ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش اقساطی خودرو
رپورتاژ آگهی

فروش اقساطی خودرو

شرکت فردیس خودرو با سرمایه گذاری شخصی در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می نماید. شما میتوانید از شرایط فروش اقساطی خودرو های خارجی، داخلی و وارداتی با تحویل 45 روزه استفاده نمایید و با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت فردیس خودرو با سرمایه گذاری شخصی در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می نماید. شما میتوانید از شرایط فروش اقساطی خودرو های خارجی، داخلی و وارداتی با تحویل 45 روزه استفاده نمایید و با خرید خودرو اقساطی مناسب، راحتی و آرامش را برای خود و خانواده فراهم سازید.مشتریان میتوانند 40 تا 50 درصد از قیمت اصلی خودرو را (قیمت روز بازار) به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط 24 الی 60 ماهه پرداخت نمایند. جهت ضمانت دو فقره چک از مشتری دریافت میگردد و سند دست اول به نام مشتری صادر می شود.

شرکت فردیس خودرو بهترین پیشنهادات را برای خرید خودرو اقساطی به شما ارائه میدهد، تنها هدف ما فروش اقساطی خودرو نیست بلکه شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه ها همراهی خواهیم کرد. انتخاب خودروی مناسب بستگی مستقیم به بودجه افراد، سن، جنسیت و نحوه استفاده از خودرو دارد. در نتیجه مشتریان زیادی در انتخاب خودروی خود دچار شک و تردید میشوند.

شرکت فردیس خودرو متشکل از مدیران و سرمایه گزاران شخصی با بیش از 12 سال سابقه موفق در امر تامین خودرو اقساطی جهت رفاه حال هموطنان عزیز در سال 1385 ثبت گردید . فعالیت این شرکت از همان ابتدا با توجه به تجربه بالای مدیران در راستای رضایتمندی مشتریان گرامی و با گستردگی در سطح کشور همراه بود. امیدواریم با تلاش و کوشش بی وقفه در راستای تحقق احترام به حقوق مشتری گام برداریم.

فروش دو مرحله ای و اقساطی خودروهای ۲۰۱۸

  • تحویل فوری خودرو
  • بدون نیاز به ضامن
  • تمام خودروها فولترین آپشن
  • امکان اقساط بلند مدت تا ۶۰ ماه

مشتریان عزیز می توانند از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو شرکت فردیس خودرو جهت خرید انواع خودرو از جمله فروش اقساطی هایما، فروش اقساطی جک، فروش اقساطی برلیانس، فروش اقساطی بسترن، فروش اقساطی ایران خودو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی مدیران خودرو و ... استفاده نمایند و خودرو مورد نظر خود را با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایند.

 

هم چنین شما می توانید جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت روز خودروها به وب سایت فوری خودرو سر زده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس :

  02186127198 – 02186127184 – 02186127180 – 02186128396

تلفن تماس در ساعات غیر اداری:

09120540514 – 09120537403 – 09120540512

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی