ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکات مهمی که قبل از اقامت باید بدانیم

همانطور که میدانید مهاجرت از سمت کشور ایران به نقاط مختلف جهان در طی چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. مردم به دلایل مختلفی از جمله تحصیل ، کار و یا زندگی به کشورهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که میدانید مهاجرت از سمت کشور ایران به نقاط مختلف جهان در طی چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. مردم به دلایل مختلفی از جمله تحصیل ، کار و یا زندگی به کشورهای گوناگون مهاجرت میکنند. حالا ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم که با توجه به شرایط متفاوت کشورها بهتر است کجا اقامت کنید یا چه نکاتی را رعایت کنید.

یک کشور خوب برای اقامت باید شرایط زیر را دارا باشد:

اول از همه باید از نظر امنیت از کیفیت بالایی برخوردار باشد، امنیت یکی از مهم ترین نکته ها برای اقامت است. وضعیت بهداشت و سلامت افراد آن کشور باید از سطح بالایی برخوردار باشد تا از بیماری های مختلف در امان باشید. حتی آلودگی هوا هم میتواند یک جور نا امنی از لحاظ بهداشتی باشد. بهتر است از وضعیت اقتصادی کشوری که در آن قصد مهاجرت دارید آگاه باشید.

وضعیت اقتصاد یک کشور آینده شما را نشان میدهد، پس مطمئن باشید یکی از مهم ترین نکات وضعیت اقتصادی میباشد. حتی بهتر است از اوضاع احوالات اقتصادی کشور مورد نظر در سالهای گذشته هم آگاه باشید، که آیا این کشور رو به رشد بوده یا سیر نزولی داشته است. باید بدانید که آیا کشوری میخواهید در آن اقامت کنید و آینده خود را بسازید از لحاظ آموزش استاندارد های لازمه را دارد یا خیر.

یکی از نکات مهم وضعیت مسکن میباشد، بهتر است اول وضعیت مسکن خود را مشخص کنید و از تحقیقات خود مطمئن باشد که در آنجا به مشکل برنخورید. در محیطی که شما در آن میخواهید برای مدتی طولانی زندگی کنید، بهتر است از خدمات تفریحی آن کشور مانند رستوران، سینما و تئاتر آگاه باشید. باید بدانید در کشوری که در آن زندگی میکنید، مواد غذایی با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس شما قرار دارد؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بلیط هواپیما  یا رزرو هتل به سایت تریپ مراجعه نمایید.

اکنون تعدادی از بهترین شهر ها را به شما معرفی میکنیم تا با شرایط فعلی آنجا آشنا شوید. 

شرایط اقامت کانادا تورنتو

تورنتو یکی از بهترین شهرها برای اقامت است که سالانه ایرانی های زیادی به آنجا مهاجرت میکنند. این شهر یکی مدرن ترین و بهترین شهرهای کانادا است و معتبرترین مراکز علمی در این شهر قرار دارند. در تورنتو افراد ایرانی زیادی زندگی میکنند.

شرایط اقامت آلمان هامبورگ

هامبورگ بعد از برلین بزرگترین شهر آلمان است. یک شهر با تعداد زیادی پل که از رودخانه های زیبای آن عبور میکنند. معماری این شهر بسیار چشم گیر و دیدنی است. هامبورگ آب و هوای بارانی دارد و بارش باران حتی در فصل هایی مثل تابستان هم اتفاق خواهد افتاد. هامبورگ شهر زنده ای است و در آنجا جشن های زیادی شبانه برگزار میشود. شما در هامبورگ مراکز خرید زیادی را میتواند یافت کنید که نیاز شما را به خوبی تامین میکند، از فروشگاه های بزرگ با برندهای معتبر تا مغازه های کوچکی خیابانی. هامبورگ دارای دریاچه و رودخانه های زیادی است که این شهر را بسیار زیبا و دیدنی کرده است.

شرایط اقامت کانادا ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا محسوب میشود، این شهر آب و هوای نسبتا سردی دارد، ونکوور شهری بسیار زیبا و دیدنی است که شما میتوانید در فصل های بهار و پاییز شاهد یک فضای بسیار دیدنی باشید که مانند نقاشی زیباست و توجه شما را به خود جلب میکند. این شهر از لحاظ اقتصادی پیشرفته است و فضاهای آموزشی مناسب زیادی دارد. این شهر دارای قوم و نژادهای متفاوت میباشد. ونکوور یکی از بهترین شهرها برای مهاجرت میباشد اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت اجاره و مسکن برای افراد ایرانی بسیار بالا و سنگین میباشد. 

شرایط اقامت امارات متحده عربی دبی

این شهر که در پیرامون خلیج همیشگی فارس قرار گرفته شده، بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی است. دبی آب و هوای بسیار گرمی دارد اما با توجه به آب و هوای نامناسب شهر بسیار مدرن و پیشرفته ای میباشد. این شهر بسیار شهر ثروتمندی است و بیشتر درآمد آن از منطقه آزاد جبل علی تامین میگردد.

شرایط اقامت سوئیس زوریخ

زوریخ سوئیس پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر سوییس است و در شمال مرکزی سوییس واقع شده است. دانشگاه زوریخ یکی از معتبرترین مراکز علمی میباشد که رشته های گوناگونی در این دانشکده قرار دارند.

کشور سوییس یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا میباشد. که زوریخ از شهرهای مهم اقتصادی این کشور است.

مردم زوریخ از فرهنگ بالایی برخوردارند و تمام فروشگاه ها و سوپرمارکت های این شهر دارای دوربین مداربسته است و به شدت تحت کنترل قرار گرفته شده است. واحد پول کشور سوییس دلار آمریکا میباشد اما نیمی از پول رایج این شهر را هم فرانک سوییس به خود اختصاص داده.

هزینه های اقامت برای زندگی و تحصیل از جمله تامین خوراک، پوشاک و مسکن در شهرهای کشور سوییس دارای بیشترین نرخ در بین کشورهای اروپایی دیگر است.

شرایط اقامت اتریش وین

بسیاری از مردم ایران تمایل ورود به کشور اتریش برای تحصیل، زندگی یا کار را دارند. شهر وین در اتریش ترکیبی از یک شهر سنتی و مدرن است. وین را میتوان به عنوان بهترین شهر جهان نام برد و همین موضوع سبب مهاجرت سالانه افراد زیادی به این شهر شده است. زبان مردم اتریش آلمانی است و واحد پولشان یورو میباشد. این شهر از لحاظ امنیت و رفاه از سطح بالایی برخوردار است. سیستم آموزشی این شهر عنوان یکی از بهترین شهرهای برای تحصیل را به خود اختصاص داده است. برای رزرو هتل و اطلاعات بیشتر درباره  بیمه مسافرتی سایت تریپ مراجعه نمایید.

شرایط اقامت استرالیا سیدنی

سیدنی یک شهر زیبا که بزرگترین شهر کشور استرالیا به حساب می آید یکی از بهترین شهرها برای مهاجرت است. این شهر زیبا که شهر به نسبت پرجمعیتی میباشد، در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد.

به طور کلی شهرهایی که برای اقامت بسیار مناسب هستند جمعیت زیادی دارند، سیدنی هم با توجه به بزرگ بودنش شهر پرجمعیتی است. آب و هوای این شهر زیبا معتدل است و بارش باران در این شهر زیاد است. بر خلاف تصورتان بارش باران در فصل تابستان بیشتر از زمستان میباشد. یکی از نکات مهم برای اقامت به استرالیا سن میباشد، سن شما باید از 49 سال کمتر باشد.

شما برای اقامت به شهر سیدنی باید دارای مدرک تحصیلی مناسب باشید و سوابق کاری مناسب داشته باشید. در شرایط اقامت استرالیا سطح سواد و میزان تحصیلات همسرتان و همچنین معلومات زبان ایشان میتواند تاثیرگذار باشد. برای اقامت به شهر سیدنی استرالیا باید حتما مدرک آیلتس با نمره معتبر داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اقامت به استرالیا باید حداقل 5 سال سابقه کاری حرفه ای داشته باشید. برای اقامت به استرالیا باید امتیازات مناسب با توجه به شرایط آن کشور را داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی