ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی قیمت انواع برلیانس صفر در سایت دیوار

خرید فروش برلیانس چه کارکرده و چه صفر برای دوست داران اتومبیل های چینی همیشه سکه است. بر عکس تفکر عمومی تنها بدی خودروهای چینی کمبود لوازم یدکی آنهاست. خود این اتومبیل ها به هیچ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید فروش برلیانس چه کارکرده و چه صفر برای دوست داران اتومبیل های چینی همیشه سکه است. بر عکس تفکر عمومی تنها بدی خودروهای چینی کمبود لوازم یدکی آنهاست. خود این اتومبیل ها به هیچ عنوان بد نیستند. البته گاه در میان برخی مدل‌ها نیز استثنایی وجود دارند که خلاف این جهت قرار می‌گیرند. اما نتیجه کلی این برند همیشه مطلوب بوده است. از خودروهای سری H230 گرفته تا همین کراس خودمان، برلیانس همیشه جزو بهترین‌ها بوده و هست. در این بخش به صورت جزئی نگاهی به فیچرهای اصلی برلیانس در مدل‌های مختلف و قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت برلیانس H230

در میان سدان ها، قیمت برلیانس h230 تقریباً معقول و مناسب تمامی اپشن هایش است. این خودرو که در سال 2012 برای اولین بار عرضه شد و در یازار خریدوفروش برلیانس از جایگاه مناسبی هم برخوردار است. این خودرو با افزایش قیمت از 64 تا 68 میلیون تومان هم‌اکنون گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که اپشن های پایه برند برلیانس را می‌خواهند و تصمیم جدی برای اتومبیل‌های رده‌بالای برلیانس را ندارند. 102 اسب بخار در موتور 4 لیتری برلیانسی که تقریباً 6 لیتر بنزین در هر 100 لیتر می‌سوزاند از آن فیچر هایی است که در هر اتومبیلی یافت نمی‌شود.

قیمت برلیانس H220

در درجه بعدی قیمت برلیانس H220 که مدل هاچبک این برند به‌حساب می‌آید تا حدودی می‌تواند باعث تفکر باشد. این برلیانس صفر بدون تغییر آن‌چنانی در همان حول‌وحوش 86 میلیون تومان باقی‌مانده است به نسبت مدل قبلی خود یعنی برلیانس H230 هیچ کم و کسری ندارد. تنها تغییراتی که این نسخه نسبت به برلیانس قبلی داراست هاچ‌بک بودن آن است. همه‌چیز از موتور گرفته تا آپشن‌های پایه آن همگی در این مدل نیز حاضر هستند.

قیمت برلیانس H330

این مدل از برلیانس نیز یک سدان است و به نسبت نسخه 230 از جذابیت ظاهر بیشتری نیز برخوردار است. این اتومبیل که هم‌اکنون تقریباً 0.4 لیتر بیشتر از مدل‌های قبل می‌سوزاند در بازار خریدوفروش برلیانس به همین جهت موردتوجه کمتری قرار می‌گیرد. بااین‌حال دقیقاً به همان موتوری تجهیز شده است که نیرومحرکه 220 و 230 را تأمین می‌کند. از بعد امنیتی نیز برلیانس در سطح رقیبان و پرچم‌داران حاضر در بازار خریدوفروش برلیانس است. این برلیانس هم‌اکنون باقیمت افزایش‌یافته 92 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت برلیانس H320

نوبتی هم که باشد نوبت می‌رسد به برلیانس 320 که درست به‌مانند 230 نسخه هاچ بک سری قبل است و با تفاوت اندکی به یک خودرو جوان پسند تبدیل‌شده است. از دید امنیت، قیمت و قدرت هیچ کم و کسری نسبت به برلیانس 330 ندارد. در بعضی موارد حتی از 330 نیز بهتر است. برای مثال صندلی راننده 320 در 8 جهت و در راستای پر کردن گودی کمر قابل تنظیم هستند. قیمت این برلیانس دنده‌اتوماتیک هم‌اکنون 105 میلیون تومان است.

قیمت برلیانس C3 Cross

و درنهایت نوبت می‌رسد به برلیانس کراس که با تغییرات عمده از بعد ظاهری بهترین انتخاب در خریدوفروش برلیانس به‌حساب می‌آید. موتور این برلیانس با تولید قدرتی برابر با 114 اسب بخار و 6000 دور در دقیقه یکی از قدرتمندترین خودروهای این برند معروف است. بااین‌حال به نسبت نسخه‌های قبلی خود 0.9 لیتر بیشتر مصرف می‌کند و دارای استاندارد آلایندگی 5 یورو است. دارا بودن ترمزهای ABS به‌اضافه ترمزهای EBD امنیت این برلیانس را بالابرده و تقریباً هر فیچری که در نسخه‌های قبلی وجود داشت را در خود جای‌داده است. قفل درب اتومبیل تا سرعت قبل از 20 کیلومتر، باز شدن درب اتومبیل به هنگام تصادف و یادآورهای صوتی تنها بخشی از اپشن های این خودروهاست. قیمت این برلیانس صفر هم‌اکنون 115 میلیون تومان است.

باوجود تمامی تغییراتی که این خودروها داشته‌اند خریدوفروش برلیانس صفر آن‌هم در وضعیت اقتصادی الآن قابل‌تأمل است. علاوه بر قدرتمند و کم‌مصرف بودن این خودروها همیشه می‌توان به‌عنوان گزینه‌ای مناسب به آنها نگاه کرد. البته اگر بتوان از هزینه‌های پس از خرید شامل قطعات و لوازم‌یدکی این خودروها برآمد. البته در یک سال گذشته این وضعیت به‌مراتب بهتر شده است اما همچنان باید مراقب اتومبیل‌های چینی باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    برلیانس عالیه

مطالب پیشنهادی