ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با عضلات قدرتمند آلفارومئو 8C آشنا شوید

سال 2007 یک سال خاص برای طرفداران سوپر اسپرت‌های آلفارومئو بود زیرا بعد از مدت‌ها انتظار آلفارومئو دوباره به دوران طلایی خود نزدیک شد و زیباترین خودروی طراحی شده توسط این کمپانی را به بازار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال 2007 یک سال خاص برای طرفداران سوپر اسپرت‌های آلفارومئو بود زیرا بعد از مدت‌ها انتظار آلفارومئو دوباره به دوران طلایی خود نزدیک شد و زیباترین خودروی طراحی شده توسط این کمپانی را به بازار عرضه کرد. آلفارومئو 8C در واقع نمونه به روز رسانی شده از یک خودرو افسانه‌ای در دهه 30 میلادی با همین نام است که آلفارومئو با معرفی نسخه جدید آن دوباره روزگار با شکوه این خودرو را یادآوری کرده است. آلفارومئو 8C جدید با نام Alfa Romeo 8C Competizione شناخته می‌شود که پسوند Competizione یاد آور ریشه مسابقه‌ای این خودرو است. با ما همراه باشید تا با یکی از زیباترین سوپر اسپرت‌های جهان آشنا شویم.

نگاهی به آلفارومئو 8C ، اصیل، قدرتمند و با جذبه

ظاهر این خودرو به واقع تحسین برانگیز است، آلفارومئو با الهام گرفتن از جد بزرگ این خودرو و حفظ زبان طراحی خود یک شاهکار خلق کرده است. در همان نگاه اول جلو پنجره خودرو نشان می‌دهد که با محصول کمپانی آلفارومئو روبه‌رو هستیم. دو خط از جلو پنجره تا انتهای کاپوت ادامه دارند که منجر به برجستگی V شکل در جلو خودرو شده‌اند. چراغ‌های برجسته نیز شما را به یاد سوپر اسپرت‌های کلاسیک می‌اندازد. طراحی خودرو به سبک خودروهای اروپایی است اما ریزه‌کاری‌های دارد که آن را کاملاً خاص کرده است. به طور کلی اگر خوب دقت کنید تمام نشانه‌های کلاسیک آلفا را در یک سبک مدرن در این خودرو پیدا خواهید کرد. نمای عقب نیز کاملاً اسپرت است و شما را به یاد Giulia TZ افسانه‌ای خواهد انداخت.

به‌طور کلی 500 دستگاه از این خودرو تولید شده است و اگر شانس خرید آلفارومئو 8C را داشته باشید صاحب یکی از اصیل ترین خودروهای مدرن شده‌اید.

اصالت آلفارومئو با موتور فراری

آلفارومئو 8C برای اینکه عملکردی در حد نام بزرگ خود داشته باشد به یک موتور V8 با خروجی 444 اسب بخار مجهز شده است. حداکثر گشتاور تولید شده در این خودرو 471 نیوتون بر متر خواهد بود. این موتور توسط شرکت فراری طراحی شده است و در چند نمونه از خودروهای این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این خودرو به یک گیربکس 6 سرعتِ نیمه اتوماتیک نیز مجهز شده است که قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. با این ترکیب از موتور و گیربکس شتاب 0 تا 100 کیلومتر این خودرو تنها 4.2 ثانیه و سرعت نهایی آلفارومئو 8C بیش از 300 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

تجربه رانندگی با هیولا دوست داشتنی آلفارومئو

رانندگی با آلفارومئو 8C مانند راندن یک هیولا رام نشدنی است. آلفارومئو هیچ ایده‌ای برای محدود کردن توان این خودرو نداشته است و همین نکته سبب دوست‌داشتنی‌تر شدن این خودرو شده است. سیستم‌های ترمز و تعلیق خودرو عملکرد نرمی دارند. در فرمان خبری از موتورهای الکتریکی نیست و شما تنها عامل هدایت‌کننده این خودرو هستید. عملکرد موتور فوق‎العاده است و هماهنگی بسیار مناسبی بین موتور و گیربکس حاکم شده  که نشان از اصالت این خودرو دارد. به این ترتیب خرید آلفارومئو 8C به تمام نیازهای شما از یک خودرو سوپر اسپرت پر سرعت پاسخ خواهد داد.

طراحی و امکانات داخلی آلفارومئو 8C ، حس واقعی رانندگی اسپرت

آلفارومئو 8C به گونه ای طراحی شده است که شما حس واقعی راندن یک خودرو مسابقه‌ای را داشته باشید. پس در این جا نباید انتظار امکانات فوق‌العاده و اضافه را داشته باشید چون هدف آلفارومئو از ساخت مدل 8C  این بوده است که تجربه رانندگی در یک خودروی مسابقه‌ای را به شما منتقل کند، حسی که در خودروهای راحتی مانند مرسدس بنز هرگز نخواهید داشت. زمانی‌که پشت فرمان آلفارومئو 8C می‌نشینید وارد دنیای واقعی سوپر اسپرت‌ها می‌شوید.

طراحی داشبورد از همان زبان طراحی همیشگی آلفارومئو پیروی می‌کند و شامل جزئیات اختصاصی برای این خودرو است. اکثر متریال این خودرو از مواد با کیفیت و چرم طبیعی ساخته شده‌اند که حس لاکچری را نه با تجهیزات اضافی بلکه با طراحی اصیل منتقل می‌کنند. تجهیزات خودرو لیست بزرگی را تشکیل نمی‌دهند و آلفارومئو در این خودرو تنها آپشن‌های رایج را مورد استفاده قرار داده است.

قیمت آلفارومئو 8C

همانطور که اشاره کردیم به‌طور‌کلی 500 دستگاه از این خودرو در جهان موجود است. به همین دلیل قیمت آلفارومئو 8C از 300 هزار دلار شروع می‌شود که رقم بسیار قابل توجهی است. با توجه به قیمت دلار در زمان نگارش این مقاله ( 12 هزار تومان) قیمت این خودرو به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد. در صورتی که این خودرو وارد ایران شود ممکن است با قیمت نجومی در حدود 5 تا 10 میلیارد تومان رکوردی عجیب ثبت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی