ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیک موتوری تی نکست
رپورتاژ آگهی

چگونه با پیک موتوری تی نکست درآمد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید؟

تی ‌نکست، سرویسی است که با پیک های موتوری آموزش دیده، بسته ‌های یک فروشگاه اینترنتی را در همان روز به دست مشتریان می ‌رساند. این سرویس برای کمک به کسب و کارهای اینترنتی راه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تی ‌نکست، سرویسی است که با پیک های موتوری آموزش دیده، بسته ‌های یک فروشگاه اینترنتی را در همان روز به دست مشتریان می ‌رساند. این سرویس برای کمک به کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی شده است.

تی نکست برای فروشگاه هایی که با استفاده از وب سایت و شبکه‌ های اجتماعی به فروش کالا و خدماتی همچون پوشاک، کتاب، لوازم دیجیتال، لوازم پزشکی و طبی، تجهیزات و تزیینات هنری، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات بانکی و خدمات بیمه می پردازند، یک سرویس کارآمد به شمار می رود.

استارتاپ تی نکست، با هدف ارائه راه حل های کاربردی به کسب وکارها برای ارسال سریع‌تر سفارش‌ مشتریانشان در شهر تهران شکل گرفت. امکانات و سرویس‌هایی که تی نکست در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای سنتی قرار می‌دهد، باعث تسریع در روند ارسال و تحویل کالا، جلب اعتماد مشتریان و در نهایت افزایش فروش آن‌ها خواهد شد.

مشتریان شما می‌توانند سفارش خود را در همان روز ارسال، از ناوگان ما تحویل بگیرند و هزینه خرید کالا یا خدمات خود را درب منزل پرداخت کنند. همچنین در پنل اینترنتی تی نکست، نظارت آنلاین و پیگیری سفارش ها از زمان دریافت در مبدا تا زمان تحویل به مقصد برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر است.

انواع سرویس‌ها

توزیع در همان روز (Same Day Delivery)

در این سرویس بسته‌های ارسالی فروشگاه شما حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ توسط ناوگان تی‌نکست جمع آوری و تا پایان همان روز در سطح شهر توزیع می‌ شوند. تعرفه ارسال بسته برای ۲۲ منطقه شهر تهران یکسان و نسبت به سرویس‌های مشابه بسیار ارزان تر است. بنابراین توزیع در همان روز انتخابی ایده‌آل برای کسب و کارهای سنتی و فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود.

توزیع در روز بعد (Next Day Delivery)

در این سرویس، ناوگان پیک موتوری تی ‌نکست بسته های شما را یک روز کاری بعد از جمع آوری آن‌ ها، به دست مشتریان شما در سراسر تهران بزرگ می‌رساند. این سرویس تعرفه‌ پایین تری نسبت به توزیع در همان روز دارد و می‌تواند به فروش بیش‌تر فروشگاه‌ های اینترنتی و کسب و کارهای سنتی کمک کند.

سرویس بازگشتی (Reverse Logistics)

تی‌نکست، سرویس بازگشتی خود را برای کمک به توسعه سیستم فروش کسب و کارهای اینترنتی معرفی کرده است. این سرویس برای فروشگاه هایی کارآیی دارد، که امکان مرجوع کردن کالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این سرویس ناوگان موتوری حرفه ای تی‌نکست، کالا را از درب منزل مشتری تحویل گرفته و براساس تعرفه ای مشخص به انبار فروشگاه شما بازمی‌گرداند.

پرداخت در محل (Cash on delivery)

همه فروشگاه های اینترنتی به سرویس پرداخت در محل نیاز دارند. این سرویس باعث اطمینان خاطر بیش‌تر مشتریان فروشگاه های اینترنتی می شود و در افزایش میزان فروش این فروشگاه ها تاثیر زیادی دارد. تی نکست، امکان استفاده از این سرویس را برای کسب و کارهای اینترنتی فرآهم کرده است.

سرعت، امنیت و پشتیبانی

ناوگان موتوری آموزش دیده تی نکست، به عنوان همراهی هوشمند برای لجستیک کسب و کارها، بسته ها و سفارشات را با سرعت و امنیت بالا به مقصد می‌رسانند. به علاوه کارشناسان واحد پشتیبانی و مشاوره تی‌نکست در تمام ساعات روز پاسخگوی سوالات و درخواست های شما می‌باشند.

چگونه از خدمات تی نکست استفاده کنیم؟

اگر در فروشگاه اینترنتی خود روزانه بیش از ۵ مرسوله ارسال می‌کنید، برای استفاده از پیک موتوری آنلاین تی‌نکست کافیست با شماره تلفن ۸۸۷۸۱۲۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای عضویت و ثبت سفارش شما در پنل بیزینسی تی‌نکست هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایمان رحیمی
    ایمان رحیمی | ۲۰ دی ۱۴۰۰

    سلام این تی نکست به شهرستان ها هم بسته میفرسته؟

  • محمود اخوان
    محمود اخوان | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    انصافا این چه عکسیه
    انگار پیک موتوریه داره کادو ولنتاین میده ???

مطالب پیشنهادی