ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

علی بابا اپلیکیشن برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران شد

علی بابا به عنوان اپلیکیشن برگزیده بخش سیر و سفر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شد. جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

علی بابا به عنوان اپلیکیشن برگزیده بخش سیر و سفر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شد.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود که هر سال در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌‌شود که اپلیکیشن علی بابا در دوره یازدهم این جشنواره، برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین اپلیکیشن انتخاب شد.

اپلیکیشن علی بابا، کاملترین اپلیکیشن حوزه گردشگری است که در 2 نسخه‌ اندروید و ios روانه‌ بازار شده و به کاربران امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس و رزرو هتل‌های داخلی را می‌دهد.

با کمک این برنامه کاربردی سریع و روان، می‌توانید علاوه بر اطلاع از مسیرهای پرواز، خطوط ریلی و جاده‌ای (اتوبوس) و ظرفیت هتل‌های سراسر کشور با کمک فیلترهای ویژه علی بابا، ارزان‌ترین، بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای هواپیما، قطار و یا اتوبوس خریداری و بهترین هتل را رزرو کنید و در ضمن قیمت روز مورد نظر را با سایر روزهای هفته مقایسه و سپس برای خرید اقدام کنید. همچنین می‌توانید بهای بلیط خریداری شده به هر نقطه از جهان و رزرو هتل را از طریق کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید.

در حال حاضر جدیدترین نسخه از اپلیکیشن علی بابا برای کاربران سیستم‌های عامل اندروید و آی‌او‌اس موجود است. این اپلیکیشن تمام امکانات و ویژگی‌های سایت علی بابا را دارد و دانلود آن، کار خرید بلیط و رزرو هتل را برای شما ساده می‌کند.

پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و یا رزرو هتل به ساده‌، سریع و امن‌ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا دست به کار شوید و نسخه جدید اپلیکیشن علی بابا را برای دستگاه‌های اندروید و ios از طریق لینک زیر دانلود کنید؛

لینک مستقیم دانلود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

    امثال چه خبر بود. سروش هم پیام رسان برتر شد
    .. به نظر من که گپ وبله اینا قوی تر ظاهر شدن

مطالب پیشنهادی