ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپل کورسا
رپورتاژ آگهی

با خودروهای اوپل کورسا بیشتر آشنا شوید

بیشتر سازندگان خودروهمواره طراحی و تولید خودروهای کوچک را به دلیل محبوبیت زیاد مد نظر قرار می دهند. دلایل این محبوبیت می توان به قیمت مناسب در مقایسه با خودروهای هم کلاس، مصرف سوخت کمتر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیشتر سازندگان خودروهمواره طراحی و تولید خودروهای کوچک را به دلیل محبوبیت زیاد مد نظر قرار می دهند. دلایل این محبوبیت می توان به قیمت مناسب در مقایسه با خودروهای هم کلاس، مصرف سوخت کمتر و پیدا کردن تعداد بیشتری مکان مناسب برای پارک کردن خودرو اشاره کرد.

اپل، کورسا را برای پوشش این دسته بندی طراحی کرد و در سال 2018 آن را به روز رسانی کرد. اپل کورسا خودروی محبوب نام آشنا برای ما ایرانیان است. پس از این بروز رسانی، اوپل کورسا خودروی شیک شده است.

نسل دوم آن (Corsa B) اوپل کورسا با ظاهری جذاب در اواسط دهه نود و وارد کشور شد. اکثر خودروهای اوپل کورسا که در این زمان وارد شدند، از نوع ‌هاچ‌ بک 5‌درب بودند و تعداد محدودی به صورت 3 درب نیز به کشور وارد شد.این خودرو اکنون در نسل پنجم خود (Corsa E) قرار دارد و همچنان، حتی بسیار بیشتر از گذشته، در دسته خوروهای محبوب قرار دارد. این خودرو اندازه کوچکی دارد اما به آپشن های خوبی تجهیز شده است که ارزش بررسی کردن دارد.

اگر چه ظاهر اوپل کورسا آخرین مدل با نسل قبلی خیلی متفاوت نیست، اما هم چنان زیبایی از نقاط قوت پررنگ این خودرواست . این خودرو جز ماشین های "خوب" به شمار می رود، منظور از خوب این است که با آن یک سواری راحت و لذت بخش، هندلینگ   خوب، قیمت مناسب با توجه به مشخصات فنی خوب و وجود پیشرانه های مختلف میلادی است. موتور کوچک این خودرو یک الماس با ارزش است. با قدرت و گشتاور خوب به خودرو کمک میکند که خوب حرکت کرده و در سرعت پایین سرو صدای زیادی تولید نمیکند. هر چیزی که برای کاربران اهمیت داشته باشد، اعم از صفحه نمایشی با عملکردهای مختلف، دکمه های گرم کن صندلی، دکه گرم کن فرمان، دکمه های کنترلی روی فرمان، دکمه تشخیص تصادف و مسیریاب در این خودرو یافت میشود. دنده این ماشین بسیا نرم و سبک است که این خصوصیت برای خودروهای شهری اهمیت بسیار دارد.

از نقاط ضعف این خودرو نیز می توان به مواردی مانند کیفیت نسبتا پایین مواد اولیه استفاده شده در ساخت ابزار و ادوات داخلی کابین، قابلیت‌های دینامیکی و توان پایین اشاره کرد.

در مجموع باید گفت اوپل کورسا خودرو بسیار محبوب و قابل اعتمادی است که در بازار کنونی خودرو ایران قربانی قیمت بالا و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف شده است. به طوری که اکنون بازار دست دوم خوبی ندارد و برای پیدا کردن قطعات مصرفی آن باید تلاش زیادی انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی