ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش آنلاین خودرو: با 3 کلیک و کاملا رایگان

همه‌ی ما، تجربه‌ی خرید و یا فروش خودرو برای خود و یا اطرافیانمان را داشتیم. این فرایند دغدغه های خاص خودش را دارد، آگهی کردن خودرو، پاسخ به تماس های متعدد، پیدا کردن مشتری منصف، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه‌ی ما، تجربه‌ی خرید و یا فروش خودرو برای خود و یا اطرافیانمان را داشتیم. این فرایند دغدغه های خاص خودش را دارد، آگهی کردن خودرو، پاسخ به تماس های متعدد، پیدا کردن مشتری منصف، فروش خودرو به قیمت مناسب و از همه مهمتر ترس از رویارویی با دلالان و افتادن در دام کلاهبردارن، مواردی است که بر استرس فروش خودرو می افزاید.

حال اگر شما در دسته‌ی افرادی هستید که هیچ گونه تجربه‌ی خرید و یا فروش خودرو ندارید احتمال زیادی وجود دارد که در دام این کلاهبرداران بیفتید. اما نگران نباشید... کافی است در این مقاله با ما همراه باشید تا یک روش هوشمند فروش خودرو را به شما معرفی کنیم که همه نگرانی های شما را از بین می برد.

فروش خودرو و کلاهبرداری های جدید

متاسفانه کم نیستند افرادی که برای فروش خودرو به دام دلالان افتاده و تجربه‌ی تلخی بدست آورده اند. امیر یکی از افرادی که ماجرای فروش خودروی خود را اینگونه بیان می کند:

قصد داشتم برای تامین بخشی از هزینه تحصیل خود و سفر به خارج از کشور، خودروی خود را بفروشم. چند آگهی فروش در سایت هایی مثل دیوار و باما ارسال کردم. با وجود مشغله زیاد مجبور بودم هر روز به بیش از 20 تماس تلفنی پاسخ بدهم. بعد از چند روز یک خریدار مناسب پیدا شد که با شرایط فروش خودروی من هماهنگی داشت. پیشنهاد داد که برای بازدید از خودرو به جمعه بازار چیتگر بروم. پیشنهاد وی را قبول کرد چون هم می توانستم با خریدار ملاقات کنم و هم از فرصت استفاده کرده و خودرو را به خریداران دیگر نشان دهم.

در زمانی که منتظر آمدن خریدار بودم، خودرو را  به بیش از 10 نفر نشان دادم که هرکدام کلی ایراد روی خودرو گذاشتند و یا قیمت های بسیار پایین پیشنهاد می دادند. تصورم این بود که مشتری بعدی نیز به همین صورت خواهد بود.

برخلاف تصورم، خریدار جدید با بقیه کاملا متفاوت بود، بعد از بازدید کاملا حرفه ای، کلی از ماشینم تعریف کرد و قیمت بالاتری را برای آن پیشنهاد داد و من هم در کمال ناباوری از پیشنهاد او استقبال کردم. غافل از آنکه خریدار خودرو یک کلاهبردار است. در همان لحظه مبلغی به عنوان بیعانه به من پرداخت کرد و پیشنهاد داد که برای ادامه فرایند، ملاقات دیگری با هم داشته باشیم و در این زمان، خودرو در پارکینگ دوقبضه بماند. من هم بی خبر از همه جا قبول کردم.

بعد از چند روز، خریدار پیشنهاد داد که برای اطمینان از سلامت خودرو، از یک کارشناس کمک بگیرد. کارشناس، بعد از بازدید کلی ایراد فنی و بدنه‌ بر خودرو گذاشت و بیان کرد که قیمت واقعی خودرو بسیار پایین تر از مبلغ مورد توافق است. چاره ای جز فسخ معامله نبود. مشکل اصلی اینجا بود که خودرو را در پارکینگ دوقبضه گذاشته بودیم و امکان بیرون آوردن خودرو بدون رضایت وی وجود نداشت و او نیز برای رضایت دادن درخواست ضرر و زیان برای هدر رفتن زمان می کرد و من را به دروغ گویی متهم می کرد.

تصمیم به شکایت کردن گرفتم اما می دانستم برای به نتیجه رسیدن شکایت، باید کلی مراحل اداری دادسرا را طی کنم. چاره ای جز تسلیم شدن و پرداخت هزینه ناحق به خریدار نداشتم. این طور بود که بعد از کلی دردسر، هدر رفت زمان و پرداخت باج، باز به خانه اول برگشتم.

مورد فوق یک نمونه واقعی از تعداد بیشمار کلاه برداری در فرایند فروش خودرو است. اما چطور خودرو خود را سریع و بی دردسر بفروشیم؟

فروش خودور تنها با 3 کلیک

اگر شما نیز قصد فروش خودرو دارید پیشنهاد می کنیم روش هوشمند فروش خودرو را امتحان کنید. در این روش تنها با 3 کلیک و به صورت رایگان خودروی خود را می فروشید.

کلیک اول: به سایت همراه مکانیک وارد شوید

www.hamrah-mechanic.com/car-sell/

کیلک دوم: کلید ثبت سفارش را بزنید

کلیک سوم: فرم ثبت سفارش را کامل کرده و ثبت نهایی کنید

تمام.

از این جای کار به بعد را به مجموعه همراه مکانیک بسپارید. با خدمت فروش سفارشی همراه مکانیک، دیگر لازم نیست به تماس های تلفنی مکرر مشتریان پاسخ دهید. تمامی این مراحل را کارشناسان مجموعه همراه مکانیک به صورت رایگان انجام می دهند.

فرایند فروش خودرو در همراه مکانیک به این صورت است:

  1. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می گیرند و از خودرو بازدید می کنند
  2. خودرو کارشناسی می شود و همراه با عکس و گزارش کامل روی سایت همراه مکانیک قرار می گیرد
  3. آگهی فروش خودرو در سایت های معتبر منتشر می شود
  4. کارشناس فروش همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می دهد تا خریدار واقعی را پیدا کند
  5. کارشناس همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می دهد

برای ثبت سفارش فروش خودرو در سایت همراه مکانیک همین الان اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی