ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
رپورتاژ آگهی

بیت کوین معجزه قرن؛ دیگر نیازی به بانک ندارید!

آیا می دانید برای نگهداری پول هایتان نیازی به بانک ندارید و می توانید آنها را نزد خودتان نگه دارید و حتی برای تراکنش هایتان کارمزدی نپردازید؟ آیا می دانید ممکن است در آینده ای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا می دانید برای نگهداری پول هایتان نیازی به بانک ندارید و می توانید آنها را نزد خودتان نگه دارید و حتی برای تراکنش هایتان کارمزدی نپردازید؟

آیا می دانید ممکن است در آینده ای نه چندان دور، قدرت از دست بانک ها و نهاد های مالی گرفته شود و همه چیز به دست خود مردم کنترل شود؟

جواب تمامی این گفته ها از طریق بیت کوین یا بهتر بگوییم، ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. اگر تا امروز به این موضوع فکر کرده اید که ممکن است پولی وجود داشته باشد که تمامی مردم جهان آن را به رسمیت بشناسند و اصطلاحا یک پول واحد جهانی باشد؛ باید بگوییم تصورتان کاملا درست است. بیت کوین یک ارز واحد جهانی است که به لطف تکنولوژی بلاک چین این امکان را فراهم آورده تا علاوه بر اینکه مردم دارایی هایشان را در بانک ها نگهداری نکنند و کنترل دارایی ها نزد خودشان باشد، بتوانند از سراسر دنیا با یکدیگر مبادلات مالی داشته باشند.

کسب درآمد میلیونی از طریق بیت کوین

اگر حتی پیگیر سفت و سخت دنیای تکنولوژی نیستید، احتمالا درباره بیت کوین شنیده باشید. ممکن است شنیده هایتان بیشتر در راستای کسب درآمد میلیونی باشد و بیت کوین از این طریق شما را جذب خودش کرده باشد. اما آیا این گفته واقعیت دارد؟ آیا بیت کوین شما را به درآمدهای میلیونی می رساند؟ در پاسخ باید بگوییم هم بلی هم خیر!

اگر بخواهید از هر چیزی کسب درآمد داشته باشید، قدم اول این است که آن را بشناسید، تنها با دانستن یک اسم نمی توان انتظار درآمد و اتفاق فوق العاده ای را داشت. اینکه بدانید بیت کوین چیست، اولین قدم برای حرکت به سمت آن و بهره بردن از مزایای آن است.

قیمت بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتال است. اولین و محبوبترین ارز دیجیتال که در حال حاضر قیمت هر عدد از آن چیزی حدود 3600 دلار است که معادل حدودا 42 میلیون تومان می شود. یعنی اگر مثلا 3 بیت کوین داشته باشید 126 میلیون تومان سرمایه دارید. جالب است بدانید قیمت بیت کوین ثابت نیست و سال 2017 قیمت آن به 20هزار دلار هم رسید، یعنی اگر در حال حاضر بیت کوین 20هزار دلار بود، هر یک بیت کوین به تومان چیزی حدود 237 میلیون تومان می شد!

اخبار و تحلیل ها نشان می دهد که آینده این ارز دیجیتال محبوب، روشن است و ممکن است افزایش قیمت بسیار زیادی داشته باشد. اما جالب است بدانید بیت کوین تنها نیست و ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که هر یک قیمت های مختص به خود را دارند. همیشه یکی از نیازها و دغدغه های کاربران اطلاع از قیمت ارز دیجیتال است و از آنجا که نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال زیاد است، قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می تواند برای کاربران بسیار مفید و جذاب باشد.

همه چیز درباره ارزهای دیجیتال

فرض کنید مقداری سرمایه دارید و آنها را برای سرمایه گذاری به سکه طلا تبدیل می کنید، از آنجا که به دنبال کسب سود هستید، قطعا اخبار مربوط به بازار طلا و قیمت آن را دنبال می کنید که در صورت لزوم سکه های خود را نگه دارید و یا اگر خبرهای خوبی در راه است، به تعداد سکه هایتان بیفزایید. حال اگر قصد سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید و یا اگر در حال حاضر یکی از سرمایه گذاران آن هستید، اطلاع از اخبار و مطالعه مقالات مختلف در رابطه با سرمایه گذاریتان برای شما ضروری است و به نوعی مسیر و انتخاب درست را به شما نشان می دهد. از آنجا که ارزهای دیجیتال، تکنولوژی جدیدی است، متاسفانه تعداد منابع مناسب و موثق از آن، به قدری نیست که تمامی جوانب این حوزه را پوشش دهد. سایت میهن بلاکچین از جمله منابع معتبر و تخصصی در این حوزه است که اخبار و مقالات و حتی آموزش های مورد نیاز را در اختیار کاربران مشتاق قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۳ اسفند ۱۳۹۷

    تو کل دنیا بیت کوین با سر خورده زمین اینجا تازه دارن تبلیغ میکنن ??

  • Na Najibi
    Na Najibi | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    کسب بیت کویین خیلی سخته

مطالب پیشنهادی