ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چانگان cs75
رپورتاژ آگهی

چانگان cs75 ؛ در انتظار بهترین شاسی‌بلند سایپا

حدود دو سال قبل اخباری مبنی بر یک اتفاق خوب در بازار شاسی بلندهای چینی ایران شنیده شد. طبق این اخبار سایپا مجوز مونتاژ یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی یعنی چانگان cs75 را دریافت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حدود دو سال قبل اخباری مبنی بر یک اتفاق خوب در بازار شاسی بلندهای چینی ایران شنیده شد. طبق این اخبار سایپا مجوز مونتاژ یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی یعنی چانگان cs75 را دریافت کرده است و قصد دارد این خودرو باکیفیت را در ایران تولید و به بازار تشنه خودرو کشور عرضه کند. از آن زمان تابه‌حال گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این خودرو به گوش رسیده است اما همچنان خبری از فروش چانگان cs75 در ایران نیست. چانگان cs75 یکی از بهترین محصولات کمپانی خوش‌نام چینی است که می‌تواند لقب لوکس‌ترین و بهترین شاسی‌بلند سایپا را به دوش بکشد.

چانگان برای این خودرو سنگ تمام گذاشته است و با معرفی آن در سال 2014 نشان داده که می‌تواند خودرویی در کلاس جهانی اما با قیمت پایین تولید کند. خریدوفروش چانگان cs75 در کشور چین نیز نشان‌دهنده موفقیت این خودرو در بازارهای داخلی چانگان است. با ما همراه باشید تا با این شاسی‌بلند لوکس چینی که در صورت عرضه قطعاً رقبای زیادی را از پای در خواهد آورد آشنا شویم.

چانگان cs75

طراحی به‌روز و کیفیت ساخت قابل‌قبول چانگان cs75

زمانی که چانگان cs75 در سال 2013 توسط چانگان معرفی شد سروصدای زیادی در چین به پا کرد. طراحی خودرو کاملاً یک‌قدم از خودروهای چینی جلوتر است و حقیقتاً می‌توان آن را خودرویی زیبا نامید. چانگان از همان ابتدا اعلام کرد که فروش چانگان cs75 را در بازارهای جهانی و به‌خصوص اروپا دنبال خواهد کرد. به همین دلیل طراحی خودرو در انگلستان و به‌وسیله طراحان ایتالیایی چانگان صورت گرفته است. طراحی نمای جلوی این خودرو بسیار مدرن است و شما را به یاد خودروهای اروپایی خواهد انداخت و در نمای پشت نیز نمی‌توان ایراد بزرگی در آن پیدا کرد. بااینکه طراحی کلی خودرو هنوز با ایده آل‌ها فاصله دارد اما کاملاً از سطح فعلی خودروسازان چینی فراتر رفته و به‌نوعی یک پیشرفت برای کمپانی چانگان محسوب می‌شود. علاوه بر این نباید از کیفیت ساخت مطلوب خودرو به‌سادگی عبور کنیم زیرا این مورد می‌تواند نظر شما درمورد خودروهای چینی را تغییر دهد.

چانگان cs75

طراحی کابین راضی‌کننده در بازه قیمتی چانگان cs75

درون کابین زبان طراحی چانگان که در نمونه‌های قبلی مانند cs35 به‌کار رفته بود دیده می‌شود. فضای زیادی در اختیار سرنشینان خودرو قرارگرفته و کیفیت و راحتی صندلی‌ها کاملاً راضی‌کننده است. داشبورد خودرو از پلاستیک سخت ساخته‌شده که نمی‌توان با توجه به قیمت 20 هزار یورویی این خودرو انتظار بیشتر داشت. با این‌حال کیفیت متریال استفاده ‌شده در داشبورد و سایر قسمت‌های کابین، از محصولات چینی هم‌رده بیشتر است و به‌راحتی می‌توان آن را با خودروهای کره‌ای بازار ایران مقایسه کرد. به‌طورکلی با خرید چانگان cs75 درون خودرو احساس راحتی خواهید داشت.

امکانات کامل و فراتر از رقبا

چانگان cs75 دارای امکانات کاملی است و از لحاظ آپشن هیچ کمبودی نسبت به سایر رقبا نخواهد داشت. این خودرو به تعداد زیادی سیستم امنیتی برای ترمز و پایداری خودرو مجهز شده است و برای ایمنی سرنشینان جلو علاوه بر ایربگ‎های معمولی دارای ایربگ جانبی و پرده‌ای است. استارت دکمه‌ای، کنترل‌های روی فرمان و فرمان الکتریکی، نمایشگر 7 اینچی لمسی، صندلی‌های جلو برقی، آینه‌بغل‌های برقی به همراه گرم‌کن، دیلایت، چراغ‌های آل ای دی، مه شکن، کروز کنترل، روکش چرمی برای فرمان و صندلی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سانروف، تهویه اتوماتیک و سیستم ناوبری به همراه چند آپشن ریزودرشت دیگر از امکانات این خودرو محسوب می‌شوند. به‌این‌ترتیب اگر سایپا سیاست‌های غلط سایر واردکنندگان خودرو در ایران را دنبال نکند، با خرید چانگان cs75 صاحب یک خودرو با لیست کاملی از امکانات خواهید شد.

قیمت و قوای فنی چانگان cs75؛ علامت سؤال بزرگ برای خریداران ایرانی

همان‌طور که گفته شد سایپا بعد از گذشت دو سال همچنان در مورد شاسی‌بلند جدید خود اطلاعات جدیدی را ارائه نکرده است و مشخص نیست چانگان cs75 که به ایران وارد می‌شود دقیقاً چه مشخصات فنی دارد. بااین‌حال این خودرو در چین با دو ترکیب پیشرانه 1.8 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک که توانایی تولید 174 اسب بخار و پیشرانه 2.0 لیتری همراه با گیربکس 6 سرعته دستی با توان خروجی 155 اسب بخار را دارد، به بازار عرضه‌شده است. با توجه به بازار رقابتی ایران اگر سایپا قصد پیروزی بر رقبا را داشته باشد باید از ترکیب اول استفاده کند.

علامت سؤال بعدی قیمت چانگان cs75 در ایران خواهد بود. هیچ جزئیاتی در این زمینه موجود نیست اما با توجه به قیمت 20 هزار یورویی خودرو در اروپا نباید انتظار قیمتی کمتر از 300 میلیون تومان را در صورت ورود به بازار ایران داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی