ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارسا اسپیس
رپورتاژ آگهی

معرفی پارسااسپیس، سرویس ذخیره فایل ابری

از زمان ورود کامپیوترها به زندگی ما، هر روز حجم بیشتری از داده‌های مختلف تولید و ذخیره می‌شوند؛ داده‌هایی که بسیاری از آنها برای ما ارزشمند هستند و نگهداری و حفظ آنها جایگزین مدل های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از زمان ورود کامپیوترها به زندگی ما، هر روز حجم بیشتری از داده‌های مختلف تولید و ذخیره می‌شوند؛ داده‌هایی که بسیاری از آنها برای ما ارزشمند هستند و نگهداری و حفظ آنها جایگزین مدل های کلاسیک شده اند. بسیاری از افراد گیگابایت‌ها و حتی ترابایت‌هایی از ویدیوها و تصاویر زندگی خود را، حالا به جای آلبوم‌های کلاسیک روی کامپیوتر، موبایل و یا دیسک‌های ذخیره سازی فایل، ذخیره و آرشیو می‌کنند. از زندگی روزمره که بگذریم، وب‌سایت‌‌ها و سرویس های اینترنتی نیز هر روزه با تولید و ذخیره سازی حجم عظیمی از فایل‌ها رو به رو هستند و برای ذخیره‌سازی آنها روی سرور‌ها، هزینه‌های گزافی پرداخت می‌کنند.

پارسا اسپیس، اولین سرویس تخصصی ذخیره سازی فایل روی اینترنت، با امکانات سرویس‌های مدرن دنیا در این حوزه است. این سرویس که کار خود را از سال 1384 شروع کرده است، میزبان وب‌سایت های بزرگ و کوچک زیادی برای ذخیره سازی فایل می‌باشد. پارسااسپیس، با ارائه خدماتی منحصر به فرد سعی دارد در تمام حوزه‌های ذخیره سازی فایل در ایران پیشگام باشد.

معرفی امکانات پارسااسپیس:

امکان استفاده از دامنه شخصی

پس از ثبت نام در پارسااسپیس، شما می‌توانید روی دامنه‌های مختلف خود شروع به ذخیره سازی فایل کنید. اگر دامنه دارید، می‌توانید یک زیردامنه از دامنه خود بعنوان مثال (cdn.yourname.com) را در سیستم وارد کنید، اگر هم دامنه نداشته باشید می‌توانید یک زیردامنه از پارسااسپیس برای فضای ذخیره‌سازی خود انتخاب و استفاده نمایید.
امکان استفاده از دامنه‌ی شخصی به صاحبان وب‌سایت‌ها و مشاغل اینترنتی، اجازه‌ی ذخیره سازی فایل‌ها با نام خود و عدم هیچ گونه وابستگی اسمی به پارسا اسپیس را می‌دهد که از دیگر مزایای این سرویس نوین می‌باشد. شما می‌توانید تصاویر، فایل‌های ویدیویی و هرنوع فایل دیگری را که مورد استفاده شماست در پارسا اسپیس ذخیره کرده و در وب‌سایت اصلی خود در قالب نمایش یا لینک دانلود استفاده کنید.

پنل اختصاصی

با استفاده از فایل منیجر و پنل اختصاصی پارسا اسپیس، امکان آپلود و مدیریت ساده‌ی فایل‌های خود را روی پارسا اسپیس دارید. به راحتی می‌توانید فایلهای بزرگ و کوچک خود را روی پارسا اسپیس ذخیره کنید.

پروتکلFTP

کسانی که با فایل‌های بزرگ و متعدد سروکار دارند، معمولا کاربران حرفه‌ای پروتکل FTP هستند. پروتکلی که با استفاده از نرم افزارهای تخصصی خود، به سادگی امکان مدیریت و زمان بندی آپلود فایل‌ها را به شما می‌دهد. در پارسا اسپیس نیز جهت بهره برداری آسان و راحت کاربران، امکان استفاده از فعالسازی حساب FTP بصورت جداگانه برای هر وب‌سایت ثبت شده و در اکانت شما فعال است. کافی است یک نام کاربری و رمز عبور برای FTP وب‌سایت خود تنظیم کنید و کار خود را آغاز کنید.

وب‌سرویس فایل برای برنامه‌نویسان

برنامه‌نویسان و متخصصان نرم افزاری با استفاده از API جامع پارسااسپیس، تمام عملیات های فایلی خود را هم‌چون آپلود فایل، لیست و عملیات‌های پایه‌ای هم‌چون حذف، جابجایی و تغییر نام فایل‌ها و مدیریت دایرکتوری‌ها را به آسانی انجام می‌دهند و بجای ذخیره‌ی فایل‌ها در سرورهای گران قیمت، با کمترین قیمت ممکن فایل‌های برنامه های خود را روی پارسااسپیس مدیریت کنند.

پشتیبانی از پروتکل امن SSL و گواهی دیجیتال رایگان

پارسا اسپیس از پروتکل SSL برای فعالسازی (https) پشتیبانی می‌کند. اگر قبلا گواهی دیجیتال برای دامنه‌ی خود خریداری کرده باشید، می‌توانید آن را در پنل کاربری برای دامنه‌ی خود تنظیم کنید. اگر هم گواهی دیجیتال نداشته باشید، پارسا اسپیس امکانی را فرآهم آورده تا به صورت رایگان و خودکار با استفاده از سرویس (Let's Encrypt) یک گواهی دیجیتال رایگان برای دامنه‌ی شما دریافت و تنظیم کند. با این امکان، هر دامنه ای روی پارسا اسپیس در کمتر از ۵ دقیقه می‌تواند پروتکل امن https را فعال کند.

ترافیک نامحدود

پارسااسپیس برخلاف عمده‌ی سرویس های خارجی، هیچ هزینه ای برای ترافیک بالا از شما دریافت نمی‌کند و تمام ترافیک مصرفی شما همواره رایگان است.

هاست دانلود

شما می‌توانید از پارسااسپیس به عنوان هاست دانلود نیز استفاده کنید. قیمت‌های رقابتی، کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی همیشگی پارسااسپیس، این امکان را برای کسب و کارهای شما فرآهم می‌کند، که همواره به عنوان سرویسی قابل اتکا از پارسااسپیس برای جابجایی فایل‌های حجیم خود استفاده کنید. همچنین این امکان برای کاربران حرفه‌ای فرآهم شده تا محتوای استاتیک وب‌‌سایت‌هایشان را روی پارسااسپیس سرو کنند.
پارسااسپیس با تجربه‌ای بالغ بر ۱۲ سال یکی از پیشگامان ارائه خدمات سرویس‌های ابری در ایران است که با تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات نوین همواره در صدد تلاش برای جذب رضایت کاربران خود است.
به گفته بسیاری از کاربران، پارسااسپیس با ارائه تمام امکانات مذکور، تا حدود زیادی انتظارات کاربران خود را برآورده کرده و سعی در بهتر شدن و ارتقای سطح کمی و کیفی خود را دارد. اگر می خواهید لذت استفاده از ترافیک نامحدود با هاست ارزان قیمت را تجربه کنید، همین حالا دست به کار شوید و عضو خانواده بزرگ پارسااسپیس شوید. با ثبت نام رایگان در پارسااسپیس، می‌توانید 5 گیگابایت فضای اختصاصی برای دو هفته دریافت کرده و کیفیت خدمات پارسااسپیس را خودتان بررسی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی