ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیران خودرو
خودرو

شرایط استثنائی فروش محصولات مدیران خودرو ویژه سازمان های طرف قرارداد

به نقل از واحد فروش سازمانی شرکت مدیران خودرو از روز شنبه مورخ 04 اسفند ماه 97 فروش استثنائی محصولات این شرکت تحت عنوان طرح عیدانه ویژه سازمان های طرف قرارداد با ارائه حداکثر 70% ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به نقل از واحد فروش سازمانی شرکت مدیران خودرو از روز شنبه مورخ 04 اسفند ماه 97 فروش استثنائی محصولات این شرکت تحت عنوان طرح عیدانه ویژه سازمان های طرف قرارداد با ارائه حداکثر 70% تسهیلات منعطف و بازپرداخت 60 ماهه به صورت تحویل فوری آغاز گردیده است.
به این صورت مشتریان می توانند در خصوص محصولات ام وی ام، خودروی 315 را با پیش پرداخت 30% و خودروهای ایکس 22 و ایکس 33 را با پیش پرداخت 35% انتخاب نموده و از باز پرداخت اقساط منعطف تا 60 ماه بهره مند شوند. همچنین مشتریان می توانند برای محصولات برند چری با پیش پرداخت 40% و استفاده از اقساط 60 ماهه و همچنین پیش پرداخت 35% با اقساط 14 ماهه بدون بهره نسبت به خرید اقدام نمایند.

مدیران خودرو
تحویل کلیه خودروها فوری بوده و از زمان تکمیل مدارک طی مدت حداکثر 30 روز کاری صورت خواهد گرفت.
خاطر نشان می گردد این طرح برای پرسنل سازمان هایی همچون وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، وزارت کار، وزارت ورزش و جوانان، سازمان قضائی نیروهای مسلح، فرهنگیان، صندوق بازنشستگی کشوری، پزشکان، دندان پزشکان، پرستاران و ... برقرار می باشد.
لازم به ذکر است متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس www.mvmco.ir از جزئیات این طرح و کلیه سازمان های طرف قرارداد مدیران خودرو آگاهی کسب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی