ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مالتینا
رپورتاژ آگهی

استخدام گسترده در فروشگاه‌های اینترنتی کشور؛ رشد تجارت آنلاین و خرده فروشی در ایران

تحلیل‌های کارشناسان اقتصادی و متخصصان بازار سرمایه و کسب‌وکار، نشان می‌دهد که بازار تجارت الکترونیکی در ایران با نرخ رشد خوبی در آینده مواجه خواهد بود و توسعه این بازار تداوم خواهد داشت. مصداق بارز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تحلیل‌های کارشناسان اقتصادی و متخصصان بازار سرمایه و کسب‌وکار، نشان می‌دهد که بازار تجارت الکترونیکی در ایران با نرخ رشد خوبی در آینده مواجه خواهد بود و توسعه این بازار تداوم خواهد داشت. مصداق بارز این موضع، استخدام‌های گسترده در ماه انتهایی سال 1397 در بین فروشگاه‌های اینترنتی و خرده‌فروشی‌های آنلاین است که نشان می‌دهد برخی شرکت‌ها برای توسعه فعالیت‌های خود در سال 1398 برنامه‌های جدی‌تری دارند.

به‌عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی مالتینا که واسطه خرید مستقیم از آمازون امریکا در ایران بوده و یکی از پیشروترین فعالان خرده‌فروشی آنلاین در کشور محسوب می‌شود، با استراتژی ورود به بازار فروش محصولات داخلی و با هدف توسعه حوزه‌های فعالیت خود، آگهی استخدام متخصصان مورد نیاز خود را در 7 حوزه به شرح زیر منتشر کرده است:

مشاهده متن کامل آگهی و ارسال درخواست همکاری با مالتینا

مالتینا چه کار می کند؟

در گفتگویی که با مهدی مختاری مدیرعامل این شرکت داشتیم، او درباره مزایای همکاری با مالتینا، این‌گونه گفت:

«فضای کاری مالتینا شبیه هیچ شرکت دیگری نیست. پرسنل مالتینا، جوانان مستعد، توانمند و پرشوری هستند که اجازه نمی‌دهند حتی برای لحظه‌ای، کرختی و خستگی و بی‌حوصلگی به سراغتان بیاید.

وقتی برای اولین بار وارد مالتینا می‌شوید، مهمترین نکته‌ای که توجه شما را جلب می‌کند رفاقت گرم و همکاری صمیمانه بین پرسنل در تمام بخش‌های شرکت است. در مالتینا بلند خندیدن امتیاز مثبت دارد و همه می‌توانند از نسکافه داغ و قهوه درجه یک در فضای شرکت لذت ببرند. تاب‌سواری در فضای سرسبز حیاط، خوردن دیزی در آلاچیق باصفای مالتینا و برف‌بازی در زمستان‌های زیبای کرج را هم به همه این‌ موارد اضافه کنید!

ما در مالتینا برای نوآوری و خلاقیت ارزش بسیار زیادی قائل هستیم و کوچکترین دستاوردها را جشن می‌گیریم. بنابراین اگر اهل ایده دادن هستید، اینجا مکان مناسبی است و اگر اهل انجام دادن کارها هستید، اینجا بهترین محل برای کار کردن شماست.

مالتینا شرکتی با ایده‌هایی بزرگ و اهدافی جاه‌طلبانه است و به خوبی می‌داند که سلامت جسمی، آرامش فکری و شادابی روح و روان پرسنل، برای دستیابی به این اهداف بسیار پراهمیت است.

در مالتینا شوق یادگیری مستمر و ارتقای سطح دانش در بین همه پرسنل وجود دارد. از سوی دیگر، اعضای تیم مالتینا هرآنچه را که می‌دانند و تمام مهارت‌هایی را که در آن تخصص دارند، با آغوش باز و در فضایی حرفه‌ای و صمیمانه به یکدیگر منتقل می‌کنند.

بنابراین یکی از مهمترین مزیت‌های همکاری با مالتینا این است که شما را به فردی حرفه‌ای تر تبدیل می‌کند و با هر سطحی که به مالتینا وارد شوید، پس از مدتی شاهد رشد و توسعه مهارت‌های فردی‌ خود خواهید بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی