ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا بلیط بیزنس کلاس را برای پرواز خود انتخاب کنیم؟

مسافران زیادی هستند که هر روز از ناراحت بودن صندلی‌های پرواز خود در کلاس اکونومی شکایت می‌کنند. چرا که صندلی کلاس اکونومی به هم نزدیکتر شده‌اند تا ردیف‌های صندلی بیشتری را اضافه کنند. از طرفی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسافران زیادی هستند که هر روز از ناراحت بودن صندلی‌های پرواز خود در کلاس اکونومی شکایت می‌کنند. چرا که صندلی کلاس اکونومی به هم نزدیکتر شده‌اند تا ردیف‌های صندلی بیشتری را اضافه کنند. از طرفی خود صندلی‌ها هم باریک‌تر شده‌اند تا تعداد بیشتری صندلی در هر ردیف قرار بگیرد. همه اینها برای افزایش درآمد هواپیمایی‌ها انجام می‌شود. با این وجود خیلی‌ها ممکن است خرید بلیط فرست کلاس یا بیزنس را به صرفه ندانند. اما شاید نظر شما تغییر کند.

ویگو یک ابرجستجوگر یا متاسرچ بلیط هواپیما و هتل است. در ویگو کاربران علاوه بر اینکه می‌توانند فروشندگان مختلف بلیط هواپیما را با هم مقایسه کنند، امکان جستجو میان بلیط‌های فرست کلاس و بیزنس هم دارند. طبق آمار ویگو از کاربرانی که از طریق ویگو به وبسایت فروشندگان مختلف هدایت شده‌اند، تقریبا یک سوم بلیط‌های بیزنس خریداری شده در مسیرهای داخلی ایران و سایر کشورها بوده است. این آمار نشان می‌دهد که این نوع از بلیط‌ها تنها در انحصار مسیرهای طولانی و هواپیمایی‌های خارجی نیستند.

در مسیرهای داخلی، گاهی پروازهای بیزنسی تفاوت قیمت فاحشی با اکونومی ندارند. بنابراین بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با پرداخت این مابه‌التفاوت سفری راحت‌تر را برای خود رقم بزنند. همین الان می‌توانید با مراجعه به آدرس www.wego.ir برای سفر بعدی خود با ویگو یک بلیط بیزنس جستجو کنید. کافی است در بخشی که تعداد مسافران را انتخاب می‌کنید، کلاس پروازی خود را از اقتصادی به بیزنس (یا فرست کلاس) تغییر دهید. ضمن اینکه با هر خرید از طریق ویگو و وارد کردن اطلاعات آن در صفحه کمپین نوروزی، فرصت برنده شدن یک دوربین عکاسی حرفه‌ای کانن را به دست می آورید.

اما مزیت اصلی صندلی بیزنس کلاس در پروازهای طولانی بیشتر به چشم می‌آید. در پروازهایی که بیشتر از 4 ساعت طول می‌کشند، فضای جلوی پای شما و راحتی صندلی به شما امکان جابجایی راحت روی صندلی و همچنین خوابیدن راحت‌تر را می‌دهد. در مطلبی از وبلاگ ویگو، درباره نکته‌هایی برای یک خواب راحت در هواپیما توضیح دادیم.

خریدن بلیط بیزنس حتی در فرودگاه هم ممکن است به کار شما بیاید. چرا که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی خدمات رایگان CIP فرودگاهی را به مسافران Business و First class خود ارائه می‌کنند. بنابراین نیازی به انتظار کشیدن در صف‌های طولانی چک چمدان و بلیط نخواهید داشت. با توجه به قرار گرفتن بیزنس کلاس در بخش جلویی هواپیما، ورود و خروج مسافران راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و حتی در مواقع بروز حادثه هم با توجه به نزدیک بودن به درهای خروجی و بازتر بودن فضای راهروها، امنیت مسافران با سرعت بیشتری تامین می‌شود.

از تمام اینها که بگذریم خدمات جانبی همچون ابزار سرگرمی و غذا و نوشیدنی هم با کیفیت و تنوع بالاتری به مسافران بخش بیزنسی هواپیما ارائه می‌شود. ضمن اینکه خریدن بلیط بیزنسی به شما اجازه همراه داشتن میزان بار بیشتری به صورت چمدان در قسمت بار هواپیما را می‌دهد. اگر بخواهیم به یک جمع‌بندی برسیم، شما با پرداختی مبلغی بیشتر، خدماتی به مراتب ارزشمندتر کسب می‌کنید و پس از پیاده شدن از هواپیما نه تنها خستگی در تن شما نخواهد ماند، بلکه حتی ممکن است سرحال‌تر باشید. چرا که با داشتن یک خواب خوب و راحت و غذا و نوشیدنی با کیفیت، دلیلی برای خستگی نمی‌ماند.

در پایان اگر هنوز در مورد خرید بلیط بیزنسی متقاعد نشده‌اید، می‌توانید در پرواز بعدی خود کلاس پرمیوم اکونومی را انتخاب کنید. این کلاس صندلی فضای بیشتری را به شما اختصاص می‌دهد و همچنین صندلی‌ها راحت‌تر و بزرگتر هستند. اگرچه هواپیماهای محدودی این کلاس را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی