ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیتام
رپورتاژ آگهی

پیتام چگونه توسعه کسب و کارهای سنتی و نوپا را تسهیل می‌کند؟

کسب رضایت مشتریان و ارزیابی آن از عوامل مهمی است که به توسعه یا شکست کسب‌وکارهای مختلف، چه سنتی و چه استارت‌آپ منجر می‌شود. با علم به این موضوع است که سازمان‌ها در صدد برقراری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کسب رضایت مشتریان و ارزیابی آن از عوامل مهمی است که به توسعه یا شکست کسب‌وکارهای مختلف، چه سنتی و چه استارت‌آپ منجر می‌شود.

با علم به این موضوع است که سازمان‌ها در صدد برقراری ارتباط باکیفیت با مشتریان خود هستند و اگر در این زمنیه تخصص و توانی نداشته باشند به برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌و‌کار (BOP) روی می‌آورند.

حقیقت این است که سازمان‌ها به خوبی دریافته‌اند که راه‌اندازی چنین مرکزی که به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای به کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا، خدمات ارتباط با مشتریان را ارائه دهد، کار ساده‌ای نیست؛ به‌همین‌دلیل، برون‌سپاری خدمات ارتباط با مشتری به‌عنوان یکی از راه‌های کارگشا مطرح و مرسوم شده است.

در این زمینه «پیتام» به عنوان اولین استارت‌آپ برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌و‌کار (BPO) در ایران، خدمات حرفه‌ای، شایسته و تخصصی به سازمان‌ها ارائه می‌کند و توانسته است توجه سازمان‌های مطرح و همچنین استارت‌آپ‌ها را به خود جلب کند.

این استارت‌آپ دانش‌بنیان به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌جای صرف هزینه‌ی هنگفت و زمان طولانی بابت راه‌اندازی مرکز تماس، انرژی و هزینه‌شان را صرف توسعه‌ی کسب‌وکار خود کنند.

در این مسیر پیتام در کنار استفاده از از بهترین تجهیزات، پرسنل آموزش‌دیده، حرفه‌ای و متخصص از زیرساختی قدرتمند برخوردار است که موجب شده است پیتام در مسیر مورد نظر با موفقیت پیش رود. در ادامه با پیتام و ویژگی‌های فنی آن بیشتر آشنا شده و نقش آن را در موفقیت استارت‌آپ‌ها به چالش می‌کشیم.

سیستم‌های ارتباطی قدرتمند، یکپارچه و جامع

همانطور که گفتیم پیتام مجموعه‌ای است که همه چیز در آن از پرسنل و کیفیت پاسخگویی به مشتریان گرفته تا تجهیزات و زیرساخت‌های آن حرفه‌ای است. این موضوع را می‌توان در سیستم‌های ارتباطی پیتام به وضوح مشاهده کرد.

در حال حاضر پیتام از سیستم یکپارچه‌ی IVR و CRM بهره‌ می‌برد. ویژگی‌های مهم این سیستم یکپارچه عبارت‌اند از: توزیع هوشمند تماس‌ها، برخورداری از سیستم‌های پاسخ‌گویی خودکار، قابلیت اتصال راحت و منعطف در مدیریت ارتباطات با مشتری، پشتیبانی از قابلیت مدیریت چندرسانه‌ای برای مشتریان، پاسخ‌گویی به تماس‌ها از هر نقطه و ازطریق بستر شبکه و اینترنت با IP-Phone و Soft-Phone و قابلیت دورکاری، امکان نظارت لحظه‌ای بر وضعیت مرکز تماس و... .

سامانه جامع گزارش‌گیری پیتام

پیتام از سامانه‌ی جامع گزارش‌های BI نیز برخوردار است که امکان مشاهده‌ی گزارش‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین، انعطاف‌پذیری چشمگیر در ایجاد گزارش‌های جدید، بهره‌مندی از داشبردهای وضعیت مرکز تماس، مدیریت مشتریان و محصول، دسترسی به پنل‌ها روی اینترنت و امکان استفاده از Tableau به‌عنوان BI را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. درکنار این‌ها، پیتام از سیستم جامع ارزیابی و مدیریت کارشناسان نیز استفاده می‌کند. این سیستم جامع از به‌روز‌ترین سیستم‌های ارزیابی و بهبود برخوردار است و بهبود و بهینه‌سازی مستمر عملکرد کارشناسان را در پی دارد.

تجهیزات حرفه‌ای

تجهیزات پیتام ازلحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی در نوع خود بهترین است.

به عنوان مثال، این استارت‌آپ دانش‌بنیان، هدست‌های نویزگیر (ضدصدا) با استانداردهای بین‌المللی مرکز تماس را در اختیار پرسنل خود قرار داده است و علاوه بر این، ارگونومیک‌ترین تجهیزات را برای کارشناسان در نظر گرفته است.

همچنین رعایت استانداردهای HSE مناسب برای مرکز تماس، استفاده از سِرورهای قدرتمند شرکت HP، زیرساخت مجازی‌سازی به‌منظور استفاده‌ی بهینه از منابع پردازشی، Core room اختصاصی و استاندارد و ... از ویژگی‌های تجهیزات مورد استفاده پیتام است.

پیتام همچنین به تجیهزات روتینگ و سوییچینگ شرکت Cisco مجهز است که قابلیت دسترسی ۹۹.۹۹ درصدی و ایجاد ارتباطات خارجی و داخلی ازطریق تکنولوژی‌های MPLS، اینترنت، اینترانت، وایرلس نقطه‌به‌نقطه و ... را دارد. سیستم‌های پشتیبانی این شرکت نیز سیستم برق پشتیبان (UPS)، بک‌آپ‌گیری از تمام داده‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته از زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ... را شامل می‌شود.

مسلم است که تجهیزات حرفه‌ای و زیرساخت‌های قدرتمند ارتباطی و ... در کنار تخصص موجب شده است که پیتام عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز ارائه دهنده خدمات ارتباط با مشتری معرفی شود و اعتماد سازمان و استارت‌آپ‌ها نیز نشان‌دهنده مهارت این شرکت در حوزه تخصصی خود است.

پس اگر شما نیز به وفادارسازی مشتریانتان فکر می‌کنید یا به‌دنبال راهی می‌گردید تا با مشتریانتان ارتباط حرفه‌ای برقرار کنید، پیتام به‌عنوان بال سازمان شما، می‌تواند تجربه‌ی کاربری لذتبخشی برای مشتریانتان ایجاد کند.

راه‌های ارتباطی با پیتام:

۰۲۱-۹۱۰۰۶۰۳۳

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی