ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی‌چی
رپورتاژ آگهی

آشنایی با تاکسی‌چی؛ مقایسه و انتخاب تاکسی های اینترنتی در یک اپلیکیشن

معمولا با کدامیک از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی سفر می‌کنید و چه معیاری برای انتخاب یکی از آن‌ها دارید؟ اگر دوست دارید همیشه در راحت‌ترین حالت ممکن، با توجه به مبدا و مقصدی که انتخاب کرده‌اید، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

معمولا با کدامیک از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی سفر می‌کنید و چه معیاری برای انتخاب یکی از آن‌ها دارید؟ اگر دوست دارید همیشه در راحت‌ترین حالت ممکن، با توجه به مبدا و مقصدی که انتخاب کرده‌اید، از ارزان‌ترین اپلیکیشن سفارش تاکسی اینترنتی استفاده کنید، اپلیکیشن "تاکسی‌چی" اپلیکیشن محبوب شماست چرا که همه تاکسی های اینترنتی را در قالب یک اپلیکیشن، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بعد از گذشت بیش از دو سال از ورود تاکسی‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین به فرهنگ سفرهای درون‌شهری، امروز کاربران انتخاب‌های زیادی برای سفارش تاکسی اینترنتی دارند. در این میان اپلیکیشن تاکسی‌چی که حاصل خلاقیت، دانش و پیگیری یک تیم جوان بومی است، در اختیار کاربران اندروید و IOS قرار گرفته، اپلیکیشنی که مقایسه و دسترسی به تمامی اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی و پیک‌های موتوری آنلاین را ممکن ساخته است.

مقایسه تمامی تاکسی‌های اینترنتی و انتخاب بهترین گزینه در تاکسی‌چی

از طریق اپلیکیشن تاکسی‌چی به سادگی می‌توانید پس از مقایسه، تاکسی خود را از میان تمامی برندهای تاکسی آنلاین سفارش دهید. با توجه به مسیرها، موقعیت‌های مکانی، ساعت و... همواره قیمت‌ها و سرعت دسترسی به تاکسی های اینترنتی دستخوش تغییر است. همینطور هریک از برندهای تاکسی‌ آنلاین، برتری به خصوصی نسبت به سایر رقبا دارد. به طور مثال، اسنپ و تپسی با تعداد بالای رانندگانشان، معمولا سریع‌ترین و در دسترس‌ترین گزینه برای انتخاب تاکسی اینترنتی هستند اما به طور مثال اگر در ساعات طرح ترافیک قصد سفر به مرکز شهر تهران را داشته باشید، تاکسی‌ آنلاین "کارپینو" با توجه به داشتن مجوز تردد در طرح ترافیک، گزینه بهتری  خواهد بود.

همینطور اگر کیفیت اتومبیلی که به دنبالتان می‌آید برایتان در اولویت است، تاکسی اینترنتی "هیترو" گزینه مناسب‌تری خواهد بود. همینطور در شهرستان‌های مختلف ممکن است اپلیکیشن‌های متفاوت، گزینه‌های سریع‌تر یا مقرون به صرفه‌تری باشند.

در تاکسی‌چی قیمت تمامی تاکسی‌ها را مقایسه کنید و ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی را انتخاب کنید.

تاکسی‌چی خودش تامین کننده تاکسی اینترنتی نیست بلکه به عنوان یک کانون، تمامی تاکسی‌های اینترنتی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد تا با مقایسه قیمت، ارزان‌ترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کند. در این روند، سفارش تمامی تاکسی ها و پرداخت آنلاین و ثبت نظر و امتیازدهی از طریق اپلیکیشن تاکسی‌چی امکان‌پذیر است.

از سوی دیگر با انتخاب هریک از تاکسی‌ها از طریق تاکسی‌چی هیچگونه هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید و همچنان هم از خدمات پشتیبانی تاکسی اینترنتی که انتخاب کرده‌اید بهرمند می‌شوید. همچنین شما می توانید در اپلیکیشن تاکسی چی قیمت پیک های آنلاین را نیز با هم مقایسه کنید.

تمام اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی کشور در یک اپلیکیشن

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی تاکسی‌چی، ارائه تاکسی اینترنتی در سرتاسر کشور است. حالا دیگر در هر شهری حداقل سه تا چهار تاکسی اینترنتی فعالیت می‌کنند و معمولا هم کاربران دوست دارند ارزان‌ترین تاکسی آنلاین را از میان گزینه‌ها انتخاب کنند.

اما با تاکسی‌چی لازم نیست تمامی اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی را در گوشی همراه خود داشته باشید؛ در هر شهر یا منطقه‌ای که باشید و از طریق اپلیکیشن تاکسی‌چی بخواهید تاکسی آنلاین سفارش دهید، کافیست مبدا و مقصد را وارد کرده تا تاکسی‌چی از میان تمام گزینه‌های موجود، بنا به خواست شما، ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی را به شما پیشنهاد دهد.

هیچ هزینه اضافی بابت سفارش تاکسی اینترنتی از تاکسی‌چی پرداخت نمی‌شود

اپلیکیشن تاکسی‌چی تمام گزینه‌های موجود را از بین تاکسی‌های اینترنتی با توجه مبدا و مقصد مشخص شده توسط کاربران، بررسی کرده و با توجه به قیمت به کاربران پیشنهاد می کند و نکته جالب اینکه هیچگونه هزینه‌ اضافه‌ای از این بابت دریافت نمی‌کند. این اپلیکیشن که از بهمن‌ماه 1396 شروع به کار کرده، هم‌اکنون برای کاربران IOS و اندروید قابل دانلود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_unique
    ali_unique | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    موقعیت مکانیمو پیدا نمیکنه وگرنه باگ نداشت عالی بود

مطالب پیشنهادی