ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سامانتل و دانشگاه امیرکبیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در این نشست که با حضور دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر، مهندس سیدهوشنگ مرتضوی، مدیرعامل سامانتل و دکتر جمال غضنفری عضو هیات مدیره سامانتل برگزار شد، تفاهم نامه‌ای با مضمون همکاری متقابل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این نشست که با حضور دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر، مهندس سیدهوشنگ مرتضوی، مدیرعامل سامانتل و دکتر جمال غضنفری عضو هیات مدیره سامانتل برگزار شد، تفاهم نامه‌ای با مضمون همکاری متقابل میان دانشگاه امیرکبیر و اپراتور تلفن همراه سامانتل به امضا رسید.

سامانتل و دانشگاه امیرکبیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

صبح روز سه شنبه هفتم اسفند ماه 1397 طی یک جلسه کاری، اپراتور تلفن همراه سامانتل و دانشگاه امیر کبیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این نشست که با حضور دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر، مهندس سیدهوشنگ مرتضوی، مدیرعامل سامانتل و دکتر جمال غضنفری عضو هیات مدیره سامانتل برگزار شد، تفاهم نامه‌ای با مضمون همکاری متقابل میان دانشگاه امیرکبیر و اپراتور تلفن همراه سامانتل به امضا رسید.

این تفاهم نامه در خصوص ارایه خدمات اختصاصی مورد نیاز دانشگاه امیرکبیر از جمله ارایه سیم‌کارت به مدیران و کارمندانِ کادر دانشگاهی و دانشجویان به منظور ارایه خدمات ارتباطی پایه و ارزش افزوده با قابلیت (NFC) در نظرگرفته شده است که امکان ارایه خدمات بیشتری را تحت نام‌تجاری مورد توافق بر روی سیم کارت فراهم می‌کند.

ارایه خدمت (MVPN) یا تلفن همراه سازمانی، که امکان تعریف شماره‌های کوتاه سه، چهار و یا پنج رقمی را برای تسهیل ارتباطات کادر سازمانی فراهم می‌کند. در این سرویس قابلیت ارتباط با اعضای گروه سازمانی در گستره پوشش‌کشوری و در محدوده آنتن‌دهی تنها با شماره‌گیری چند رقم کوتاه میسر است.

ارایه خدمات پرداخت و کیف پول الکترونیکی ما نیز. پیوستگی خدمات قابل ارایه با اتصال به سیم کارت امکان احراز هویت کابران را در زمینه‌های مختلف فراهم ساخته به تسهیل و تسریع امور کمک می‌کند. امکان عملیاتی کردن برخی خدمات دانشجویی از طریق سیم کارت متصل به کیف پول الکترونیکی پیش بینی می‌شود.

ارایه خدمات ارزش افزوده اختصاصی بر حسب کاربرد و اعلام نیاز دانشگاه و امکانات موجود. همچنین راه‌اندازی On Campus Service براساس امکانات شبکه اختصاصی تلفن همراه دانشگاه امیرکبیر.

ارایه خدمات NFC، همکاری در موضوعات IOT ، همکاری  در زمینه طرح‌های نوپا Startup مرتبط با موضوع تفاهم نامه و همکاری در زمینه برپایی و حضور در نمایشگاه‌های مرتبط از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

دکتر سید احمد معتمدی در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت اپراتور سامانتل یکی از شرکت‌های موفق در میان شرکت‌های اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) است و می‌تواند همانند اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل خدمات ارائه دهد.

به گفته وی بر اساس این تفاهم نامه قرار است به زودی راهکار‌هایی برای حل مسایل ارزی خرد دانشجویان و اساتید با همکاری صرافی سامان پیش‌بینی شود.

دکتر معتمدی در خصوص زمینه‌های همکاری متقابل و ارایه خدمات پژوهشی ابراز امیدواری کرد.

در این نشست اشاره شد با توجه به پتانسیل حضور تقریبا چهار و نیم میلیون دانشجو در کشور زمینه همکاری در این حوزه بسیار وسیع است و آینده خوبی برای انجام پروژه‌های مشترک دیده می‌شود و این تفاهم نامه نقطه عطفی در ارتباط دانشگاه و کسب‌وکارهای نوین بر شمرده می‌شود.

مدیر عامل سامانتل بر امکان ارایه مودم و دستگاه تلفن همراه به صورت باندل با گوشی اشاره‌ کردند و در خصوص امکان تهیه سایر تجهیزات مورد نیاز ارتباطی براساس تفاهم و شرایط توافقی اعلام آمادگی کردند.

مهندس مرتضوی افزودند؛ با توجه به اخذ مجوز ارایه خدمات Servco در این زمینه نیز آمادگی همکاری متقابل وجود دارد. همچنین به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سامان امکان ارایه خدمات تخصصی در تمامی حوزه‌های مرتبط فراهم است.

دکتر جمال غضنفری، عضو هیات مدیره سامانتل و نماینده بانک و گروه مالی سامان در خصوص امکان ارایه خدمات بانکی و پرداخت، استقبال خود را نسبت به طرح‌های مشترک اعلام کرده و افزود باتوجه به پیشرفت فناوری‌های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک، تمایل داریم از پتانسیل موجود تحقیقاتی در سطح دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف توسعه و بهبود روش‌های بانکداری دیجیتال بهره‌مند شویم.

با توجه به حضور سامانتل در گروه مالی سامان، امکان ارایه خدمات بانکی سامان، ارایه بسته‌های بیمه سامان و خدمات ارزی مورد نیاز دانشگاهیان از طریق صرافی سامان برای کاربران سیم‌کارت اختصاصی دانشگاه مورد توافق قرار گرفت.

این تفاهم نامه برای بازه زمانی سه ساله و قابل تمدید بر اساس توافق میان طرفین امضا و مبادله شد.

سامانتل، اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه، به عنوان نخستین اقدام پس از امضا تفاهم نامه با دانشگاه امیرکبیر، به عنوان حامی برگزاری مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، اولین نمایشگاه صنعتی در حوزه رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون و اولین رویداد فناوری و نوآوری کشور در این جشنواره حضور دارد.

این جشنواره در تاریخ 10 الی 13 اسفند 97 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود و سامانتل در سالن شماره 5 با ارایه هدیه مقدم مراجعین محترم را گرامی می‌دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی