ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تویوتا توندرا
رپورتاژ آگهی

تویوتا توندرا و مقایسه آن با خودروهای مشابه

تویوتا توندرا به همراه تویوتا تاکوما از جمله محبوب‎ترین وانت‎های جهان به شمار می‎روند که این کمپانی خوشنام ژاپنی آنها را روانه بازارهای جهانی کرده است. تویوتا توندرا در مدل‎های دو در و چهار در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تویوتا توندرا به همراه تویوتا تاکوما از جمله محبوب‎ترین وانت‎های جهان به شمار می‎روند که این کمپانی خوشنام ژاپنی آنها را روانه بازارهای جهانی کرده است. تویوتا توندرا در مدل‎های دو در و چهار در ساخته می شود و 3 تا 6 نفر سرنشین را نیز می‎تواند با خود حمل کند. اما این زیبای ژاپنی در بازارهای جهانی رقیب‎های سرسختی همچون فورد اف 150،  جی ام سی سیرا 1500 دنالی، هوندا ریج لاین، شورولت کولورادو، نیسان تیتان، نیسان فرانتیر و رام 1500 ربل را در مقابل خود می‎بیند. در این مقاله به بررسی تویوتا توندرا 2017 به همراه تعدادی از رقیبان آن که در این سال به بازارهای جهانی عرضه شده‎اند، می‎پردازیم.

تویوتا توندرا 2017

تویوتا در سال 2017 با فیس‎لیفت کردن این وانت سعی کرد که ظاهر آن را از یکنواختی نسل‎های قبل در بیاورد، به همین دلیل از طراحی جدید، جلو پنجره، چراغ‎های جلو و قطعات جدیدی در ساخت آن استفاده کرده است. موتور تویوتا توندرا 2017 دارای حجم 5663 سی سی است که دارای 8 سیلندر 32 سوپاپه می‎باشد. این خودرو می تواند 381 اسب بخار قدرت داشته باشد و با استفاده از گیربکس 6 سرعته خود شتابی معادل 6.4 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. این خودرو دارای سیستم فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم، سیستم صوتی تصویری، سیستم امنیتی و کیسه های هوا و امکاناتی مناسب است. اگر از مصرف بالای تویوتا چشم‎پوشی کنیم می توان آن را کامل‎ترین وانت حال حاضر دنیا دانست و به‎همین‎دلیل نیز محبوبیتی فراتر از حد انتظار داشته و یکی از پرفروش‎ترین وانت‎های آمریکا لقب گرفته است.

فورد F150 2017

تویوتا توندرا

فورد اف 150 مدل 2017  یکی از بی نظیر ترین خودروهای پیکاپ دنیا به حساب می‎آید که از یک موتور 6 سیلندر با حجم 3500 سی‎سی استفاده می‎کند. این خودرو از یک پیشرانه کاملا جدید نسبت به نسل قبلی خود استفاده کرده است و به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک تجهیز گشته و می تواند 370 اسب بخار قدرت تولید کند. نسل اول این خودرو در سال 1948 تولید و روانه بازارها شد و تا به امروز در 13 نسل، تغییرات زیادی را متحمل شده است. پیکاپ فورد 40 سال به عنوان پرفروش‎ترین پیکاپ آمریکا شناخته شد که یک رکورد منحصر به فرد است. مدل 2017 این محصول به عنوان جان‎سخت‎ترین، هوشمندترین و تواناترین مدل این خودرو شناخته می‎شود و با طراحی ساده اما باشکوه خود جذابیت بالایی دارد. شتاب اولیه فورد اف 150 برابر 7.2 ثانیه است از امکانات و آپشن‎هایی همچون سیستم ترمز و پایداری، سیستم امنیتی و کیسه هوا، سیستم روشنایی و صوتی وتصویری و سایر آپشن‎های لازم برخوردار است.

شورولت کولورادو 2017

تویوتا توندرا

شورولت کولورادو مدل 2017 نسبت به مدل‎های قبلی خود تغییراتی داشته که باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر آن در بین مردم و خصوصا جوانان شده است. این پیکاپ زیبا از یک موتور 6 سیلندر به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده کرده است. موتور این مدل 3600 سی‎سی حجم دارد و می تواند 308 اسب بخارقدرت تولید کند که به دلیل بهبود یافتن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها و سیستم تزریق مستقیم نسبت به مدل قبل خود است. این خودرو حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت و شتاب اولیه 7.1 ثانیه را به ثبت رسانده است اما دلیل محبوبیت بالای آن طراحی بسیار زیبا، مصرف معقول سوخت، امکانات و آپشن‎های ویژه و ظاهر اسپرت و هندلینگ عالی آن است.

نیسان تیتان 2017

تویوتا توندرا

یکی دیگر از ژاپنی‎های محبوب بازارهای جهانی نیسان تیتان است که ظرفیت حمل 6 سرنشین را دارد و با طراحی عالی و زیبایی که دارد از نظر ظاهر و فضا بسیار تحسین برانگیز است. این خودرو از پیشرانه ای 8 سیلندری به حجم 5600 سی‎سی استفاده کرده است که قدرتی معال 390 اسب بخار تولید می‎کند و با استفاده از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک خود می‎تواند تجربه رانندگی بسیار بی‎نظیری را برای راننده و سرنشینان خلق کند. همچنین این خودرو نیز همانند همتایان خود از امکانات و آپشن‎های ویژه و مدرنی برخوردار است که می‎توان آن را در بین 5 ماشین پر فروش دنیا قرار داد.

 خرید و فروش تویوتا توندرا در بازارهای جهانی

همانگونه که گفته شد خریدوفروش تویوتا توندرا همانند سایر رقبای خود یکی از معتبرترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده خودروهای وانت است و با توجه به کیفیت محصولات انتظار فروش بالای تویوتای توندرا کاملا منطقی است و در بازارهای بیش از 80 کشور جهان این محصول حضور پر رنگی دارد و به رقابت با کمپانی های دیگر می پردازد.

قیمت تویوتا توندرا 2017 در بازارهای جهانی

این خودرو همانند تمامی رقبای خود در مدل‎های و تیپ‎های مختلفی به بازارهای جهانی عرضه شده است بنابراین قیمت تویوتا توندرا با توجه به مدل و تیپ آن نیز متغییر است. این محصول در بازه قیمتی 32 تا 55 هزار دلار در بازارهای جهانی به فروش می‎رسد در‎حالی‎که رقبای آن مانند فورد اف 150 نیز در تیپ‎ها و مدل‎های مختلف در بازه قیمتی 29 تا 68 هزار دلار و نیسان تیتان نیز در بازه 30 تا 50 هزار دلار و در نهایت شورولت کولورادو هم در بازه قیمتی 25 تا 60 هزار دلار قیمت‎گذاری می‎شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی