ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دیدنگار ، ارائه دهنده انواع فیلم آموزش عکاسی و تنظیمات منو دوربین

با تهیه انواع فیلم آموزش عکاسی و تنظیمات منو دوربین ، یاد بگیرید که چگونه دوربین عکاسی خود را 0 تا 100 تنظیم و با آن عکاسی کنید. DSLR های متنوع در دستان مردم امروزه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با تهیه انواع فیلم آموزش عکاسی و تنظیمات منو دوربین ، یاد بگیرید که چگونه دوربین عکاسی خود را 0 تا 100 تنظیم و با آن عکاسی کنید.

DSLR های متنوع در دستان مردم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی بیشتر کاربران خانگی به دوربین‌های عکاسی، محصولاتی چون فیلم آموزش عکاسی و آموزش کار با دوربین و تنظیمات منو آنها، نیاز اصلی هر فردی شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدتی است دوربین عکاسی جدیدی را تهیه کرده‌اید و برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای همچون دیگر کاربران دچار مشکل هستید؛ عکس‌هایی که از آن‌ها لذت ببرید، در صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید و یا با ارائه آنها در مسابقات عکاسی شرکت کنید.

در گذشته در میان کاربران خانگی، دوربین های کامپکت محبوبیت ویژه‌ای داشتند و امروزه نیز علاوه بر این محبوبیت، DSLR ها که در دسته دوربین های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای قرار دارند، در دستان بسیاری از مردم دیده می‌شوند و روز به روز شاهد افزایش جامعه عکاسان هستیم.

فرقی نمی‌کند که چه برندی را تهیه کرده باشیم، از نیکون گرفته تا کانن، سونی، فوجی فیلم و یا سایر برندهای موفق در تولید دوربین های عکاسی؛ در واقع عکس‌های ما بیان کننده میزان تبحرمان در عکاسی هستند، نه انتخاب یک برند و قطعا یک فیلم آموزش عکاسی جامع، راهنمای شما در افزایش مهارت عکاسی است.

مجموعه‌های آموزشی غیر بومی

فرض می‌کنیم دوربین عکاسی کانن 80D تهیه کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه باید از آن به نحو احسن استفاده کنید. به سراغ فروشنده‌های انواع سی‌دی و فیلم آموزش عکاسی رفته و با تعداد زیادی از مجموعه‌هایی که دارای زیرنویس فارسی هستند و یا ترجمه شده‌اند روبه‌رو می‌شوید و آموزش‌های غیر بومی را نیمه کاره رها می‌کنید و یا در کلاس‌های عکاسی به علت تنوع مدل دوربین های هنرجویان، فرصت کافی برای ارائه اطلاعات در رابطه با تنظیمات تخصصی منو دوربین خودتان وجود ندارد. علاوه بر این تا به امروزه آموزش‌های بسیاری در فضای اینترنت نیز وجود داشته است که شاهد عدم وجود یک مجموعه به زبان فارسی و بومی بوده‌ایم.

دیدنگار ، ناجی عکاسان تازه کار

دیدنگار در راستای بهبود مطالب آموزشی و کمک به هنرجویان این گرایش، در سال 1397 تصمیم به تهیه‌ی انواع فیلم آموزش عکاسی و ارائه مطالب مفیدی از آشنایی با دوربین های عکاسی ، آموزش کار و تنظیمات منو آنها گرفت. بهره‌گیری از اساتید مجرب در تهیه این فیلم های آموزش عکاسی نیز هدف اصلی مجموعه بوده است. به علاوه این فیلم های آموزشی در دو روش قابل تهیه هستند؛ تهیه آن به صورت فیزیکی و دریافت درب منزل خودتان و یا خرید فایل آن به صورتی که از وبسایت قابل دانلود ( دریافت ) باشد. ( دانلود فیلم‌های آموزش تنظیمات منو دوربین )

فیلم های آموزشی تنظیمات منو دوربین

ما در این فیلم‌ های آموزشی تنظیمات منو دوربین ، دوربین های عکاسی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دادیم؛ از آنباکسینگ ( جعبه گشایی ) گرفته تا بررسی دقیق تمام دکمه‌های تعبیه شده برروی دوربین و آموزش عکاسی با آن و بررسی تخصصی تنظیمات منو دوربین به صورت جزء به جزء.

خیالتان راحت باشد

می‌توانیم با افتخار بگوییم که اگر از دوربینتان و یا عکاسی سوالی داشته باشید، انواع فیلم آموزش عکاسی در وبسایت دیدنگار ، پاسخی صحیح و جامع برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی