ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کسب مقام نخست رضایت مندی مشتریان در فروش توسط مدیران خودرو

رضایتمندی مشتریان مهمترین دغدغه هر تشکل اقتصادی مشتری محوری است. در واقع بقا و زوال بیشتر شرکت‌ها خصوصا شرکت‌هایی که بدون واسطه با مشتری مصرف کننده در تماس هستند، به کسب بالاترین رضایتمندی مشتریان وابسته ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رضایتمندی مشتریان مهمترین دغدغه هر تشکل اقتصادی مشتری محوری است. در واقع بقا و زوال بیشتر شرکت‌ها خصوصا شرکت‌هایی که بدون واسطه با مشتری مصرف کننده در تماس هستند، به کسب بالاترین رضایتمندی مشتریان وابسته است. مشتری در فرهنگ های مختلف به شکل های گوناگون مورد توجه قرار گرفته است و در سال های اخیر صاحبان مشاغل در ایران نیز متوجه این مهم شده و در تلاش برای دستیابی به بالاترین سطح از رضایتمندی مشتریان خود اقدامات ریشه ای و متفاوتی را در عرصه فعالیت خود ترتیب داده‌اند.

شرکت مدیران خودرو موفق شد تا برای دومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مندی مشتری را از آن خود نماید، بر اساس ارزیابی سازمان استاندارد کشور، شرکت مدیران خودرو در 3 ماهه سوم سال 97 توانست رتبه نخست را از آن خود نماید، پیش تر شرکت مدیران خودرو در ارزیابی 3 ماهه دوم سال 97 نیز موفق به کسب این رتبه شده بود.
شرکت مدیران خودرو دارای شبکه گسترده نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش میباشد که همواره خدمات مناسب را به مشتریان عرضه می کنند و از سوی دیگر تحویل به موقع محصول و پایبندی به تعهدات فروش از مزیت های اصلی عملکردی این شرکت است.

مدیران خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    خنده داره و خنده دار از اون اینه که هر مطلبی چه دروغ و چه راست رو مینویسین و فقط دنبال بازدید کننده و یه مشت پول هستید

مطالب پیشنهادی