ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ تریپ
رپورتاژ آگهی

بهترین شهربازی‌های ایران کدامند؟

اگرچه بیشتر مسافران به دنبال جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی هستند و یا می‌خواهند به مراکز خرید بروند اما بچه‌ها بیش از گردش و خرید، بازی کردن را دوست دارند. شهربازی‌ها یکی از مکان‌های تفریحی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگرچه بیشتر مسافران به دنبال جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی هستند و یا می‌خواهند به مراکز خرید بروند اما بچه‌ها بیش از گردش و خرید، بازی کردن را دوست دارند. شهربازی‌ها یکی از مکان‌های تفریحی هستند که علاوه بر کودکان برای بزرگسالان و مخصوصا جوانان هم جذابیت دارند. در این مطلب بهترین شهربازی‌های ایران معرفی شده است. با اسنپ تریپ همراه باشید.

پارک ارم تهران

حتما تابه‌حال اسم این پارک به گوشتان خورده و تعریفش را شنیده‌اید. پارک ارم مجموعه‌ای بزرگ است که در کیلومتر چهار جاده تهران به کرج و پس از پل ستاری قرار دارد. در سال ۱۳۵۰ رحیم علی خرم یکی از سرمایه‌داران تهران این پارک را تاسیس کرد. پیش از انقلاب این پارک به نام پارک خرم شناخته می‌شد، اما پس از انقلاب به پارک ارم مشهور گردید. مجموعه پارک و شهربازی ارم بیش از ۷۲ هکتار وسعت دارد و یکی از بزرگترین پارک‌های ایران است.

پارک ارم چند بخش مختلف دارد. شهربازی شماره یک دارای انواع بازی‌های رایانه‌ای، اتومبیل‌رانی، سینمای چهار بعدی، رالی ، تونل وحشت و بسیاری از بازی‌های ویژه کودکان و بزرگسالان است. شهربازی شماره دو هم بازی‌های متنوعی مثل سورتمه، چرخ‌وفلک و قطارهای شادی است. 

شهربازی پارک ملت مشهد

اسنپ تریپ

یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ایران، پارک ملت مشهد است. پارک و شهربازی ملت در حاشیه بزرگراه وکیل‌آباد مشهد، بیش از ۷۲ هکتار وسعت دارد. آنچه شهربازی پارک ملت را به یک شهربازی خاص و ویژه در میان شهربازی‌های ایران و خاورمیانه تبدیل کرده، چرخ‌وفلک غول‌پیکرش است. چرخ‌وفلک پارک ملت با ۸۰ متر ارتفاع، بزرگترین چرخ‌وفلک خاورمیانه و هجدهمین چرخ‌وفلک مرتفع در جهان است.

این چرخ‌وفلک عظیم‌الجثه، ۲۵۰ تن وزن دارد و می‌تواند ۴۵۰ نفر را تا ارتفاع ۸۰ متری از سطح زمین بالا ببرد. علاوه بر این چرخ‌وفلک، شهربازی ملت وسایل بازی متعدد بسیاری دارد که شامل سه دسته هیجانی، خانوداگی و کودکان هستند.

وسایل هیجانی مثل پرواز در آسمان، اسکیت‌بورد، آکروجت فضایی، ترن هوایی، تاپ اسپین، تاب گردان، سورتمه، سالتو، حریم وحشت، کشتی دوقلو، فایربال، صندلی فضایی و گردباد برای جوانان و بزرگسالان هم جذاب است. وسایل بازی خانوادگی و کوکان هم تنوعی بسیاری دارند مثل کشتی دوقلو، قطار خانواده، چرخ‌وفلک، ماشین برقی، کشتی صبا، جامپینگ، تاب کودک، آفتاب و مهتاب، قطار کودک، شاتل بس، دنیای حیوانات، موتور کراس و هلی‌کوپتر. هم‌چنین شهربازی ملت، اولین شهربازی استاندارد در میان شهربازی‌های ایران است.

برای رزرو هتل در مشهد و برخورداری از تخفیف مناسب، به هتل های تخفیف دار مشهد بروید.

لونا پارک شیراز

اسنپ تریپ

یکی دیگر از معروف‌ترین پارک‌های شهربازی ایران، لونا پارک شیراز است. لونا پارک در شمال شیراز و در مجاورت دروازه قرآن قرار دارد. لونا پارک بیش از ۳۰ وسیله یازی دارد که هم برای کودکان مناسب است و هم بزرگسالان. همچنین این شهربازی مجهز یک مجموعه سرپوشیده برای زنان هم دارد. 

برای کم کردن هزینه‌های سفر به شیراز به صفحه هتل های شیراز با تخفیف بروید.

 شهر رویاهای اصفهان

اسنپ تریپ

شهر رویاها در اصفهان با بیش از ۱۷ هکتار مساحت یکی از مجهزترین شهربازی‌های خاورمیانه است. این شهربازی مدرن در بزرگراه کمربندی شرق اصفهان قرار گرفته است. شهر رویاها به طور کلی از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل شده است که هر یک دارای به‌روزترین وسایل بازی هستند. از منحصربه‌فردترین بازی‌های این مجموعه می‌توان به ترن هوایی و ترن معلق اشاره کرد.

برای کاهش هزینه‌های سفر خود به صفحه رزرو هتل در اصفهان با تخفیف مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    شهر رویا ها عالیه

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    شهر بازی تهران و خراب کردند عوضش درد و اندوه افزودن

مطالب پیشنهادی