ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A7
رپورتاژ آگهی

گوشی گلکسی A7، میان رده جدید سامسونگ

گوشی های سامسونگ به دلیل تنوع در قیمت بسیار پرطرفدارند. علاوه بر این میان رده های سامسونگ گوشی های اقتصادی این شرکت محسوب می شوند که قیمت پایین تری دارند و برای کاربرانی که قصد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گوشی های سامسونگ به دلیل تنوع در قیمت بسیار پرطرفدارند. علاوه بر این میان رده های سامسونگ گوشی های اقتصادی این شرکت محسوب می شوند که قیمت پایین تری دارند و برای کاربرانی که قصد دارند هزینه کمتری برای خرید گوشی انجام دهند، مناسب هستند.شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نمونه دیگری از گوشی های میان رده خود به نام گلکسی A7 را به بازار عرضه کرد.

اولین نکته ای که در این گوشی نظر کاربران را به خود جلب می کند وزن کم آن است که با توجه به ابعاد تقریبا بزرگ این مدل، وزن کم، یکی از نکات مثبت آن محسوب می شود. این گوشی از بدنه ای شیشه ای با فریم پلاستیکی ساخته شده است. قاب اصلی آن که از پلاستیک ساخته شده است دارای پوششی براق است که ظاهر آن را زیباتر جلوه می دهد. البته مدل های دیگر این سری حتی A6 که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است، دارای بدنه آلومینیومی یا بدنه یکپارچه فلزی هستند. شرکت سامسونگ برای اولین بار در این گوشی از دکمه پاور مجهز به حسگر اثر انگشت استفاده کرده است که در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. همچنین دکمه های تنظیم صدا نیز به سمت راست منتقل شده اند. گوشی گلکسی A7 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر امولد تمام HD برخوردار است که دارای وضوحی عالی و رنگ هایی زنده است و تصاویری با کیفیت در اختیار کاربران قرار می دهد. کیفیت تصویر این صفحه نمایش حتی در نور خورشید هم رضایت بخش است. از قابلیت های بسیار مفید این نمایشگر فیلتر نور آبی آن است که از آسیب رسیدن به چشم جلوگیری می کند. دوربین گلکسی A7 یک دوربین سه گانه می باشد. دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دوربین های اصلی گلکسی A7 را شامل می شوند. به عنوان دوربین سلفی نیز یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با کیفیت در اختیار دارید. با قابلیت های متنوع دوربین های این گوشی می توانید عکس ها و تصاویر با کیفیت و جذابی ثبت کنید. این گوشی به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز شده است و استفاده نکردن سیستم عامل اندروید ۹.۰ اوریو توسط شرکت سامسونگ در این گوشی بسیار عجیب است. گلکسی A7 از توان پردازشی مناسبی برخوردار است و هنگام اجرای برنامه ها و حتی بازی های گرافیک بالا نیز به خوبی عمل می کند. همانند دیگر محصولات سامسونگ، امکان حذف صفحه اپلیکیشن ها و سوایپ به بالا و پایین برای جستجو در این گوشی نیز وجود دارد. این گوشی با قابلیت app pair  می تواند چند برنامه متفاوت را در پنجره های جداگانه به صورت همزمان اجرا کند. . همچنین قابلیت های  smart stay برای روشن نگه داشتن نمایشگر با نگاه به گوشی و Daul Massenger برای استفاده از دو حساب کاربری در پیام رسان ها، در این گوشی به کار رفته اند. قابلیت AR Amoji برای بار اول در سری S به کار رفت ولی اکنون شرکت سامسونگ از این قابلیت در گوشی های میان رده خود نیز استفاده کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید ایموجی های جذاب و جالبی با چهره خود بسازید و به اشتراک بگذارید.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسیA7 در بهمن ماه 1397 بین سه میلیون و چهارصد تا پنج میلیون و پانصد هزار تومان می باشد. در صورتی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید می توانید به وبسایت دیوار که بزرگترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه کرده و از آگهی های این وبسایت دیدن نمایید و در کمترین زمان و با پایین ترین قیمت گوشی مناسب خود را بیابید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Persian
    Persian | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    سری A الکی ترین گوشی های سامسونگ هستن خودم A5 2016 خرید تا الان دارم ولی 1 بار زیر اعمیر و 4 بار فلش شده

    • Saeidt
      Saeidt | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

      ۲۰۱۶ مشکلات زیادی داشتن من a7 داشتم اما ۲۰۱۷ و ۱۸ عالین

  • Danial
    Danial | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    دوربین اصلی اگه براتون مهمه نمیتونه نیاز و برطرف کنه من a6 plus دارم و به نیت a7رفتم ولی سایر پیکسل۰.۹در برابر ۱.۱۲ باعث شد a6 plus بگیرم امتیاز نقد و بررسی هاش هم خیلی کمه

  • MATELF
    MATELF | ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

    گوشی ای ک فست شارژ نداره با این قیمت.. بدرد نمیخوره

مطالب پیشنهادی