ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنور داستر
رپورتاژ آگهی

رنو داستر خودرویی برای افراد اهل سفر

داستر ۲۰۱۶ یک جلوبندی جدید دارد به طوری که دیگر سه بخش کرومی آن وجود ندارد بلکه فقط دو بخش دارد و آرم ماشین هم در وسط دیده می‌شود. چراغ‌های جلو و سپر جلو اندکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داستر ۲۰۱۶ یک جلوبندی جدید دارد به طوری که دیگر سه بخش کرومی آن وجود ندارد بلکه فقط دو بخش دارد و آرم ماشین هم در وسط دیده می‌شود. چراغ‌های جلو و سپر جلو اندکی اصلاح شده‌اند و در کناره‌ها از دستگیره‌های همرنگ بدنه استفاده شده است. لگوی داستر را روی سقف به وضوح می‌توان مشاهده کرد و کیفیت ستون‌ها هم بهتر شده است. در قسمت عقب پنل کرومی وجود ندارد و به جای آن یک پنل سیاه سخت و محکم تعبیه شده است. تمام این تغییرات باعث شده داستر امروزی‎تر و نیرومندتر به نظر برسد و در کل اندکی هدفمندتر باشد به خصوص وقتی متوجه می‌شوید با چه قدرتمندی طرف هستید که حالتی نظامی هم دارد.

رنو داستر dci۱.۵ مجهز به سیستم هدایت چهار چرخ، یک موتور توربو ۱.۵ لیتری دیزلی دارد که ۸۰ کیلو وات و ۲۴۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند؛ در ابتدا خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد اما وقتی آن را امتحان کنید نظر شما عوض خواهد شد. سیستم ۶ سرعته دستی دارد؛ این جعبه دنده کامل است و از کیفیت جعبه دنده ۶ سرعته آن شگفت‌زده خواهید شد. دنده یک آن خوب و کوتاه است و قدرت زیادی از موتور می‎گیرد و می‌توانید از هر مسیری به راحتی عبور کنید. از نظر سیستم رانندگی یک سیستم هدایت چهار چرخ دائمی است و می‌توانید سیستمی با مدل هدایت دو چرخ انتخاب کنید و یا مدل خودکار هم وجود دارد که با توجه به نوع مسیر تعیین می‌کند کدام سیستم مناسب‌تر است؛ همین طور می‌توانید روی حالت چهار چرخ آن را تنظیم کنید و به راحتی به هر جاده پر پیچ و خمی که تمایل دارید وارد شوید. فاصله ماشین تا زمین خیلی خوب است و سیستم تعلیق آن روی خودرو تسلط کامل دارد. گفته شده مصرف سوخت خودرو ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است اما مصرف آن به ۸ لیتر هم می‌تواند برسد که علت آن حرکت در بزرگراه و توقف‌های پی در پی و حرکت در جاده‌های صعب العبور است. اما در کل خودرو بسیار خوبی است.

طراحی داخلی خودرو داستر کمی ناامید کننده است؛ کابین کاملاً پلاستیکی و از نوع ارزان قیمت است اما خیلی سخت و محکم است و صندلی‌ها روکش چرمی دارند. پنل‌های نرم کنار در که مختص مدل ۲۰۱۶ می‌باشد از دیگر آپشن‌های این خودرو است. طراحی داخلی حالت سنتی و قدیمی دارد که در پژوهای دهه ۹۰ میلادی مشاهده می‌شد؛ در طراحی‌ها معمولاً روی فرمان چیزی قرار گرفته بود اما روی فرمان داستر چیزی قرار نگرفته؛ ولی بوق ماشین کنار فرمان تعبیه شده است. این طراحی در مجموع حس و حالی فرانسوی به شما می‌دهد و همینطور جای برخی از کلیدها اصلا مناسب نیست: کلید کنترل آینه‌ها در کنار ترمز دستی قرار گرفته است، سیستم کنترل کشش پایین قرار گرفته، کلید سیستم کروز کنترل روی داشبورد تعبیه شده است، البته روی فرمان هم دکمه‌ای برای تنظیم سیستم کروز کنترل قرار گرفته است، طبق سنت رنو سیستم کنترل صوتی پشت فرمان دیده می‌شود. علاوه بر این‌ها صندلی‌های عقب به طور کامل خوابانده می‌شوند تا فضای ذخیره‌ای عالی را برای صندوق عقب در اختیار شما قرار دهد.

از آپشن‌های این خودرو می‌توان: شیشه‌های برقی، سیستم هدایت چهارچرخ، هندلینگ و فرمان پذیری خوب، کامپیوتر سفر که تنظیمات آن از طریق دکمه روی برف پاکن امکان‌پذیراست، حسگر دنده عقب، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، کمربند سه نقطه‌ای عقب، سیستم تهویه مطبوع و سیستم ترمز ضد قفل ABS را نام برد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو رنو داستر آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی