ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تحویل خودروهای هنتنگ و فوتون در بازار شب عید ادامه دارد

شركت عظيم خودرو در راستای ايفای تعهدات خود و جلب رضايت مشتريان، در ادامه روند اولين مرحله تحويل خودروهاي هنتنگ X7 تعهدات تكميل وجه شده خود را كارسازي نمود.همچنين در ادامه توليد خودروي فوتون ساوانا، ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت عظیم خودرو در راستای ایفای تعهدات خود و جلب رضایت مشتریان، در ادامه روند اولین مرحله تحویل خودروهای هنتنگ X7 تعهدات تکمیل وجه شده خود را کارسازی نمود.همچنین در ادامه تولید خودروی فوتون ساوانا، دومین مرحله از تولید این خودرو نیز در اسفندماه سال جاری آغاز گردید و خودروهای مشتریانی که بر اساس الویت تکمیل وجه کرده بودند، تحویل ایشان شد.

فوتون
شایان ذکر است این شرکت در اقدامی کم نظیر با برنامه ریزی دپارتمان بازاریابی و دستور مستقیم مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو، تعداد ١٢٠ نفر از مشتریان خود را که تمایل به بازدید از خط تولید این شرکت را داشتند در دو گروه ۶٠ نفره به محل کارخانه شرکت صنایع تولیدی ( زاگرس خودرو سابق ) واقع در منطقه اشترینان شهر بروجرد از توابع استان لرستان اعزام نمود که این امر نه تنها سبب کسب تجربه مشتریان از بابت بازدید فرآیند تولید خودرو بود بلکه موجب اطمینان و آرامش ایشان نیز گردید.

عظیم خودرو ،ساوانا را با موتور جدید 2.0 لیتری توربو شارژر GDI با حداکثر توان 214 اسب بخار و بیشنه گشتاور 320 نیوتن بر متر بری بازار ایران در نظر گرفته است.
از امکانات این خودرو می توان به سیستم چهار چرخ محرک با قابلیت انتخاب محورها و قفل دیفرانسیل، فرمان چند حالته، سانروف، کروزکنترل، صندلی های برقی در ردیف جلو، سنسور شیب سنج، سیستم پایداری و سیستم پاشش سوخت مستقیم اشاره کرد.

هن تنگ فوتون

محصول هن تنگ ایکس 7 که اولین محصول تولیدی صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه ی خود یعنی موتور دو لیتری توربو 190 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور به خط تولید این شرکت خودروسازی خصوصی آمده است.
هن‌ تنگ X5، ابعادی نزدیک به هیوندای توسان دارد و در کشور چین، صرفا با یک نوع پیشرانه عرضه می‌شود. این کراس‌اور کامپکت، موتور 1/5 لیتری توربوشارژ به قدرت 154 اسب‌بخار دارد که در 5600 دور بر دقیقه به حداکثر خود می‌رسد. هن‌تنگ X5، نهایت گشتاور 215 نیوتن‌متر را از 2000 تا 4000 دور بر دقیقه تولید می‌کند تا روی کاغذ، شتاب‌گیری قابل قبولی از دورهای پایین داشته باشد.

https://static.digiato.com/digiato/2019/01/739870B1-3269-4136-A29A-35D3AE632DB7.jpeg

همچنین در برخی از آگهی ‌های اینترنتی قیمت فوتون ساوانا را 450 تا 500 میلیون تومان اعلام کرده ‌اند که عددی غیر قابل ‌باور برای این خودرو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی