ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیا اسپورتیج
رپورتاژ آگهی

کیا اسپورتیج ، خودرویی با طراحی زیبا

کیا اسپورتیج چهارمین نسل خود را با تغییرات ظاهری و جزئیات در تغییر ابعاد به بازار عرضه کرده است. می‌توان گفت جلو پنجره پوزه ببری تبدیل به نماد شرکت کیا شده است؛ ورودی هوای کوچک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کیا اسپورتیج چهارمین نسل خود را با تغییرات ظاهری و جزئیات در تغییر ابعاد به بازار عرضه کرده است. می‌توان گفت جلو پنجره پوزه ببری تبدیل به نماد شرکت کیا شده است؛ ورودی هوای کوچک و فلاپ پلاستیکی از جذابیت‌های بصری کاسته است اما چراغ‌های مثلثی و خطوط روی بدنه آن را جبران کرده‌اند. پایه چرخ‌ها ۱.۶ اینچ افزایش پیدا کرده، برآمدگی عقب خودرو ۰.۴ اینچ کاهش داشته، دماغه جلوی خودرو ۰.۸ اینچ افزایش داشته است و همچنین سانروف پاناروما ۴.۱ اینچ بزرگتر از مدل‌های قبلی است.

طراحان اسپورتیج کابین داخل آن را با خوش فکری طراحی کرده اند؛ فضای داخلی کابین بسیار زیاد است. در این خودرو به جای حسگرهای لمسی متعدد و یا یک صفحه نمایش خیلی پیچیده، کلید و دکمه وجود دارد که این روش قدیمی در صورت داشتن آرایش درست خیلی کاربردی‌تر است. کنسول وسط کمی به سمت راننده متمایل است که در مجموع می‌توان گفت این یک موفقیت است. صندلی‌های عقب هم مانند صندلی‌های جلو برای سرنشینان بسیار راحت هستند فضای پاها برای افراد قد بلند هم مناسب است و همچنین صندلی‌های عقب قابلیت تنظیم شدن دارند.

درِ صندوق عقب هنگامی که شما مقابل آن بایستید به طور خودکار باز می‌شود و ۳۰.۷ فوت مکعب فضا در اختیار شما قرار می‌دهد؛ علاوه بر این فضای اضافی هم در زیر این فضا قرار گرفته که زاپاس خودرو در آن قرار دارد. خواباندن صندلی‎های عقب فضای صندوق عقب را به ۶۰ فوت مکعب افزایش می‎دهد، اما نبود اهرم به این معنی است که خود شما باید این کار را انجام دهید. کیفیت مواد استفاده شده داخل در کل خیلی خوب است هرچند که از پلاستیک سخت استفاده شده است.

از آپشن‌های خودرو کیا اسپورتیج می‌توان: داشتن فضای کافی برای قرار دادن وسایل، دریچه تهویه برای خنک نگه داشتن سرنشینان عقب، پورت USB در صندلی‌های عقب، بلوتوث، شش کیسه هوا، دوربین پشتیبان، تنظیم دما در عقب و جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن در صندلی‌های جلو، صندلی برقی برای راننده، دکمه استارت بدون نیاز به کلید، استفاده از سیستم‌های اندروید و اپل، یک صفحه نمایش ۷ اینچی، صندلی مجهز به تهویه، گرمکن فرمان، حسگرهای پارکینگ در عقب و جلو، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم صوتی harman/kardon و سیستم ترمز خودکار با قابلیت شناسایی عابر پیاده را نام برد.

موتور کیا اسپورتیج ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۱ اسب بخار شتاب مدل‌های lx و ex را تامین می‌کند. در حالی که مدل sx توربو یک موتور توربوی ۲ لیتری با قدرت ۲۴۰ اسب بخار استفاده می‌کند. در تمامی مدل‌ها از سیستم انتقال ۶ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. اگر توانایی حرکت در شیب‌ها برای شما مهم است می‌توانید سیستم چهار چرخ که می‌تواند شیب‌ها را به راحتی کنترل کند را در نظر بگیرید؛ این باعث می‌شود جذابیت خودرو بیشتر و مصرف سوخت خودرو هم بیشتر شود. مثلا مدل توربو sx با سیستم هدایت چهار چرخ نزدیک به ۱ لیتر در بزرگراه بیشتر سوخت مصرف می‌کند. اگر هنگام دور زدن فرمان مقاومت بیشتری داشته باشد می‌تواند به افزایش ثبات اسپورتیج کمک کند و فرمان این مدل سنگینی خوبی دارد و راننده می‌تواند در شرایط مختلف کنترل خوبی روی خودروی خود داشته باشد. در سرعت زیاد کیفیت سواری بسیار خوب است فقط دست اندازهای بزرگ می‌تواند کابین را آشفته کند. کیا اسپورتیج خودرویی است که می تواند شما را با ظاهر، توانایی ها، تجهیزات و طراحی داخلی مجذوب خود کند.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ به آگهی های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    به جز چهارتا بچه مایه دارو بچه آخومد کی میتونه اینترو بخره دیگه ۸۰ درصد مردم پرایدشک دیگه نمیتونن بخرن

مطالب پیشنهادی