ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه در کمتر از 15 دقیقه یک تیزر تبلیغاتی جذاب برای کسب و کار خود بسازیم؟

شاید شما هم این روزها می خواهید برای معرفی کسب و کار ، خدمات و محصولات خود یک ویدیوی تبلیغاتی زیبا بسازید ولی چون در ابتدای راه هستید نمی‌توانید هزینه‌های زیادی برای ساخت یک ویدیوی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید شما هم این روزها می خواهید برای معرفی کسب و کار ، خدمات و محصولات خود یک ویدیوی تبلیغاتی زیبا بسازید ولی چون در ابتدای راه هستید نمی‌توانید هزینه‌های زیادی برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی حرفه ای بپردازید.

اگر شما یک کسب و کار کوچک و یا یک استارت آپ دارید پس از شروع به کار برای برگشت هزینه ها و رسیدن به مرحله سودآوری نیاز دارید خدمات و محصولات خود را به بازار هدف خود معرفی کنید و فروش خود را آغاز کنید.

در بازار شدیداً رقابتی امروز ، اگر شما بهترین محصول و خدمات را داشته باشید ولی نتوانید آن را به خوبی به مشتریان خود معرفی کنید قاعدتاً فروش موفقی نخواهید داشت و شاید متاسفانه مجبور باشید کسب و کار خود را تعطیل کنید.

یکی از بخش های مهم و ضروری هر کسب و کار تبلیغات است. اما شاید با خود بگویید من اول راه هستم و بودجه کافی برای تبلیغات ندارم. اشتباه نکنید شما نباید موقعیت کنونی خود را با کسب و کارهای بزرگ مقایسه کنید و با خود بگویید آنها دارند هزینه های چند صد میلیونی برای تبلیغات خود صرف میکنند ولی من چنین پولی را ندارم و نمیتوانم تبلیغات بکنم!

اصلاً نگران نباشید! شما هم میتوانید با هزینه کم ولی هوشمندانه تبلیغات خود را شروع کنید و در بازار هدف خود حضور پُر رنگی داشته باشید.

ویدیو و تیزر، یکی از پُر طرفدارین بخش های صنعت تبلیغات میباشد. آمار نشان میدهد تبلیغات ویدیویی نسبت به بخش های دیگر مثل : عکس ، بروشور ، کاتالوگ ، بیلبورد و غیره 78 درصد بیشتر دیده میشود و امروزه مخاطبان تمایل بیشتری نسبت به دیدن ویدیو دارند.

اگر شما یک استارت آپ هستید برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی نیازی نیست میلیون ها تومان هزینه کنید،

شما میتوانید با استفاده از قالب های آماده تیزر تبلیغاتی مثل پروژه آماده افترافکت و پروژه آماده پریمیر یک ویدیو تبلیغاتی جذاب و حرفه ای برای معرفی محصولات و خدمات خود بسازید.

استفاده از این قالب های آماده نیاز به تخصص زیادی ندارد و شما به راحتی میتوانید با دیدن یک ویدیو آموزشی چند دقیقه ای به راحتی نحوه استفاده از آنها را یاد بگیرید و یک ویدیو تبلیغاتی زیبا و کم هزینه برای کسب و کار خود بسازید.

پس اگر تصمیم گرفتید برای کسب و کار خود یک ویدیو تبلیغاتی حرفه ای و کم هزینه بسازید میتوانید این قالب های آماده را از وبسایت زود فایل که دارای ویدیوهای آموزشی و پشتیبانی رایگان میباشد، تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی