ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پورشه ۹۱۱
رپورتاژ آگهی

بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا اس

بهترین خودرو از دید خبرنگاران خودرو در سال 2013،  بهترین خودرو از لحاظ پرفورمنس در سال ۲۰۱۲ و  بهترین خودرو راننده از نظر موتور در سال ۲۰۱۲ و خودرویی که جزء جوایز داران بسیار زیاد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بهترین خودرو از دید خبرنگاران خودرو در سال 2013،  بهترین خودرو از لحاظ پرفورمنس در سال ۲۰۱۲ و  بهترین خودرو راننده از نظر موتور در سال ۲۰۱۲ و خودرویی که جزء جوایز داران بسیار زیاد می باشد خودرو پورشه ۹۱۱ کاررا اس است که از نظر خبر نگاران اسطوره واقعی می باشد. پورشه جزء تنها خودرو سازانی است که بعد از چندین دهه تولید، هنوز به همان طراحی اولیه خود پای بند می باشد و با مهندسی و طراحی دقیقی که دارد، نه تنها اصالت خود را حفظ کرده است بلکه کیفیتی در بهترین سطح جهانی را عرضه کرده است.

در پورشه ۹۱۱ کاررا اس، موتور خودرو در قسمت عقب قرار دارد که باعث متفاوت بودن خودرو با بیشتر خودرو ها می شود. از جمله تفاوت های دیگر، صندوق آن می باشد که در بخش جلویی خودرو قرار گرفته است و ورودی باک که در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته است. پورشه ۹۱۱ کاررا اس گیربکس ۷ سرعته دو کلاجه پی دی کِی را داراست که البته به صورت سفارشی روی آن نصب می شود و می توان به کمک این گیربکس و چندین تغییر دیگر؛ سه حالت رانندگی نرمال، اسپرت و اسپرت پلاس را با فشار دادن دکمه ی مربوط به آن، انتخاب کرد و این تغییر حالت در قسمت بالای فرمان به نمایش گذاشته می شود . پایین دکمه ی اسپرت پلاس، دکمه ای قرار گرفته است که با لمس آن می توان سیستم تعلیق را خشک و یا اسپرت کرد که با فعال کردن دکمه ی اسپرت پلاس که در بالای آن قرار دارد به صورت خودکار فعال می شود. این سیستم بیشتر در پیست های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است که در خیابان این حالت غیر فعال باشد. ساعتی که در وسط داشبورد قرار داده شده است، تنها یک ساعت لوکس نیست و در حقیقت زمان سنج نیز می باشد و می توان برای زمان گیری های مختلف از آن استفاده کرد.

دکمه ای در داخل خودرو، کنار دنده قرار دارد؛ که دکمه ی سیستم خودکار استارت استاپ است و در هنگام ساکن ماندن خودرو، موتور آن را خاموش می کند تا مصرف سوخت خودرو کم شود البته در حالت عادی با وجود این که حجم موتور خودرو پورشه ۹۱۱ کاررا اس بسیار بالا است ولی مصرف سوخت آن به هیچ وجه زیاد نیست و تنها ۹ لیتر به صورت ترکیبی مصرف می کند. پورشه مانند بسیاری از خودرو های دیگر، شیفتر پشت فرمان دارد اما نکته ی ریز و کاربردی که در پورشه به کار رفته این است که هر کدام از شیفتر ها با عقب رفتن سبک، و با جلو آمدن سنگین می شوند و این موضوع باعث می شود که حتی موقع دور زدن دنده ها را عوض کند.

پورشه ۹۱۱

یکی از نکات جالبی که در خودرو پورشه ۹۱۱ کاررا اس وجود دارد، این است که سوئیچ استارت آن سمت چپ است در حقیقت این موضوع به مسابقات لماز بر می گردد. در آن زمان راننده هنگامی که سوار بر ماشین می شد باید سریع حرکت می کرد و پورشه سوئیچ استارت را سمت چپ گذاشته بود تا راننده بتواند با دست راست، همزمان ترمز دستی را آزاد کند و با دست چپ خودرو را استارت بزند، از آن زمان به بعد پورشه این موضوع را به ارث برده و در خودرو های خود استفاده می کند. پورشه ۹۱۱ کاررا اس مدل کَویولت یا همان کروک است، که قطعا لذت رانندگی با آن بسیار بیشتر از رانندگی با مدل های کوپه است. سقف خودرو نه تنها در حالت ایستاده، بلکه تا سرعت ۵۰ کیلو متر در ساعت هم بدون هیچ مشکلی می تواند باز و بسته شود.

پورشه ۹۱۱

این خودرو به معنای واقعی کلمه یک خودرو لوکس، به همراه قابلیت های سوپر اسپرت است که می توان از آن استفاده کرد. تنها نکته ی منفی پورشه این است که اگر سوار پورشه شوید، سوار شدن بر هر خودروی دیگری برای شما کسل کننده می شود.

حال اگر قصد خرید خودرو پورشه 911 کاررا اس و یا فروش آن را دارید، می توانید به سایت دیوار که بزرگ ترین بستر درج آگهی های رایگان است مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ilyma13
    ilyma13 | ۹ فروردین ۱۳۹۸

    مرسی که این سایتو معرفی کردین چند روز بود همش داشتم فکر میکردم از کجا پورشه بخرم گفتم بیام دیجیاتو شاید پورشه حراج کرده باشه!!!

  • CCR
    CCR | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    ما دیگه پرایدش رو هم نمیتونیم بخریم چه برسه به این ؟؟!!

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    خبر بعدی : بررسی کیسه صفرا گاو شیرده سومالیایی
    .
    .
    .
    .
    .
    برای خرید میتوانید به دیوار‌ مراجعه‌کنید.
    بسه دیگ دهنمونو سرویس نکنین.

مطالب پیشنهادی