ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ردمی نوت 7
رپورتاژ آگهی

کالبدشکافی گوشی شیائومی ردمی نوت 7

اگر چند وقتی است از این مغازه به آن مغازه، از این پاساژ به آن پاساژ رفته اید و تمام فروشگاه های موبایل شهر را زیر پا گذاشته اید تا پاسخ همه سوالهایتان در مورد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر چند وقتی است از این مغازه به آن مغازه، از این پاساژ به آن پاساژ رفته اید و تمام فروشگاه های موبایل شهر را زیر پا گذاشته اید تا پاسخ همه سوالهایتان در مورد گوشی مورد علاقه خود را بیابید، یک خبر خوب برای شما داریم. ما در این مقاله به کالبد شکافی گوشی شیائومی ردمی نوت 7 می پردازیم، به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم و شک و ابهام شما را برطرف خواهیم کرد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 7 در کدام کشور ساخته می شود؟

همگی با برند تازه استقلال یافته ی شیائومی آشنا هستیم. محصولات با کیفیت و مطرح این برند در کشور چین تولید می شوند و گوشی شیائومی ردمی نوت 7 نیز ساخته ی این برند شناخته شده است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 7

آنچه باعث شده این محصول لرزه بر اندام بازار دیجیتال و بازار گوشی های هوشمند بیاندازد قیمت فوق العاده اقتصادی آن است. روزگاری اگر صحبت از گوشی های ارزان قیمت بود آنچه دستمان را می گرفت چیزی جز یک گوشی بی کیفیت با امکانات ضعیف نبود. برچسب قیمتی این گوشی در مقابل ویژگی های منحصر به فرد این محصول یکی از نقاط تمایزی است که آن را از سایر گوشی های میان رده تفکیک می کند و باعث می شود این اطمینان در مشتری ایجاد شود که حالا حالاها هیچ گوشی با کیفیتی با این قیمت به بازار نخواهد آمد. قیمت این گوشی 150 دلار است که در مقابل ویژگی های عالی این مدل گوشی بیشتر به یک شوخی شبیه است.

بررسی گوشی شیائومی از نظر طراحی

اگر به دنبال یک گوشی خوش دست با طراحی جدید، جالب و زیبا هستید طراحی این مدل شیائومی قطعاً شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طراحی کاملا نسبت به نسل گذشته تغییر کرده است و حال پنل پشتی و جلویی دستگاه هر دو از شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ انتخاب شده‌اند که یک نکته‌ی مثبت برای یک گوشی ارزان است.

همچنین به دنبال پیروی از ترند این روزها در ساخت بدنه آن از پرداخت گرادیانت استفاده شده است. متاسفانه ردمی نوت ۷ به شدت لغزنده است و فریم پلاستیکی براق آن نیز استفاده از گوشی بدون محافظ را خطرناک‌تر کرده است بریدگی صفحه نمایش آن هم قطره ای بوده و بسیار زیبا به نظر می رسد. ابعاد آن 159.2 در 75.2 در 8.1 میلی متر و وزنی برابر با 160 گرم دارد. در پنل جلو از یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع IPS LCD استفاده شده که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل را ارائه داده است. یکی از نقاط مثبت این نمایشگر این است که از پوشش محافظ گوریلاگلس برخوردار بوده و به طور کلی روشنایی مطلوبی را ارائه می دهد. شیشه‌ی جلویی دستگاه توسط یک نوار باریک سیاه‌رنگ به فریم پیوند خورده است که همین مساله ضخامت آن را به ۸.۱ میلی‌متر رسانده است.

وجود ناچ استایل ، طراحی قاب به صورت رنگ های ترکیبی ، حسگر اثر انگشت فیزیکی و دوربین دوگانه نشان می دهد جدیدترین عضو خانواده شیائومی ادامه دهنده راه Mi Play است که چندی قبل به لیست هنرنمایی های شیائومی اضافه شد.
گوشی شیائومی ردمی نوت 7 علاوه بر کاهش حاشیه ها ، نسبت به ضخامت کم نیز بی تمایل نیست و این مورد را می توان از ضخامت 8.1 میلی متری اش به خوبی فهمید .

شیائومی ردمی نوت 7

چند نکته مهم درباره نمایشگر 6.3 اینچی

صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی LCD است و دارای یک ناچ به شکل قطره آب که دوربین سلفی گوشی در آن جای گرفته است. رزولوشن نمایشگر +Full HD است و نسبت نمایشگر به بدنه آن 84 درصد است. چیپست کوالکام ممکن است کمی قدیمی به نظر آید، اما با این حال سریع و سرعت پردازنده آن 2.2 گیگاهرتز است. در انتخاب میزان حافظه رم و حافظه ذخیره سازی نیز دست کاربران باز است. ردمی نوت 7 در نسخه‌های 3/32 گیگابایتی، 4/64 گیگابایتی و 6/64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و البته امکان افزایش حافظه با کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد.

بررسی دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 7

بازهم شیائومی هرچه ابرقدرت ها رشته کرده بودند را پنبه کرد . دوربین اصلی این گوشی بزرگترین نقطه قوت ردمی نوت 7 است. تا قبل از این ، یک دوربین با رزولوشن 48 مگاپیکسل جزو برگ برنده های قدرتمندی به حساب می آمد که اغلب برند ها روی آن حسابی مانور قیمتی می دادند. اما با دوربین دوگانه 48 و 5 مگاپیکسلی شیائومی ردمی Note 7 ، معادله همه چیز تغییر کرد.
سنسور دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است، اما با توجه به فیلتر Quad-bayer بهترین خروجی را با کیفیت 12 مگاپیکسلی و با بزرگی پیکسلی 1.6 میکرومتر و HDR زمان واقعی ارائه می‌کند. یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هم در کنار این دوربین قرار گرفته که برای کاربردهای هوش مصنوعی و حالت پرتره به کمک سنسور اصلی خواهد آمد. دوربین سلفی گوشی هم که در ناچ بالای نمایشگر قرار گرفته، سنسور 13 مگاپیکسلی دارد .
خوشبختانه پیکسل های ۰.۸ میکرونی این گوشی ، نسبت به اغلب رقبا و حتی برخی پرچم داران پیشتازانه عمل کرده و امید به ثبت تصاویر واضح تر و شفاف تر را زنده نگه داشته است .
علاوه بر دوربین اصلی ، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز از قابلیت HDR برخوردار است تا برقراری تعادل هنرمندانه بین نقاط سایه و روشن تصاویر شما به صورت تخصصی بر عهده این حالت گذاشته شود .
هر دو دوربین قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080p را ارائه داده اند با این تفاوت که دوربین اصلی پا را یک قدم جلوتر گذاشته و علاوه بر فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه، 60 فریم بر ثانیه و 120 فریم ثانیه نیز به به قابلیت هایش اضافه کرده است .

نمونه عکس های گرفته شده با گوشی xiaomi redmi note 7       

 سخت افزار، نرم افزار و باتری

ردمی نوت 7 به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شده است. برخورداری از مشخصات رده بالا، چیپست اسنپدراگون 660 را به یکی از قدرتمند ترین ها در قلمرو میان رده ها تا به امروز تبدیل کرده است. چیپست اسنپدراگون 660 که ورژن بعدی چیپست اسنپدراگون 653 به حساب می آید دارای خصوصیاتی است که شرکت کوالکام در پردازنده های سری 800 خود نیز به کار برده است. به طور کلی این پردازنده نسبت به نسل قبل خود موارد زیر را ارتقاء داده است:

پردازنده آن هشت هسته ای بوده که با حداکثر کلاک 2.2 گیگاهرتز کار می کنند. از نظر رم و حافظه داخلی هم می توان گفت که در حال حاضر سه نسخه 64/4 و 64/6 و 32/3 گیگابایتی از این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. به علاوه از پشتیبانی کارت حافظه جانبی نیز برخوردار است و از جایگاه سیم کارت دوم استفاده می شود. از خصوصیات ارتباطی این مدل نیز می توان به پورت مادون قرمز و رادیو FM اشاره کرد اما فاقد پشتیبانی از NFC است.

شیائومی ردمی نوت 7

نرم افزار

ردمیnote 7 با جدیدترین نسخه پلتفورم اندروید یعنی 9.0 (Pie) و پوسته سفارشی MIUI 10 اجرا می شود که بدون شک ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

باتری

شیائومی در این سری ردمی خود از باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری استفاده کرده از این رو طول عمر فوق العاده ای را نسبت به سایر میان رده ها از خود نشان خواهد داد. طول عمر بسیار خوب این باتری، با وجود عملکردهایی چون تماشای ویدئو، عکسبرداری، بازی و یا انجام هر گونه عملکردهای فشرده شارژ آن را یک روز کامل تضمین می کند. این باتری از شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0 پشتیبانی می کند از این رو در حداقل زمان ممکن می توانید این دستگاه را شارژ کنید.

برای خرید گوشی شیائومی معطل نکنید و سری به فروشگاه شیراز مارکت بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Soren
    Soren | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    به نظر شما با توجه به اینکه این گوشی تقریبا هم قیمت گوشی های سامسونگ m20وa20 هست ارزش خرید نسبت به این دو تا گوشی داره؟مزیت سامسونگ رابط کاربری بهتر وجود قطعات هست از نظر سرعت هم با توجه بررسی های یوتوب چندان تفاوتی وجود نداره

  • ilyma13
    ilyma13 | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    من همین گوشی رو گرفتم واقعا خوبه اگه این قیمت نبود نمیتونستید باور کنید که یه گوشیه اقتصادیه چون چیزی کم نداره چه از لحاظ ظاهری چه سخت افزاری

  • Thirteen
    Thirteen | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    150 دلار این قیمت ?
    الان گوشی های 1000 دلاری قیمتشون منطقی تره تا این ارزون تر ها ?‍♂️

  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    بنظرم تنها مشکلی ک شیامی داره اینه ک قطعاتش ب سختی گیر میاد، وگرنه از هواوی هم بیشتر ارزش خرید داره، من خودم هواوی دارم و راضیم ولی از کیفیت ساخت شیاومی خبر ندارم

  • Milady
    Milady | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    متاسفانه گوشی های شیائومی هم قیمت گوشیهای سامسونگ شده لذا ارزش خرید ندارند

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

      چرا ارزش خرید ندارن ؟

مطالب پیشنهادی