ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برنامه‌ریزی سفر با ابزاری هوشمند و رایگان

هر سفری نیازمند برنامه‌ریزی است. زمان انجام این برنامه‌ریزی و همچنین ابزارهایی که برای آن استفاده می‌کنیم به طور مستقیم بر کیفیت سفر ما تاثیرگذار هستند. اگر قصد انجام سفری یک روزه داشته باشیم شاید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۹

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر سفری نیازمند برنامه‌ریزی است. زمان انجام این برنامه‌ریزی و همچنین ابزارهایی که برای آن استفاده می‌کنیم به طور مستقیم بر کیفیت سفر ما تاثیرگذار هستند. اگر قصد انجام سفری یک روزه داشته باشیم شاید روز پیش سفر هم بتوان برای آن برنامه‌ریزی کرد. اما زمانی که سفری چند روزه یا سفری خارجی در پیش داریم، اهمیت برنامه‌ریزی بیشتر نمایان می‌شود. Wego.ir ابزاری ارائه‌شده توسط یک شرکت بین‌المللی اما بومی‌شده برای ایران و به زبان فارسی است که بخش مهمی از برنامه‌ریزی سفر را برای ما آسان کرده است. در ادامه با جزییات این سیستم آشنا می‌شوید.

ویگو ابزاری رایگان، سریع و موثر

ویگو یک موتور جستجوی متفاوت است. موتور جستجویی که برای گشتن بین فروشندگان مختلف بلیط هواپیما و هتل و مقایسه بین آنها تخصصی شده است. به این نوع از موتورهای جستجو، متاسرچ یا ابرجستجوگر گفته می‌شود که هم‌اکنون در جهان جایگزین آژانس‌های آنلاین شده‌اند. این شرکت از سال 2005 فعالیتش را در سنگاپور آغاز کرده است و هم اکنون با تمرکز بر بازارهای خاورمیانه و شرق آسیا به یکی از بازیگران مهم بازار تبدیل شده است. از زمانی که در سال 1395 ویگو به ایران وارد شد تا کنون، تنها موتور جستجویی است که همزمان بلیط هواپیما و هتل را در مسیرهای داخلی و خارجی پوشش می‌دهد.

با هر جستجویی که کاربران روی ویگو انجام می‌دهند، یک درخواست به ده‌ها وبسایت فروشنده ارسال می‌شود و در عرض چند ثانیه نتایج دریافتی از تمامی آنها به صورت لیست شده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کاربر می‌تواند ترتیب نمایش این لیست را بر اساس نیاز خود تغییر دهد یا با استفاده از امکان فیلترگذاری، نتایج را هر چه بیشتر بر اساس خواست خود محدود کند.

جستجوی بلیط هواپیما در ویگو

در بخش جستجوی پرواز ویگو (Wego.ir/flights)، شما می‌توانید پرواز یک‌طرفه، رفت و برگشت و چندمسیری را انتخاب کنید. (در حال حاضر پروازهای چندمسیری به دلیل عدم پشتیبانی از سوی شرکت‌های داخلی از شهرهای ایران و به آن امکان‌پذیر نیست.) در بخش انتخاب مبدأ و مقصد، علاوه بر گزینه‌های موجود در مقاصد محبوب، امکان انتخاب شهر یا فرودگاه مورد نظر شما هم وجود دارد. در این بخش می‌توانید نام فارسی، نام انگلیسی یا کد فرودگاه را وارد کنید.

ویگو

در بخش دیگری از این نوار جستجو، شما می‌توانید تعداد نفرات، کلاس صندلی در هواپیما و روش پرداخت را هم انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض ما به شما امکان جستجوی همزمان هتل را هم، از طریق گزینه‌ای که در زیر این نوار وجود دارد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید آن را غیرفعال کنید و دکمه جستجو را بزنید. بالافاصله صفحه جدید باز شده و پروازهایی متناسب با درخواست شما نمایش داده می‌شود.

در صفحه باز شده جلوی هر نتیجه یک دکمه نارنجی رنگ با عنوان «نمایش پیشنهادها» وجود دارد. با فشردن این دکمه جزییات پرواز انتخاب‌شده شما و در قسمت پایینی فروشندگان آن گزینه نمایش داده می‌شوند. انتخاب هر کدام از فروشندگان، شما را به وبسایت همان فروشنده هدایت می‌کند تا سایر مراحل از جمله ورود اطلاعات و پرداخت را انجام دهید. هر گونه پشتیبانی که پس از خرید نیاز داشته باشید، توسط همان فروشنده و با ارائه مشخصات بلیط خریداری شده انجام می‌شود.

در جستجوی پرواز ویگو شما می‌توانید نتایج را بر اساس آژانس فروشنده، تعداد و مدت توقف‌ها، قیمت، ساعت حرکت، فرودگاه، شرکت هواپیمایی و فرودگاه ترانزیت (برای پروازهای غیرمستقیم) فیلترگذاری کنید. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه از طریق مقایسه قیمت فروشندگان مختلف، زمان بسیار کمتری هم صرف پیدا کردن پرواز مورد نظرتان خواهید کرد. همه اینها را اضافه کنید به اینکه ویگو یک سرویس رایگان است!

جستجوی هتل در ویگو

جستجوی هتل ویگو (Wego.ir/hotels) هم تفاوت چندانی با جستجوی پرواز ندارد. در این بخش شما با انتخاب مقصد خود و مشخص کردن تاریخ ورود به هتل و خروج از آن، سپس انتخاب تعداد نفرات و اتاق مورد نیاز، می‌توانید لیست هتل‌های مقصد مورد نظرتان را مشاهده کنید.

با فشردن دکمه جستجو، لیست هتل‌های موجود در مقصد و تاریخ مورد نظر، برای شما به نمایش در می‌آید. با کلیک (یا فشردن) روی نام هتل، صفحه‌ای مختص همان هتل برای شما باز می‌شود که تصاویر بیشتری از هتل، نظرات مشتریان، امکانات هتل و اتاق و همچنین سایر اتاق‌های موجود را به شما نمایش می‌دهد. انتخاب اتاق از همین صفحه یا مستقیماً از صفحه جستجو امکان‌پذیر است.

در جستجوی هتل ویگو هم شما همانند جستجوی پرواز امکان فیلترگذاری روی نتایج را دارید. از جمله بر اساس هتل‌های تخفیف دار، تعداد ستاره هتل، امتیاز سایر مسافران، امکانات و سرویس‌های هتل، منطقه قرارگیری و شرکت زنجیره‌ای هتل.

با توجه به استقبالی که مردم در اقامتگاه‌های محلی و روستایی داشته‌اند،‌ به زودی امکان جستجو میان این مقاصد هم برای کاربران فراهم می‌شود. بدین صورت برای برنامه‌ریزی و مدیریت سفر ویگو تمام چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی