ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین شرکت طراحی سایت های تخصصی

امروزه ورود به دنیای اینترنت برای کسب و کارهای مختلف به امری حیاتی بدل شده است چراکه نادیده گرفتن فضای مجازی برابر است با از دست دادن فرصت های بیشماری که توسط این ابزار در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه ورود به دنیای اینترنت برای کسب و کارهای مختلف به امری حیاتی بدل شده است چراکه نادیده گرفتن فضای مجازی برابر است با از دست دادن فرصت های بیشماری که توسط این ابزار در اختیار صاحبان مشاغل قرار می گیرید. از اینترنت و فضای مجازی به عنوان بزرگترین ابزار بازاریابی در طول تاریخ بشر یاد می شود. آیا چشم پوشی از این فرصت کار هوشمندانه ای است؟

طراحی سایت مهمترین و شاید اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت محسوب شود. وب سایتی که برای کسب و کار و نام تجاری خود طراحی می کنید مانند یک پایگاه مرکزی در اینترنت عمل می کند که دیگر فعالیت های مرتبط با فضای مجازی در هماهنگی با آن هستند.

خیلی از اوقات وب سایت شما اولین چیزی است که فرد (مشتری بالقوه) از شما و سازمان شما می بیند. اگر بتواند تاثیر مطلوبی روی مخاطب بگذارد می توانید امیدوار باشید که بیننده وب سایت شما به یک مشتری بالقوه و نهایتا به یک مشتری واقعی تبدیل خواهد شد. اما اگر وب سایت نتواند در مورد حرفه ای بودن شما، با کیفیت بودن محصول و یا ارزش خدمات شما تصویر مناسبی به مخاطب ارائه دهد باید انتظار این را داشته باشید که به رقیبانتان رجوع کند و کالا یا خدمات مورد نظر خود را از آنها دریافت کند.

در اینجا پای شرکت هایی به میان می آید که به صورت تخصصی و حرفه کارهای مربوط به طراحی وب سایت و بازاریابی آنلاین را انجام می دهند. پس از بررسی ها و تحقیقات بهترین شرکت طراحی سایت که می تواند این نیازهای شما را برآورده سازد و امتیازات بالایی در آزمون ها بدست آورده شرکت طراحی سایت آوینا ( آوینا پرداز آریا )است که در ادامه به بررسی دلایل این انتخاب خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی یک شرکت طراحی سایت تخصصی و حرفه ای

شرکت های مختلف نرم افزاری هرکدام ویژگی ها، روش ها و سیاست های کاری مخصوص به خود دارند اما برخی از این موارد در تمام شرکت هایی که به صورت تخصصی و حرفه ای سعی در تحول کسب و کار سازمان های مختلف از طریق فضای مجازی دارند مشترک است.

ویژگی اول- توجه به نیازها و منحصر به فرد بودن هر کسب و کار :

وب سایت تخصصی و حرفه ای در حقیقت نمایی کلی از یک سازمان ، شرکت و حتی فرد محسوب می شود. این موضوع باعث می شود شرکت هایی که به صورت حرفه ای و تخصصی به طراحی وب سایت مشغول هستند هر کسب و کار را منحصر به فرد ببینند و نیازسنجی های لازم جهت کسب بهترین نتیجه از حضور در فضای اینترنت را انجام دهند.

ویژگی دوم- طراحی سایت تخصصی و حرفه ای بدون استفاده از قالب های آماده :

همانطور که در مورد اول اشاره شد هر کسب و کاری نیازها و انتظارات منحصر به فردی دارد. وب سایت های قالب آماده عموما این نیازها را نادیده میگیرند چراکه فلسفه وجودی این سایت ها این است که هر شخص و صاحب هر شغلی بتواند براحتی و با چند کلیک و مقداری آموزش یک وب سایت داشته باشد. در واقع این نوع وب سایت ها اصلا تخصصی نیستند و مشکلات بسیار زیادی را بخصوص برای سازمان ها و شرکت های بزرگ و در طولانی مدت ایجاد می کنند.

سایت های WordPress ، Joomla و .. از این دست وب سایت های CMS یا اصطلاحا قالب آماده هستند که قابلیت شخصی سازی بسیار کمی دارند و هزینه های آشکار و پنهان هنگفتی را در بلند مدت نصیب صاحبان خود می نمایند. شاید ظاهر این وب سایت ها فرقی با سایت های اختصاصی نداشته باشد و حتی از نظر جلوه های گرافیکی و بصری بسیار زیبا به نظر برسند اما به همان اندازه قابلیت گستردگی بسیار پایینی دارند و افزودن امکانات جدید و بروز کردن آنها کاری بسیار پیچیده و گاهی ناممکن می شود. در اینجاست که صاحبان مشاغل پس صرف زمان و هزینه زیاد مجبور می شوند به وب سایت های اختصاصی روی بیاروند.

امینت سایت های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا نیز مشکلات زیادی دارد و به دلیل Open Source بودن در صورت رعایت نکردن جوانب احتیاط هرکسی از هر جای دنیا می تواند به آنها نفوذ کند.

طراحی سایت تخصصی به این معنی است که یک وب سایت اختصاصا و منحصرا برای یک شرکت یا سازمان و با توجه به نیازها ، نوع مشتریان هدف ، گستردگی بازار ، پتانسیل ها و .. ساخته و تولید شود. در طراحی سایت فروشگاهی نیز برای موفقیت و داشتن بازده باید موارد بسیاری بررسی و مد نظر قرار داده شود.

ویژگی سوم - توجه ویژه به سئو و آنلاین مارکتینگ

یک شرکت طراحی سایت تخصصی ، به خوبی میداند زمانی یک وب سایت می تواند به اهداف مشخص خود در بازاریابی برسد که دیده شود. وب سایتی که نتواند بازدیدکننده و مخاطب جذب کند عملا شبیه به مغازه ای است که علیرغم طراحی زیبا و کیفیت بالای اجناس در انتهای کوچه ای بن بست و خالی از سکنه قرار دارد.

موضوع مهم این است که سئو ( بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل) با فاکتورهای زیادی در ارتباط است که بسیاری از آنها مربوط به طراحی و کد نویسی وب سایت می شود. شرکت هایی که تنها هدفشان ارائه یک وب سایت پر زرق و برق و با جلوه های بصری هیجان انگیز است و دانش کافی در مورد پایه های سئو و موفقیت وب سایت ها ندارند عموما گزینه های مناسبی برای بهبود وضعیت کسب و کار شما محسوب نمی شوند.

ویژگی چهارم- قیمت طراحی سایت

این جمله را همه شنیده ایم که "هیچ ارزانی بی دلیل نیست." هرچند برعکس این جمله چندان صحیح به نظر نمی رسد و می توان خدمات و کالاهای بی کیفیت را با قیمت های گران خرید.در عالم واقع هیچ شخصی کالای با کیفیت خود را به قیمت های ارزان در اختیار مشتریان قرار نمی دهد. هرچند که هزینه ها قابل مدیریت است اما با توجه نوع بازار و کلاهبرداری های بی شمار انجام شده لازم است بدانید که نسبت به شرکت هایی که نرخ طراحی وب سایت اختصاصی  را کمتر از 1 میلیون تومان اعلام می کنند باید با دیده شک و تردید نگاه کنید. قیمت طراحی سایت یکی از مواردی است که می توانید با کمک آن شرکت های حرفه ای و غیرحرفه ای را از هم متمایز سازید.

حالا به این پرسش می رسیم که چرا نرخ طراحی سایت توسط شرکت های تخصصی گران تر است ؟

برای طراحی یک وب سایت تخصصی نیاز است چندین فرد با تخصص های گوناگون به کار گرفته شوند.بکارگیری افراد متخصص ، طراحان گرافیکی با تجربه و برنامه نویسان خبره اصلا ارزان نیست. افرادی که بر اساس دانش و تجربه زیادی که دارند می دانند یک وب سایت را چگونه طراحی کنند تا مخاطب را به خود جذب نمایند، براحتی وی را به خدمات و محصولات مورد نیازش راهنمایی کنند ، چه اطلاعاتی در کجای صفحه ها قرار دهند و چگونه در مخاطب تاثیرات مثبت لازم را بگذارند. در نهایت یک وب سایت را چگونه طراحی و برنامه نویسی کنند که از نظر موتورهای جستجوی قدرتمندی مانند گوگل نیز کاملا حرفه ای و بدون اشکال باشد.

علاوه بر این ها استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز دنیا مانند فریمورک ASP.NET شرکت مایکروسافت، سرورهای پرسرعت ویندوزی و تامین امنیت وب سایت ها توسط شرکت های معتبر خارجی و.. هزینه های زیادی دارد که موجب می شود طراحی یک سایت تخصصی و حرفه ای به ارزانی یک سایت قالب آماده و غیر حرفه ای نباشد.

بهترین شرکت طراحی سایت های تخصصی کدام است؟

طبق مصاحبه ها و تحقیقات به عمل آمده شرکت طراحی سایت آوینا (آوینا پرداز) را می توان یکی از بهترین ها یا حتی بهترین شرکت طراحی وب سایت تخصصی نامید. بخش های متفاوتی در این شرکت با همکاری یکدیگر برای ساخت و توسعه یک وب سایت دست به کار می شوند تا بهترین نتیجه را برای صاحبان مشاغل به ارمغان بیاورند. در ادامه امتیازاتی که شرکت آوینا پرداز در بخش های مهم مربوط به طراحی سایت از کارشناسان کسب کرده است را ذکر می نماییم (حداکثر امتیاز هر بخش 10می باشد):

  • قدرت برنامه نویسی و عدم محدودیت فنی برای امکانات مورد نیاز مشتری (9)
  • طراحی و گرافیک (8)
  • سرعت انجام و تحویل پروژه (8)
  • مناسب بودن قیمت (8)
  • امنیت وب سایت ها (10)
  • خدمات سئو (9)
  • مشتری مداری (9)
  • پشتیبانی (9)
  • تحقیق و توسعه (8)
  • بروز بودن و استفاده از آخرین تکنولوژی ها (9)
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza1154
    reza1154 | ۲۵ آبان ۱۳۹۹


    miss_haleh
    ۰ ۰
    سلام خسته نباشید.مطالبتون واقعا عالی بود.یه سوالی که هس شما برعکس سایتای دیگ کار با وردپرس رو گفتین که خیلی راحته آیا واقعا اینجوریه.و اینکه هزینه طراحی سایت با وردپرس هم که واقعا دیگ قیمتاش خیلی زیاده.مطلب خوبی بود خیلی ممنون و تشکر میکنم از سایت خوبتون.
    اگ امکانش هست مطالب مرتبط با طراحی سایت بیشتر منتشر کنید.اینم ب زور پیدا کردم.

  • رضا
    رضا | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خدایی کلمات اولین بهترین بزرگ ترین از بس خز شده دیگه برام چندش آور هستن

مطالب پیشنهادی