ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گران‌ترین هتل‌های قشم
رپورتاژ آگهی

با گران‌ترین هتل‌های قشم آشنا شوید

قشم را به خاطر طبیعت شگفت‌انگیز و مسحورکننده‌اش جزیره عجایب می‌خوانند. اگرچه برخی از افرادی که به جزیره عجایب سفر می‌کنند کمپ کردن و اقامت در خانه‌های مردم محلی جزیره را به هتل‌ ترجیح می‌دهند، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قشم را به خاطر طبیعت شگفت‌انگیز و مسحورکننده‌اش جزیره عجایب می‌خوانند. اگرچه برخی از افرادی که به جزیره عجایب سفر می‌کنند کمپ کردن و اقامت در خانه‌های مردم محلی جزیره را به هتل‌ ترجیح می‌دهند، اما بسیاری دیگر نیز دوست دارند در یک هتل لوکس اقامت داشته باشند. جزیره قشم هتل‌های زیادی دارد اما لازم است بدانید به‌طور کلی قشم با کیش متفاوت است. کیش جزیره‌ای گران‌قیمت و بسیار لوکس است، اما قشم به اندازه کیش جزیره گران‌قیمتی نیست و هتل‌های لوکس کمتری دارد. اگر می‌خواهید با گران‌ترین هتل‌های قشم و قیمت رزرو هتل در این جزیره آشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

هتل آتامان قشم

گران‌ترین هتل‌های قشم

هتل آتامان قشم، گران‌ترین هتل جزیره قشم و هتلی چهار ستاره است که در بلوار گلستان قشم قرار دارد. آتامان، یکی از هتل‌های نوساز قشم به حساب می‌آید که در سال ۹۶ افتتاح شده. اتاق‌های این هتل هفت طبقه از لحاظ امکانات به طور کلی در قیاس با هتل‌های چهار ستاره قشم در سطح خوبی هستند و اینترنت رایگان و نامحدود هتل نیز سرعت خوبی دارد. هتل آتامان رستوران هم دارد، اما اگر بخواهید در بیرون از هتل غذا بخورید، رستوران‌های معروف قشم در خیابان گلستان یا بولوار ولیعصر در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند. مرکز خرید سیتی‌سنتر قشم نیز نزدیک هتل آتامان است و با شش دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. هزینه رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل در این هتل ۳۶۰ هزار تومان است.

هتل بوتیک ایرمان قشم

گران‌ترین هتل‌های قشم

برای رزرو هتل در قشم ، هتل بوتیک ایرمان هم می‌تواند انتخابتان باشد. این هتل که اولین بوتیک هتل جزیره قشم است یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره نیز محسوب می‌شود. هتل، در بافت سنتی جزیره قرار دارد و معماری‌اش ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است. این هتل پنج طبقه ۳۸ اتاق دارد که امکانات و تجهیزاتشان مناسب و مطلوب است. فاصله هتل بوتیک ایرمان از دریا کم است و با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل به دریا می‌رسید. هم‌چنین برخی مراکز خرید مهم قشم مثل سیتی سنتر یک و دو، ستاره، پردیس و فردوسی نیز با هتل تنها پنج دقیقه فاصله دارند. صبحانه هتل نیز کیفیت خوبی دارد اما چندان متنوع نیست. هزینه رزرو اتاق‌های هتل بوتیک ایرمان از ۳۹۹ تا ۴۹۹ هزار تومان است.

هتل ارم قشم

گران‌ترین هتل‌های قشم

هتل ارم قشم یکی از بهترین هتل‌های قشم و یکی از گران‌ترین هتل‌های جزیره نیز محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره اتاق‌های متنوعی دارد که از لحاظ امکانات در سطح مطلوبی هستند. هتل ارم چند اتاق رو به دریا نیز دارد. این هتل در بولوار آزادگان و روبه روی شیلات قشم قرار دارد و دسترسی‌اش به مراکز خرید قشم خوب است. هزینه رزرو اتاق‌های هتل ارم قشم از ۳۱۰ هزار تومان شروع می‌شود و در نهایت به ۵۶۰ هزار تومان می‌رسد.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های قشم می‌توانید، رزرو هتل های ایران با تخفیف را هم از سایت اسنپ ‌تریپ به راحتی انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اجاره خونه خودمونو نمی‌تونیم بدیم هتل تبلیغ میکنی؟اونم گروناش?

مطالب پیشنهادی