ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکشن کمرا
رپورتاژ آگهی

اکشن کمراها و دوربین‌های ورزشی؛ لذت فیلمبرداری پرهیجان

طراحی و تولید اکشن کمراها و دوربین های ورزشی پدیدآورنده‌ی تحولی جدید در دنیای فیلمبرداری شده‌اند. تجربه‌ی لحظه‌ای و جذاب از اکستریم اسپورت‌ها ( Extreme Sports ) مانند موج سواری، صخره نوردی، اسکی سبک آزاد، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی و تولید اکشن کمراها و دوربین های ورزشی پدیدآورنده‌ی تحولی جدید در دنیای فیلمبرداری شده‌اند. تجربه‌ی لحظه‌ای و جذاب از اکستریم اسپورت‌ها ( Extreme Sports ) مانند موج سواری، صخره نوردی، اسکی سبک آزاد، چتر بازی و بسیاری دیگر از این قبیل ورزش‌های هیجان انگیز، تنها با وجود اکشن کمراها و دوربین های ورزشی امکان پذیر شده است. (برای مشاهده بهترین انواع آنها روی دوربین ورزشی کلیک کنید تا با هیجان انگیزترین اکشن کمراها آشنا شوید)

اکشن کمرا

ویژگیهای اکشن کمراها و دوربین های ورزشی

اکشن کمراهای جدید به‌ویژه مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر ضربات احتمالی و شرایط سخت آب و هوایی دارند. آنها می‌توانند تا حدود 10 متر زیر آب، اقدام به فیلمبرداری کرده و فشار وارده از ضرباتی تا چند صد کیلوگرم را تحمل نمایند.

مقاومت و قابلیت حمل آسان، از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین های ورزشی اکشن کمرا هستند؛ اما این بدان معنی نیست که آنها در قدرت عکاسی و یا فیلمبرداری کمبودی داشته باشند. برخی از دوربین‌ های ورزشی می‌توانند با فرمت 4K و تا 30 فریم بر ثانیه، اقدام به فیلمبرداری نمایند.

این دوربین‌ها دارای کیفیت عکاسی فوق‌العاده‌ای نیز هستند و در عین حال ابعادی در حدود 3 یا 4 سانتیمتر دارند.

اکشن کمرا

بهترین اکشن کمراهای بازار، دارای ویژگیهای زیر هستند:

  • قابلیت فیلمبرداری 4K تا 30 فریم بر ثانیه
  • قدرت عکاسی تا 15 مگاپیکسل
  • مودهای جذاب فیلمبرداری همچون تایم لپس ( Time Lapse ) و اسلوموشن ( Slow Motion )
  • دارای لرزشگیر و سیستم ثبوت تصویر
  • دارای صفحه نمایش تا شونده و لمسی
  • مقاومت فوق‌العاده در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، ضربات احتمالی و همچنین ضد آب بودن

فروشگاه تخصصی دوربین دیدنگار مجموعهای کامل از بهترین دوربین های ورزشی و اکشن کمراها را به شما ارائه می‌دهد. در این مجموعه دوربینهایی منتخب از برندهایی معتبر همچون DJI، SONY و GoPro وجود دارند.

اکشن کمرا

بهترین اکشن کمراهای بازار

در حال حاضر و به‌علت محبوبیت روز افزون اکشن کمراها و دوربین های ورزشی ، کمپانی‌های فراوانی اقدام به تولید این گونه از دوربین‌ها کرده‌اند؛ اما قطعا پرچم‌داران بازار در اختیار 3 کمپانی GoPro، DJI و SONY هستند.

DJI با عرضه‌ی دوربین ورزشی اسمو پاکت ( DJI OSMO Pocket Gimbal ) امکانات جذاب و متعددی را به خریداران عرضه کرده است. این دستگاه قدرتمند دارای مودهای جذاب فیلمبرداری است.

اکشن کمرا

کمپانی سونی نیز به‌تازگی و با معرفی دوربین فوق قدرتمند خود با توانایی عکاسی تا 15 مگاپیکسل، یکی از خوش‌ساخت‌ترین و جمع و جورترین اکشن کمراها را به بازار دوربین های ورزشی معرفی کرده است.

اکشن کمرا

اما بدون شک همچنان کمپانی GoPro که در زمینه‌ی تولید دوربین های ورزشی و اکشن کمراها سرآمد است، با عرضه‌ی دوربین فوق‌العاده‌ی گوپرو هیرو 7  ( GoPro Hero 7 ) پرچم‌دار این رده از دوربین‌ها است.

کمپانی گوپرو، هیرو 7 را با امکاناتی به بازار عرضه کرده که تقریباً بی‌رقیب است. این دوربین 12 مگاپیکسلی، می‌تواند تصاویر ضبط شده را به‌صورت همزمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند و مودهای فیلمبرداری جذاب و فراوانی دارد.

از نظر مقاومت نیز گوپرو هیرو 7 از هر جهت دوربینی بسیار مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی است و می‌تواند بدون کاور اضافه، تا عمق 10 متر زیر آب، اقدام به فیلمبرداری نماید.

شما با این دوربین حتی می‌توانید عکس‌هایی با فرمت RAW به ثبت برسانید. در انتها جالب است بدانید گوپرو هیرو 7 تنها اکشن کمرای بازار است که می‌توانید قابلیت‌های آن را به‌صورت صوتی فعال نمایید.

اکشن کمرا

در وب سایت دیدنگار میتوانید گوپرو هیرو 7 را بههمراه تجهیزات جانبی آن با اطمینان خاطر از تضمین اصالت و کیفیت کالا خریداری نمایید.

ارسال دوربین و تجهیزات خریداری شده، رایگان بوده و شما قادر هستید مبلغ تجهیزات خریداری شده را درب منزلتان پرداخت نمایید. دیدنگار قیمت کالاهای فروشگاههای خود را در مقایسه با قیمت بازار تضمین میکند.

اکشن کمرا

تجهیزات جانبی اکشن کمراها و دوربین های ورزشی

اکشن کمراها و دوربین های ورزشی با تجهیزات جانبی جذاب و بسیار کاربردی عرضه می‌شوند. برای اتصال آنها می‌توانید از انواع هدبندهای موجود استفاده کنید و ضمناً انواع گریپ‌ها، ریموت و باتری جانبی آنها را خریداری نمایید.

بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه هم، خریدن کیف لوازم جانبی کامل اکشن کمراها و دوربین های ورزشی است که در این صورت طبیعتاً قیمت تمام شده‌ی تجهیزات، به‌مراتب کمتر خواهد بود. در وب سایت دیدنگار می‌توانید کامل‌ترین تجهیزات لوازم جانبی دوربین های ورزشی را خریداری نمایید.

اکشن کمرا

آشنایی بیشتر با اکشن کمراها و دوربین های ورزشی

اکشن کمراها و دوربین های ورزشی دنیایی جذاب و فوق‌العاده دارند و تنها کافی است یکبار لذت عکاسی و فیلمبرداری با آنها را تجربه کنید. برای آنکه انتخاب دقیق‌تری داشته باشید، در وب سایت دیدنگار مقالات و مقایسه‌های جذاب و کاربردی فراوانی در مقایسه‌ی بهترین اکشن کمراها و دوربین های ورزشی قرار دارد. به شما توصیه می‌کنیم، مطالعه‌ی مقالات مجله دیدنگار را در اولویت قرار دهید.

اکشن کمرا

به شما توصیه میکنیم پیش از هر انتخابی، اکشن کمرا یا دوربین ورزشی مورد نظرتان را در فروشگاه تخصصی دیدنگار بررسی و با سایر دستگاه‌های همردهی خود مقایسه کنید تا انتخابی دقیق‌تر و تخصصی‌ داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی