ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پورشه باکستر، پورشه‌ای محبوب در میان 6 سیلندری‌پسندها

پورشه باشد، هرچه که می‌خواهد باشد. ماشین بازها در طول زندگی پر خودروی خود، این جمله را زیاد می‌شنوند و البته حق دارند؛ کدام ماشین، جذاب‌تر از انواع و اقسام مدل‌های پورشه که صاحبانشان را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پورشه باشد، هرچه که می‌خواهد باشد. ماشین بازها در طول زندگی پر خودروی خود، این جمله را زیاد می‌شنوند و البته حق دارند؛ کدام ماشین، جذاب‌تر از انواع و اقسام مدل‌های پورشه که صاحبانشان را به لاکچری‌ترین سرنشینان خودرو در جهان تبدیل می‌کنند. پورشه باکستر، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های پورشه است که از نظر پر طرفدار بودن در کنار مدل‌هایی مانند پورشه کایمن قرار می‌گیرد. پورشه باکستر نخستین خودروی جاده‌ای این برند لوکس، پس از پورشه ۵۵۰ است؛ خودرویی که ابتدا به عنوان یک خودروی رودستر طراحی شده بود.

ویژگی‌های فنی ممتاز

هفته‌های پایانی سال 1996 بود که نسل اول پورشه باکستر به بازار آمد، با موتوری شش سیلندر و دو و نیم لیتری. چهار سال بعد و در سال 2000، موتور این مدل به 2.7 لیتر ارتقا یافت و بعد از آن مدل اس پورشه باکستر با موتور 3.2 لیتری به بازار خودرو معرفی شد و بعد از آن سال 2003 بود که هم ظاهر و هم خروجی موتور این مدل در هر دو نسخه پیشرفت قابل توجهی کرد. دو سال بعد و در سال 2005، مدل 987 پورشه باکستر که به عنوان پورشه نسل دوم شناخته می شود در بازار خودرو سر و کله‌اش پیدا شد. باز هم دو سال بعد، قدرت موتور این مدل افزایش یافت و بعد در سال 2009 از نظر ظاهر و امکانات مکانیکی پیشرفت زیادی کرد. آخرین مدل پورشه باکستر، با عنوان پورشه 718T همین چند ماه پیش معرفی شد. این مدل از سال شروع ساختش تا به حال، انواع مختلفی داشته و تولید آن ادامه دارد. پورشه 718T می‌تواند در زمان 4.5 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت آن 275 کیلومتر است.

ظاهر جذاب باکستر جایش را در دل ایرانی‌ها باز کرد

پورشه باکستر یا همان مدل پورشه 911 که کوچک شده است، سال 2009 بود که به ایران آمد. این مدل نسبت به مدل‌های قبل از آن که البته پا به بازار ایران نگذاشته بودند در مسائل ایمنی، هندلینگ، کارایی و طراحی تفاوت‌هایی داشت که باعث شد جایش را خیلی زود در دل ایرانی‌ها باز کند. شیشه‌های بزرگ این مدل بر بدنه، طراحی تازه رینگ‌ها و ... از ویژگی‌هایی بودند که این مدل داشت و باعث محبوبیتش در بین پورشه دوست‌های ایرانی شد. پورشه باکستر، پنج ستاره ایمنی از اروپا دارد و همین نکته باعث جذابیت زیادش شده است.

چرخش نور در پیچ، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها و سیستم شست‌وشوی چراغ‌های جلو از ویژگی‌های سیستم روشنایی این مدل و سیستم صوتی BOSE، نمایشگر لمسی، اتصال USB و ... هم از ویژگی‌های سیستم تصویری این مدل است. انواع مدل‌های پورشه باکستر در حال حاضر در ایران و البته در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود. مدل‌های قدیمی‌تر این پورشه را می‌شود تا حدود 700 میلیون تومان خرید و مدل‌های جدیدتر مانند پورشه باکستر 718 اس 2018 تا دو میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با یک جست‌وجوی ساده در سایت دیوار می‌توانید انواع و اقسام این مدل پورشه را پیدا کنید که در رنگ‌های مختلف، منتظر شما هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی