ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با چند میلیون تومان می‌توان سامسونگ گلکسی A6 از دیوار خرید؟

اگر قصد خرید A6  سامسونگ را دارید، باید به شما تبریک بگوییم؛ هم بابت هوش اقتصادیتان و هم بابت انتخاب عاقلانه‌تان. ای 6 و ای 6 پلاس همزمان با رونمایی، به بازار عرضه شد؛ در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد خرید A6  سامسونگ را دارید، باید به شما تبریک بگوییم؛ هم بابت هوش اقتصادیتان و هم بابت انتخاب عاقلانه‌تان. ای 6 و ای 6 پلاس همزمان با رونمایی، به بازار عرضه شد؛ در می 2018. مدیران کره‌ای سامسونگ خیلی زود می‌خواستند دوست‌داران میان رده سری A را با موبایل جدیدشان غافلگیر کنند. ویژگی‌هایی که این اسمارت فون دارد، اثبات کرد چندان هم بیراهه فکر نمی‌کردند: صفحه‌ای بادوام از جنس فلز، نمایشگر سوپر امولد، دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی در ای 6 و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در ای 6 پلاس. اما فکر می‌کنید با چند میلیون تومان می‌توانید صاحب این میان‌رده خوش‌دست شد؟ برای پاسخ به این پرسش به سایت دیوار رفتیم؛ مرجع خرید و فروش دست دوم. از آنجایی که مدت زیادی از ورود سامسونگ a6 به بازار موبایل ایران نمی‌گذرد، خیالتان بابت مدل‌های کارکرده این موبایل هم راحت باشد.

بدنه فلزی سامسونگ از a6 یک تلفن همراهی ساخته که مرگ نخواهد داشت؛ اگر زمین بخورد نگران شکستن موبایل نباشید، خط و خش هم به ندرت برمی‌دارد. اما به هر حال توصیه می‌کنیم به سراغ قاب برای این گوشی بروید. در سایت دیوار قاب‌های زیادی برای ای 6 موجود است، در همه قیمت‌ها و مدل‌ها. a6  در مقایسه با a6 plus نمایشگر کوچک‌تری دارد: 5.6 اینچ در مقابل 6 اینچ. همچنین ای 6 پلاس صفحه نمایش باکیفیت‌تری هم دارد یعنی رزولوشنش بیشتر است. دیگر تفاوت این دو موبایل در دوربینشان است. ای 6 دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی دارد به همراه یک فلش ال ای دی و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز. اما در ای 6 پلاس هر دو دوربین 16 مگاپیکسل دارند و قاعدتا کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با این اسمارت فون جذاب‌تر است. همچنین برای کسانی که طرفدار تصاویر سلفی هستند، ای 6 پلاس گزینه بسیار ایده‌آلی است. این موبایل یک دوربین سلفی با کیفیت 24 مگاپیکسل دارد که در کنار آن فلش ال ای دی هم دیده می‌شود. البته این بدان معنا نیست که ای 6 دوربین سلفی بی‌کیفیتی دارد. 16 مگاپیکسل، رقمی است که دوربین سلفی a6 دارد؛ عدد پایینی نیست. دیگر برتری a6 plus در باتری این اسمارت‌فون است: 3500 میلی آمپر. در حالی که a6 باتری 3000 میلی آمپری دارد. با همه تفاوت‌ها و شباهت‌ها، هر دو موبایل طرفداران زیادی پیدا کرد. کافی است در سایت دیوار نگاهی به آگهی‌های خرید و فروش موبایل a6 و a6 plus بیاندازید تا خودتان متوجه این موضوع شوید.

حالا به پرسش اصلی می‌رسیم؛ با چند میلیون تومان می‌توانیم صاحب ای 6 یا ای 6 پلاس شویم. در سایت دیوار، یک گوشی ای 6 پلاس کارکرده اما در حد نو به قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان آگهی شده است. فروشنده می‌گوید تنها یک ماه از موبایل خود استفاده کرده است. در آگهی دیگری a6 plus آکبند، دو سیم کارته و رجیسترشده سه میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته در یک مورد هم نسخه کارنکرده این موبایل سه میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید صاحب مغازه است و قصد تغییر کاربری دارد. به همین دلیل نیز کمتر از قیمت اجناسش را به حراج گذاشته است. نمونه‌های این‌ چنینی در سایت دیوار فراوان است؛ کافی است کمی در میان آگهی‌های خرید موبایل a6 و a6 plus دقیق‌تر جست‌و‌جو کنید. a6 آکبند نیز در این سایت در یک آگهی دو میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. در مورد دیگری نیز کارکرده این موبایل، با دو ماه استفاده، به قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی