ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی محصولات کمتر از 10 میلیون تومان هواوی در سال 2018

2018 برای هواوی سال شانس بود؛ سالی پر از حرکت، حرکتی مستمر به سوی پیروزی. در این سال، این برند در میان تمامی برندهای دنیا توانست دو رتبه ارتقا پیدا کند. هواوی را حالا یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

2018 برای هواوی سال شانس بود؛ سالی پر از حرکت، حرکتی مستمر به سوی پیروزی. در این سال، این برند در میان تمامی برندهای دنیا توانست دو رتبه ارتقا پیدا کند. هواوی را حالا یک غول چینی می‌دانند که در دنیای بازار موبایل به سرعت می‌تازد. در سال 2018 این برند چینی میان‌رده و بالارده‌هایی از تلفن‌های همراه را طراحی و تولید کرد که توانست با دیگر نام‌های تجاری مثل سامسونگ، اپل و ال جی رقابت کند. در این مقاله برآنیم تولیدات و قیمت گوشی هواوی در سال 2018 را بررسی کنیم؛ البته آن‌هایی که کمتر از 10 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده‌اند. شاید یکی از آن‌ها در نهایت، انتخاب شما باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، از آگهی‌های سایت دیوار استفاده کردیم؛ جایی که انواع و اقسام مدل‌های آکبند، در حد نو و دست دوم موبایل‌های هوآوی در آن ثانیه به ثانیه، به روز می‌شود.

هواوی نوا 3

خانواده نوا، جزو میان‌رده‌های هواوی محسوب می‌شود و نوا 3 در سال 2018 از دل این خانواده متولد شد. نوا 3 برای کسانی طراحی شد که رویای داشتن یک بالارده را در سر می‌گذارنند، اما به دلایل مالی یا دلایلی دیگر قادر به خرید محصولاتی مانند پی 20 و ... هواوی نیستند. نمایشگر این اسمارت فون 6.3 اینچ است با رزولوشن 2340 در 1080. اندروید 8.1، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، رم 4 تا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایتی، از دیگر مشخصات این اسمارت فون عنوان شده است. نوا 3 دو چشمی است، یعنی یک دوربین دوگانه 24 و 2 مگاپیکسلی دارد. در سایت دیوار قیمت خرید گوشی هواوی نوا 3، آکبند و پلمب به همراه گارانتی سه میلیون و 490 هزار تومان در یک آگهی ارزش‌گذاری شده است.

هواوی Y7 2018

Y7 2018  در سه نسخه استاندارد، pro و prime در سال 2018 به بازار خرید و فروش موبایل آمد. نمونه استاندارد، با توجه به ویژگی‌هایش یکی از پایین‌رده‌های هواوی است؛ البته این بدان معنا نیست که y7 گوشی خوبی نیست. نمایشگر 5.99 اینچی، اندروید 8، پردازنده 8 هسته‌ای، رم دو گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ویژگی‌های ابتدایی این موبایل است. در سایت دیوار y7 2018 آکبند به همراه گارانتی و حافظه 32 گیگابایتی به قیمت دو میلیون تومان آگهی شده است.

Y7 prime و y7 pro تقریبا ویژگی‌های عضو ارشد را دارند، مهم‌ترین تفاوت اما در دوربین دوگانه دو و رم 3 گیگابایتی است که در این دو تلفن همراه دیده می‌شود. در سایت دیوار y7 pro در یک آگهی y7 pro آکبند در حد نو یک میلیون و 800 هزار تومان و y7 prime که بیشترین موجودی را در این سایت دارد، سه میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هواوی P20

خانواده جذاب P20، P20 PRO و P20 LITE در این سال روانه بازار شدند. پی 20  از همه دلرباتر بود؛ با یک دوربین سه‌گانه، رم 6 گیگابایتی و صفحه نمایش 6.1 اینچی. البته دو گوشی دیگر نیز به دوربین دوگانه، رم 4 گیگابایتی، پردازنده 8 هسته‌ای و ... مجهز بودند. P20 از همه آن‌ها گران‌تر است. در سایت دیوار در یک آگهی نمونه آکبند آن 9 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین P20 LITE و P20 PRO به ترتیب سه میلیون و 400 و 6 میلیون و 200 هزار تومان آگهی شده‌اند.

این‌ها، برجسته‌ترین هواوی‌های کمتر از 10 میلیون تومان در سال 2018 هستند. بهتر نیست سایر موبایل‌ها را در بخش خرید و فروش گوشی هواوی سایت دیوار، خودتان ببینید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohamad.sh۹۶
    mohamad.sh۹۶ | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نوا ۳ خودش سه تا مدله ولی منظوره اون دوستی که گفت نوا ۳ 3 میلیون خورده ای پلمپ قطعا نسخه nova 3i بوده چون نوا۳ زیر 5 پلمپش نیس بنظرم اصلاح کنین

  • Mohammad Akbari
    Mohammad Akbari | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ای لوله گاز....

  • یاس کبود
    یاس کبود | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یه زمانی میگفتم بالاترین قیمت موبایل واسه ایفون ایکس هست ۶میلیون !!!!الان زیر ۱۰تومن فقط گوشی میان رده هست!

    این قسمت از زمین،گویا نفرین شده است!

مطالب پیشنهادی