ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اگر عشق سفر هستید سلطان سفر استارتاپی برای شماست

در دنیای امروز با رشد تکنولوژی‌های دیجیتال، برای انجام کارهای روزمره‌مان با گزینه‌های مختلفی روبرو می‌شویم و همیشه برای انتخاب بهتر، به دنبال کسب اطلاعات و مقایسه گزینه‌های مختلف هستیم. وقتی می‌خواهیم برای استفاده از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروز با رشد تکنولوژی‌های دیجیتال، برای انجام کارهای روزمره‌مان با گزینه‌های مختلفی روبرو می‌شویم و همیشه برای انتخاب بهتر، به دنبال کسب اطلاعات و مقایسه گزینه‌های مختلف هستیم. وقتی می‌خواهیم برای استفاده از محصول یا خدمات یک استارتاپ تصمیم گیری کنیم به لطف اینترنت و فضای مجازی، اطلاعات بسیاری می‌توان در مورد آن کسب کرد تا با مقایسه مزایا و معایب انتخاب بهتری داشته باشیم.

اگر به فضای پرهیاهوی کسب و کارهای نوپا در این روزها دقت کنید اکثر آنها در تلاش اند تا روند تصمیم گیری را برای مخاطبان خود ساده‌تر کنند تا بهترین انتخاب‌ها را ارائه دهند. در این میان استارتاپ جدیدی در حوزه گردشگری شروع به فعالیت کرده است که می تواند برای کسانی که عاشق سفر هستند بسیار جذاب باشد. سلطان سفر به عنوان تنها شرکت دانش بنیان حوزه گردشگری در شرق کشور، یک متا سرچ برای رزرو هتل و انواع اقامتگاه‏ ها از جمله ویلا و سوئیت است. برای درک بهتر تصور کنید قصد سفر به کیش را دارید. در اولین قدم برای انتخاب محل اقامت، با توجه به هدف سفر و توان مالیتان به دنبال رزرو هتل یا سوئیت مناسب می‌روید. پس برای رزرو هتل های کیش یا اجاره سوئیت در کیش به ده‏ ها سایت مراجعه می‌کنید اما با قیمت هایی متفاوت و نظراتی کاملا مثبت مواجه می شوید که نمی‌توانید به واقعی بودنشان اعتماد کنید. اینجاست که سلطان سفر برای تصمیم گیری به شما کمک می‌کند.

اما تفاوت سلطان سفر با دیگر سایت های رزرواسیون چیست؟

تفاوت اصلی در این است که سلطان سفر اصلا رزرو هتل انجام نمی دهد. سلطان سفر تمام اطلاعاتی را که برای رزرو بهترین هتل با ارزان ترین قیمت نیاز دارید گردآوری کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید در بین برترین سایت های موجود رزرواسیون اقامتگاه مورد نظرتان را با بهترین قیمت رزرو کنید. این سایت مثل یک موتور جست‏جو به شما امکان می دهد که در هر لحظه هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان را در بیش از 10 سایت رزرو آنلاین مقایسه کنید و بسته به قیمت و تجربه کاربران بهترین گزینه را در بین سایت های موجود انتخاب کنید.

به طور کلی اگر قصد سفر دارید برای رزرو هتل های کیش یا اجاره سوئیت در کیش و هر شهر دیگری در ایران، کافیست به سایت سلطان سفر مراجعه کنید تا کاملا بی‌طرفانه راهنمای شما باشد و به این ترتیب در کمترین زمان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. سلطان سفر با امکان مقایسه همه هتل‌ها و اقامتگاه‌های موجود در همه سایت‌های رزرواسیون، مرجع اصلی برای تصمیم‌گیری شماست. پس اگر شما هم عاشق سفر هستید سلطان سفر را به خاطر بسپارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahab Bokharaee
    Shahab Bokharaee | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ایده عالی‌ایه، اینکه یه متاسرچ لیست همه جاهای اقامتی رو لیست کنه و درست هم کار کنه نداشتیم. امیدوارم استقبال بشه

مطالب پیشنهادی