ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اقامت ۲۴
رپورتاژ آگهی

هوای دو نفره‌ها رو داریم

تمام روزهای زندگی ارزشمند هستند و رسالت ما انسان ها تبدیل کردن آنها به خاطراتی خوش می باشد. یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی برای اغلب افراد، سفرهای دو نفره در سالهای ابتدایی زندگی مشترک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تمام روزهای زندگی ارزشمند هستند و رسالت ما انسان ها تبدیل کردن آنها به خاطراتی خوش می باشد. یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی برای اغلب افراد، سفرهای دو نفره در سالهای ابتدایی زندگی مشترک می باشد و شیرین ترین آنها را در ماه عسل می توانیم خلاصه کنیم. واقعیت این است که در بسیاری از مواقع هزینه هایی مانند رزرو هتل مانع از تجربه ی چنین روزهایی می شوند و کمپین "هوای دو نفره ها رو داریم" می تواند یکی از راهکارهای موثر برای داشتن سفرهای ارزان و دو نفره باشد.

"هوای دو نفره ها رو داریم" یعنی چه؟

از گذشته تا امروز سفر بخش جدایی ناپذیر زندگی بوده و در دنیای مدرن و پر از مشغله ی حاضر، یکی از مهم ترین راهکارها برای رسیدن به آرامش می باشد. این مساله زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار میشود که در سالهای ابتدایی زندگی مشترک باشیم و نیاز به سفر و داشتن روزهایی به یادماندنی براحتی احساس شود. زندگی را نباید سخت گرفت و باید در اولین فرصت کوله بار سفر را برداشت و مکان مناسبی را برای اقامت چند روزه در یکی از هتل ها انتخاب و به سوی روزهای زیبا در حرکت بود.

در اکثر مواقع و درست در همان ابتدای مسیر و با نگاه کردن به لیست قیمت هتل ها، بسیاری از افراد از ادامه راه منصرف میشوند و سفرهای خاطره انگیز دو نفره را به فراموشی می سپارند. از آنجا که برای هر مشکل و مساله ای یک راه حل وجود دارد، برای کم کردن هزینه رزرو هتل نیز می توان شیوه های مختلفی را به کار برد. به عنوان مثال می توان از تعداد ستاره های هتل کم کرد و به جای هتل های 5 ستاره، گزینه های 3 ستاره را انتخاب نمود. با این روش از کیفیت اتاق ها تا حد زیادی کاسته خواهد شد و شاید شیوه ی مناسبی برای بسیاری از افراد نباشد. به همین خاطر باید به دنبال سایر روش ها بود.

کمپین "هوای دو نفره هارو داریم" یکی از پیشنهادات اقامت24 به منظور استفاده از تخفیف در رزرو هتل برای زوج هایی می باشد که دوست دارند سفر بخشی از زندگیشان باشد و از زیبایی های کشورمان لذت بیشتری ببرند.

اقامت ۲۴

به عنوان مثال، در بین تمام شهرهای کشورمان، تهران با داشتن کاخ موزه های منحصر به فرد و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا و جاذبه های مدرن یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای دو نفره می باشد. قدم زدن در بازار تجریش و خرید خوراکی و سوغاتی های رنگارنگ، پیاده روی در بعد از ظهرهای زیبای پارک جمشیدیه، خوردن غذاهای ناب ایرانی در کافه و رستوران های این شهر و صدها تفریح هیجان انگیز دیگر همگی می توانند روزهایتان را به یادماندنی کنند. پس معطل نکنید و قدر کنار هم بودنهایتان را بدانید و همین حالا کوله بار سفر را بردارید و با کمپین "هوای دو نفره هارو داریم" یکی از هتل های تهران را انتخاب و سفر ارزان و خاطره انگیزی را شروع کنید.

برای اقامت24 تفاوتی ندارد که بخواهید در کنار شریک زندگی تان به کدام نقطه از ایران سفر کنید و به عنوان مثال هتل های شیراز یا مشهد و یا هر شهر دیگر را انتخاب کنید، در هر صورت می توانید از این کمپین استفاده و هتل را با تخفیف 80 هزار تومان رزرو نمایید. نکته ی مهم اینکه، برای شرکت در این کمپین هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و مطمئنا تنها مختص سفر در سالهای ابتدایی زندگی نیست.

چطور از تخفیف در رزرو هتل استفاده کنیم؟

برای شرکت در این کمپین در مرحله اول شما باید یک زوج باشید که قصد اقامت در اتاق های دو نفره را دارند. سپس باید وارد سامانه رزرواسیون اقامت24 شوید و بر روی گزینه‌ی "هوای دو نفره ها رو داریم" و سپس بنر کلیک کنید. با ورود شماره تلفن همراه کد تخفیف برایتان ارسال خواهد شد. این کد را باید همراه داشته باشید و بعد از انتخاب هتل و اتاق مورد نظر، از آن استفاده کنید و اقامتی ارزان را تجربه نمایید. نکته ی مهم در این کمپین این است که تخفیف تنها برای زوج هایی می باشد که قصد رزرو اتاق های دو نفره را دارند و برای سایر اتاق ها چنین شرایطی اعمال نخواهد شد.

اقامت 24 به عنوان اولین سامانه رزرواسیون هتل های داخلی و اقامتگاه ها در سراسر کشور، امکان رزرو اینترنتی هتل در هر گوشه از ایران را با راحت ترین شیوه ی ممکن و با قیمت هایی مناسب فراهم نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی