ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افراک
رپورتاژ آگهی

با افراک در سراسر وب بدرخشید و فروش خود را افزایش دهید

شرکت پالیز با بیش از ۸ سال سابقه کار در زمینه فناوری اطلاعات در ایران با راه اندازی سایت افراک سعی دارد بهترین راهکار های تبلیغات آنلاین و بهینه سازی وبسایت را به شما ارائه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت پالیز با بیش از ۸ سال سابقه کار در زمینه فناوری اطلاعات در ایران با راه اندازی سایت افراک سعی دارد بهترین راهکار های تبلیغات آنلاین و بهینه سازی وبسایت را به شما ارائه دهد. افراک تنها مجموعه ارائه دهنده سرویس گوگل ادوردز در ایران است که در تمامی بسته های خرید، (از پایین‌ترین تا بالاترین مقدار خرید) به مشتریان دسترسی کامل و اختصاصی به تمامی مزایا و ویژگی‌های گوگل ادوردز می‌دهد.

حتی با وجود چنین ویژگی مهمی، افراک پایین‌ترین مقدار تعرفه برای تبلیغ در گوگل را به مشتریان خود تضمین خواهد کرد. با تهیه طرح‌های فروش افبراک شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

  • تمرکز بر روی سود حاصل از تبلیغات گوگل: با رهگیری مشتریان بالقوه
  • تیم اختصاصی: کارشناسان زبده بر روی اکانت گوگل ادوردز شما
  • هزینه های ثابت: هزینه های ثابت مدیریت اکانت گوگل ادوردز
  • پشتیبانی سریع: پشتیبانی از طریق ایمیل و تلفن
  • تضمین برگشت وجه

تبلیغات در گوگل چیست؟

بهتر است بگوییم به نوعی شیوه تبلیغات و بازاریابی سنتی منسوخ شده است. با پیشرفت های صورت گرفته در دنیای فناوری دیجیتال و افزایش چشمگیر استفاده از تلفن های همراه و اینترنت افراد حالا تصمیم های مربوط به انجام خرید و سایر تصمیمات مهم خود را با استفاده از اطلاعات به دست آمده از اینترنت میگیرند. حالا دیگر با یک جست و جوی ساده در اینترنت با گوشی تلفن همراه کاربران می توانند کلیه اطلاعات مورد نظر برای انجام خرید را بدست بیاورند.  کاربران اینترنت زمانی که نیاز به یادگیری، یافتن و یا خرید چیزی دارند؛ شروع به جست و جو می کنند. وقتی که آن ها به دنبال محصول و یا خدماتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمات بیش از هر زمان دیگری است.

پس برند هایی که پیام مناسب را در جایگاه مناسب و در بهترین زمان به مشتریان احتمالی خود نشان دهند حکم آن فروشنده ای را دارند که ویترین مغازه ی نبش خیابان پرجمعیت خود را خیلی شیک و جذاب چیده است.

گوگل به عنوان یکی از پرطرفدارترین موتورهای جست و جو یکی از آن مغازه های دو نبش و گران قیمت را منتهی در دنیای آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. چطور؟ با استفاده از گوگل ادوردز (گوگل ادز)‌

اما شاید این سوال پیش بیاید که از میان انبوهی از روش های تبلیغاتی آنلاین کدام یک برای کسب و کار شما مناسب و به صرفه و سودآور تر است.

و اما مزیت تبلیغات در گوگل در مقایسه با سایر روش های تبلیغات آنلاین چیست؟

پیش از اینکه طرفداران پروپاقرص سئو به شمردن مزیت های بلند بالای سئو در مقابل تبلیغات در گوگل بپپردازند، بگوییم که بازگو کردن مزیت تبلیغات در گوگل به معنی مخالفت با سایر روش های تبلیغاتی نیست. هر چیز به جای خودش نیکوست. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید بین کلیه کانال های تبلیغاتی تعادل برقرار کرد.

درست است ـ تبلیغ در گوگل به زمان و هزینه ی نسبتاً بالایی نیاز دارد، اما باید بگوییم که میلیون ها کسب و کار این سرمایه گزاری را سودآور دانسته اند چرا که تبلیغ در گوگل ادوردز بازگشت سرمایه بالایی برای آنها داشته است. اما چرا باید تبلیغات در گوگل را جدی بگیریم؟‌

دلیل اول: گوگل شناخته شده ترین شبکه جست و جو در دنیا و متوسط نرخ بازگشت سرمایه در آن بسیار بالاست.

به طور متوسط روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد.

وقتی پای تبلیغات به میان می آید، در دسترس داشتن یک پلتفرم که می تواند مخاطبان را خیلی دقیق هدف گیری کند مزیت بالایی به حساب می آید. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط گوگل به طور متوسط به ازای هر یک دلاری که کسب وکارها صرف تبلیغ در گوگل کرده اند، دو دلار به جیبشان برگشته است.

دلیل دوم:  گوگل تبلیغات متنوع و متناسب با مدل های کسب و کار مختلف و اهداف متفاوت دارد

تبلیغات در گوگل ویژگی هایی دارد که هر نوع کسب و کاری در هر صنعتی که باشد می تواند از آن نتیجه بگیرد. می توانید فقط از تبلیغات متنی استفاده کنید. می توانید ویدیو ی جذابی از معرفی کسب و کار خود در یوتیوب قرار دهید و به این شکل شناخته شوید.

خلاصه اینکه تبلیغات در گوگل برای موفقیت همه ی کسب و کارها مناسب است.

تبلیغات گوگل خیلی زود و با صرف کمترین انرژی شما را به نتیجه می رساند.

برای شروع تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی باید از صفر شروع کنید. سئو هم به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد تا شما را به نتیجه برساند. در مورد سئو باید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید، محتوا تولید کنید و سایت خود و همه ی فعالیت های آنلاین خود را بر اساس آن بهینه کنید. بعد از انجام همه ی این کارها تازه اول راه هستید. باید با صدها سایت دیگر که بر سر تصاحب رتبه اول گوگل می جنگند رقابت کنید. اما با تبلیغات در گوگل تنها چند دقیقه بعد از راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز خود دیده می شوید و فروشتان افزایش می یابد. این معجزه ی گوگل ادوردز است.

دلیل چهارم: تبلیغ در گوگل هدفمند، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری است. با استفاده از تبلیغات در گوگل شما قادر هستید به صورت آنلاین و هر روزه ریزترین گزارشات تبلیغاتی خود را ببینید و به تبلیغات گوگلی خود هدف بدهید. به علاوه با استفاده از تبلیغ در گوگل شما قادر هستید که با انتخاب دقیق کلمات کلیدی، زمان و حتی محدوده مکانی نمایش تبلیغات، جامعه دقیق مشتریان خود را هدف گیری و جذب کنید.

تبلیغ در گوگل ادوردز چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد؟ داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادوردز چه مزیت هایی دارد؟

  • امکان تعریف انواع تبلیغ (تبلیغ در گوگل برای سایت های مختلف)
  • امکان تعریف بینهایت کلید واژه در گوگل ادوردز
  • امکان زمان بندی تبلیغات در گوگل
  • امکان مشاهده و براورد هرنوع گزارش در هر لحظه
  • امکان مشاهده ریزجزییات تراکنش های مالی و گزارش شارژهای انجام شده
  • امکان کم یا زیاد کردن هزینه هر کلیک یا بودجه روزانه تبلیغ در گوگل
  • امکان انتخاب فقط زبان فارسی یا کشور ایران در تبلیغات گوگل
  • امکان استفاده از کدهای تخصصی گوگل جهت بازاریابی مجدد.

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام؛ رسمی، موجه و جذاب ! اینستاگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران است. طبق آخرین آمار وبسایت استاتیستا Statista)  ) تا سال 2018 بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین حجم بزرگ بازدیدی، تبلیغات در اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در فضای کسب و کار کشور محسوب می‌شود. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات خود را با بالاترین میزان بازدید در اینستاگرام به نمایش بگذارید. و اما تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟ دکمه promote در اینستاگرام برای چه منظوری است؟ تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی که اینستاگرام برای صفحه‌های Business یا همان صفحات کسب و کار در نظر گرفته است. 

با انتخاب این گزینه پست مورد نظر شما در اینستاگرام با توجه به موقعیت مکانی، زبانی و پارامتر‌های تاثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی ، سیستم عامل تلفن همراه ، علاقه‌مندی و… به صورت وسیع برای کاربرانی که حتی دنبال کننده و فالوور شما نیستند منتشر خواهد شد .

اما تفاوت بارز این نوع تبلیغات در چیست؟

با توجه به این که اینستاگرام اجازه‌ی قرار دادن لینک در پست و مطالب منتشر شده را نمی دهد، در اسپانسر شما می توانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرم افزار، صفحه خرید و … را انتشار دهید و جالب تر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری در دسترس کاربر خواهد بود . با مشاوره کارشناسان افراک و  آمار بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما را در این شبکه اجتماعی تضمین شده خواهد بود.

مزایای تبلیغ اسپانسر اینستاگرام

بر اساس آمار بیش از 35 درصد از کاربران اینستاگرام از محصولات و خدمات تبلیغ شده در این شبکه اجتماعی خرید کرده‌اند. این مقدار بالاترین آمار فروش در بین شبکه‌های اجتماعی در جهان است.

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هدفمند هستند

اینستاگرام قادر است تا نوع حساب‌های کاربران خود را بر اساس کاربرد شخصی و یا کاربرد تجاری دسته‌بندی کند. شما قادر خواهید بود تا تبلیغات خود را تنها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و یا برای اشخاص حقیقی به نمایش بگذارید.

تبلیغات اینستاگرام چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

به علت فعالیت تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی در اینستاگرام، افزایش شهرت محصولات، خدمات و برند شما آسان‌تر خواهد بود.

با ارتباط مستقیم تبلیغات و صفحه اینستاگرام برند شما، تعداد مشترکان واقعی صفحه شما افزایش خواهد یافت.

با مشاوره کارشناسان افراک و  آمار بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما را در این شبکه اجتماعی تضمین شده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی