ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

7 سوال مهم درباره ویزای کانادا

سالیانه هزاران نفر در سرتاسر جهان برای دریافت ویزای کانادا و سفر به این کشور پهناور برنامه‌ریزی می‌کنند. سفری رویایی که می‌تواند تجربیات بی‌نظیری را رقم بزند و خاطرات فراموش‌نشدنی را بسازد. اما بسیاری از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سالیانه هزاران نفر در سرتاسر جهان برای دریافت ویزای کانادا و سفر به این کشور پهناور برنامه‌ریزی می‌کنند. سفری رویایی که می‌تواند تجربیات بی‌نظیری را رقم بزند و خاطرات فراموش‌نشدنی را بسازد. اما بسیاری از متقاضیان ویزای توریستی کانادا سوالاتی دارند که برای یافتن پاسخ آنها نیاز به مرجعی معتبر و قابل اطمینان می‌باشد. در این راستا به سراغ «آژانس هواپیمایی ستاره ونک» با بیش از ده‌ها سال سابقه‌ی درخشان در امر دریافت ویزای کانادا رفته‌ایم، تا پاسخ 7 سوال مهم در رابطه با ویزای کانادا را بیابیم.

1. ویزای کانادا یک بار ورود است؟

خیر، ویزاهایی که برای ورود به کانادا صادر می‌شوند، معمولا چند بار ورود و در واقع مولتی ویزای کانادا است. در نتیجه صاحب آن می‌تواند به خاک کانادا ورود و خروج داشته باشد. تنها در شرایط خاص، مانند حضور در رویدادهای دوره‌ای، مسابقه، نمایشگاه یا جشنواره‌‌هاست که ویزای کانادا به‌صورت تک ورودی ارائه می‌شود.

2. ویزای کانادا چقدر اعتبار دارد؟

ویزای کانادا معمولا به‌صورت ده‌ساله صادر می‌شود اما اعتبار ویزای کانادا مطالق با اعتبار پاسپورت فرد است. از آنجایی که پاسورت‌های ایرانی پنج ساله هستند، ویزای کانادای ایرانیان نهایتا پنج ساله می‌باشد. آژانس ستاره ونک که سابقه بسیار درخشانی در امر دریافت ویزای تضمینی کانادا دارد، پیشنهاد می‌کند که حتما پیش از دریافت ویزای کانادا، اعتبار پاسپورت خود را بررسی کنید. چرا که اگر مثلا پاسپورت شما دو سال اعتبار داشته باشد، اعتبار ویزای کانادا نیز حدود دو سال خواهد بود.

3. با ویزای توریستی کانادا چقدر می‌توانیم اقامت کنیم؟

با داشتن ویزای توریستی کانادا پس از هر بار ورود به کانادا، می‌توانید 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید. البته اگر سوپر ویزای کانادا را دریافت کرده باشید، این زمان برایتان در هر بار ورود، تا 2 سال افزایش می‌یابد.

4. مدارک مهم برای دریافت ویزای توریستی کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای تضمینی کانادا باید مدارک‌تان دقیق، کامل و به‌موقع در سایت اداره مهاجرت کانادا بارگذاری کنید. مهم‌ترین مدارک دریافت ویزای کانادا شامل پاسپورت فعلی، پاسپورت‌های قبلی، مدارک مربوط به تمکن مالی، دعوت‌نامه، فرم درخواست ویزای کانادا و... می‌باشد. آژانس ستاره ونک به منظور همراهی بیشتر با متقاضیان، مشاوره رایگان ویزای کانادا را برقرار کرده است تا با این روش بتوانید از کمک کارشناسان و خبرگان در امر آماده کردن مدارک برای دریافت ویزای تضمینی کانادا بهره‌مند شوید. در صورتی که مایل هستید از این خدمات استفاده کنید، می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه با شماره 0000 8888- 021 تماس گرفته و با کارشناسان مشاوره رایگان ویزای کانادا ستاره ونک گفتگو کنید.

ویزای کانادا

5. برای انگشت‌نگاری ویزای کانادا کجا برویم؟

پس از تکمیل مدارک و ارائه آنها به اداره مهاجرت کانادا، برای انگشت‌نگاری از متقاضی ویزای کانادا دعوت می‌شود. آژانس ستاره ونک با داشتن تجربه‌های بسیار موفق در امر دریافت ویزای تضمینی کانادا، معتقد است که در مجموع شرایط دفاتر VAC در کشورهای همسایه، تفاوت‌های چندانی با یکدیگر ندارند. اما معمولا متقاضیان ویزای کانادا مایل هستند که وقت انگشت‌نگاری را از آنکارا یا دبی بگیرند. علاوه بر این دو شهر برای انگشت‌نگاری ویزای کانادا می‌توانید به یکی از مقاصد استانبول، ابوظبی، عمان و یا ارمنستان نیز سفر کنید. به‌یاد داشته باشید که از زمان اعلام وقت انگشت‌نگاری ویزای کانادا، فقط 30 روز وقت دارید به دفتر VAC مراجعه کنید. در نتیجه اگر فکر می‌کنید ممکن است نتوانید به‌موقع از تاریخ‌های مهم و کارهایی که باید انجام دهید مطلع شوید، بهتر است فرآیند دریافت ویزای کانادا را از همان ابتدا به متخصصان آن در آژانس ستاره ونک بسپارید و کاملا با نظم و دقت به‌پیش بروید.

۶. پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

پس از آنکه با درخواست ویزای کانادای شما موافقت شد، لازم است که پاسپورت‌تان را به سفارت کانادا ببرید تا برچسب ویزای کانادا در آن درج شود. به این فرآیند اصطلاحا «پیکاپ پاسپورت» می‌گویند. جالب است بدانید که برای پیکاپ ویزای کانادا لازم نیست شخصا و مجددا به کشورهای همسایه سفر کنید؛ بلکه می‌توانید پاسپورت خود را به آژانس ستاره ونک بسپارید تا آن‌ را برایتان به سفارت کانادا ارسال کنند. آژانس ستاره ونک پس از 2 الی 3 هفته، پاسپورت را با برچسب ویزای کانادا به شما بازمی‌گرداند.

۷. اگر درخواست ویزای کانادا رد شد، چه کنیم؟

برخی از درخواست‌های ویزای کانادا به دلایل گوناگونی ممکن است ریجکت شوند. مثلا اگر فردی اطلاعات اشتباه ارائه کند، هدفش از سفر مشخص نباشد، تاریخ سفر با برنامه سفر مطابقت نداشته باشد و مشکلات دیگری در مدارکش وجود داشته باشد. برای آنکه اتفاق ناگوار ریجکت شدن ویزای کانادا در سرنوشت شما جای نگیرد بهترین راه این است که با کارشناسان خبره در آژانس ستاره ونک در ارتباط باشید و برای دریافت ویزای کانادا به دانش، تجربه و علم آنها اعتماد کنید. اما اگر بدون کمک کارشناسان برای دریافت ویزا اقدام کردید و درخواست‌تان رد شد، باز هم می‌توانید روی کمک‎های ستاره ونک حساب کنید چرا که این کارشناسان می‌دانند که در صورت ریجکت شدن ویزای کانادا، چگونه برای درخواست مجدد اقدام کنید، چگونه از سفارت وقت ویزای کانادا بگیرید و چگونه مدارک‌تان را به شیوه‌ی درست ارائه نمایید.

۸. چرا ستاره ونک؟

آژانس ستاره ونک همان مشاور و راه‌بلدی است که با بیش از 30 سال تجربه، داشتن تجربه‌های بسیار موفق در امر دریافت ویزای کانادا و داشتن تیم قوی مدیریت، پشتیبانی و مشاوره، می‌تواند در تمام مراحل حساس دریافت ویزای کانادا کنارتان باشد. خدمات ستاره ونک برای دریافت ویزای کانادا، از همان مراحل اول تصمیم‌گیری تا زمانی که پیکاپ ویزای کانادا انجام می‌شود را دربر می‌گیرد و خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادا نیز توسط آژانس ستاره ونک ارائه می‌شود.

در صورتی که مایل هستید بیشتر درباره خدمات و نکات مهم دریافت ویزا کانادا بدانید، می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه با شماره‌های 0000 8888- 021 و 42309- 021 تماس بگیرید و یا حضوری به دفتر ستاره ونک در آدرس، تهران، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳ مراجعه بفرمایید.

ویزای کانادا

به خاطر داشته باشید که دریافت ویزای کانادا می‌تواند نقش بسیار مهمی در زندگی‌تان داشته باشد، در نتیجه هزینه‌هایی که برای دریافت آن می‌کنید در برابر نتیجه‌ای که کسب می‌شود بسیار ناچیز است. در نتیجه استفاده از خدمات آژانس ستاره ونک می‌تواند برایتان سودمند و بسیار اثربخش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی