ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل ادز
رپورتاژ آگهی

با جی ادز و گوگل ادز کسب و کار خود را متحول کنید

گوگل ادز نام سیستم تبلیغاتی گوگل است و جی ادز، پارتنر گوگل در ایران برای راه اندازی تبلیغات در گوگل ادز. در مورد اثربخشی گوگل ادز بسیار شنیده و دیده اید، در این مقاله خیلی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گوگل ادز نام سیستم تبلیغاتی گوگل است و جی ادز، پارتنر گوگل در ایران برای راه اندازی تبلیغات در گوگل ادز. در مورد اثربخشی گوگل ادز بسیار شنیده و دیده اید، در این مقاله خیلی در این مورد صحبت نمی شود و فقط به معرفی جی ادز و خدمات آن در زمینه گوگل ادز می پردازیم.

جی ادز در سال ۹۵ فعالیت خود را با محوریت تبلیغات در گوگل شروع کرده است و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی در ایران در زمینه تبلیغات در موتورهای جستجو است. جی ادز در همین مدت نه چندان زیاد فعالیت خود توانسته است پارتنر گوگل در زمینه گوگل ادز شود. نمایه این شرکت در سایت گوگل از طریق این لینک قابل مشاهده است. (بعد تغییر آیپی کلیک کنید)

“صداقت و شفافیت” شعار گروه تبلیغاتی جی ادز است و تمامی خدمات این گروه بر پایه همین شعار بنا نهاده شده است. در تمامی خدمات، مشتریان با استفاده از دسترسی مستقیمی که به اکانت ادوردز خود دارند در جریان کلیه گزارش های مالی و کیفی تبلیغات قرار می گیرند. تمامی مبالغ خریداری شده بدون کم و کاست در اکانت مشتریان اعمال می شود و مشتریان می توانند آن را مشاهده کنند. تبلیغات هر مشتری در یک اکانت اختصاصی مخصوص آن مشتری انجام می شود و در مورد ساسپند نشدن اکانت مشتری هم طبق قوانین مشخصی که از اول به مشتری اطلاع داده می شود، تضمین داده می شود.

خدمات جی ادز:

  • تبلیغات در موتور جستجوی گوگل
  • تبلیغات نمایشی در سایت های همکار گوگل
  • تبلیغات اپلیکیشن های موبایل جهت افزایش نصب آنها
  • ریمارکتینگ مشتریانی که قبلا وارد سایت مشتریان شده اند.
  • شارژ اکانت ادوردز مشتریانی که خودشان قصد دارند، تبلیغاتشان را مدیریت کنند.
  • مدیریت اکانت مشتریانی که خودشان می توانند پرداخت های گوگل را انجام دهند ولی با گوگل ادز آشنایی زیادی ندارند.
  • برگزاری کارگاه های آموزش گوگل ادز

گوگل ادز

گوگل ادز بر خلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر، پیچیدگی های زیادی دارد و عدم تنظیم درست آن می تواند اثربخشی آن را به کلی از بین ببرد. تنظیمات درست کلمات کلیدی، لندینگ پیج های هدف، تنظیمات زمانی و مکانی، مبالغ پیشنهادی به گوگل برای هر کلمه کلیدی و ... . بنابراین برای استفاده از گوگل ادز، ابتدا باید نحوه کار با آن را بلد باشید. در کلیه سرویس های جی ادز به جز خدمات اکانت اختصاصی تمامی این تنظیمات توسط کارشناسان آموزش دیده و دارای مدرک از گوگل با صبر و حوصله و با مشورت مشتریان انجام می شود. در صورتی که مشتریان خودشان بخواهند مدیریت اکانت ادوردز را انجام دهند، باز جی ادز برای آنها خدماتی تعریف کرده است. این مشتریان در ابتدا می توانند با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان گوگل ادز که جی ادز برای آنها آماده کرده است، به صورت کامل نحوه کار گوگل ادز را فرا گیرند و سپس با دریافت یک اکانت اختصاصی از جی ادز خودشان تبلیغاتشان را مدیریت کنند. در این روش جی ادز تنها شارژ اکانت ادوردز مشتریان را انجام خواهد داد.

اگر شما کسب و کاری دارید که برای آن سایتی طراحی کرده اید، وقت آن است برای سایت خود بازدید کننده بیاورید. با استفاده از گوگل ادز و جی ادز می توانید بازدیدکنندگانی برای سایت تان بیاورید که احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری بسیار بالاست. چرا که آنان هم اکنون در جستجوی خدمات شما هستند و به واسطه جستجو در گوگل به سایت شما رسیده اند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن 66565000-021 با گروه تبلیغاتی جی ادز تماس بگیرید و از خدمات این گروه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mojard
    mojard | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام خیلی ممنون عالی بود.داخل متن اصلا از عکس استفاده نکردین و این یکم برام خسته کننده بود.و اینکه پیدا کردن مطالب یکم برام سخته یعنی به راحتی نمیتونم پیدا کنم.در کل خوبه و تشکر میکنم از تیم خوبتون.خسته نباشید

مطالب پیشنهادی