ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مگه با وردپرس میشه کسب و کار راه انداخت؟

بگذارید حدس بزنم! شما هم به مانند هزاران فرد جویای کار، در فکر راه­ اندازی یک کسب و کار و یا شاید یک فروشگاه آنلاین اینترنتی هستید و صدها ایده ناب در سر دارید که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بگذارید حدس بزنم! شما هم به مانند هزاران فرد جویای کار، در فکر راه­ اندازی یک کسب و کار و یا شاید یک فروشگاه آنلاین اینترنتی هستید و صدها ایده ناب در سر دارید که به دنبال پیاده سازی و یا حتی طراحی و توسعه آن هستید. از طرفی هم نمی‌دانید از کجا و چگونه باید شروع کنید. نگران نباشید شما تنها فردی نیستید که با این موضوع دست به گریبان است و آخرین نفر هم نخواهید بود.

حتما، در طی روز در حال جستجو و یافتن راهی در وب سایت‌های مختلف در جهت راه‌اندازی کسب و کار‌های جدید هستید، اما به نتیجه دلخواهتان نرسیدید و هنوز سردرگمید؟! خبر خوش اینکه شما در این راه تنها نیستید و مانند هزاران نفر دیگر همچنان به دنبال مسیرها و راه‌های جدید می‌گردید. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به رویای خود برسید و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنید تا بتوانید در زمان کمی کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

از کجا شروع کنیم

احتمالا بزرگ ترین چالش شما برای شروع کسب و کار طراحی سایت است، آن هم درست زمانی که هنگام جستجو در وب با انبوهی از توصیه­ ها و راهکارها مواجه شده­ اید. انواع قابلیت­ ها، امکانات و انواع شیوه­ های طراحی و پیاده سازی، موسسات و استودیوهای طراحی و توسعه سایت، نرم افزارهای ساخت و تولید سایت، همه و همه شما را در گرفتن یک تصمیم درست دچار شک و سردرگمی می­ کنند و از همه مهم تر اینکه تشخیص بدهید کدام شیوه و راهکار برای کسب و کار شما مناسب تر است.

شاید اسم وردپرس به گوشتان خورده باشد و یا اصلا می دانید چیست و چگونه کار می‌کند. ولی برای شروع بد نیست نگاهی به وردپرس و قابلیت­ های طراحی سایت با وردپرس بیاندازیم.

چرا وردپرس می­تواند یک انتخاب برتر  برای طراحی سایت باشد

واقعا سؤال اینجاست چرا طراحی سایت با وردپرس؟ چرا از میان انواع راهکارها و روش­ ها وردپرس می­تواند بهترین گزینه انتخابی باشد؟ یکی از جذابیت­ های وردپرس، استفاده آسان و کاربر پسند آن است. بعلاوه قابلیت این را دارد که برای هر کسب و کار و با هر اندازه­ ای استفاده شود.

یکی دیگر از دلایل آن اعتبار و امنیت بالای وردپرس در بین انواع راهکارهای موجود برای راه­ اندازی سایت است و سایت­ های معتبری از این بستر استفاده می­ کنند. به عنوان مثال سایت­ هایی مثل eBay، CNN، کوکا کولا و TechCrunch از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایتشان بهره می­ برند.

ویژگی­های متمایز کننده وردپرس

1. امکان طراحی یک سایت چند منظوره

برخی شرکت­ ها، خدمات و کالاهای متنوعی برای عرضه در سایت خود به نمایش می‌گذارند و فعالیت­ های متنوعی را پوشش می­ دهند. وردپرس امکان طراحی سایت چند منظوره را فراهم آورده است. شما می­ توانید با استفاده از این ویژگی قسمت­ های مختلفی برای سایت خود طراحی کنید مثل معرفی کالا و خدمات، گفتگو، فروشگاه آنلاین، شبکه مجازی، و خیریه، آموزش، پشتیبانی و سیستم های حسابداری و ... . بعلاوه این امکان وجود دارد که بتوانید برای هر قسمت قالب و سبک طراحی متفاوتی را در نظر بگیرید.

2. حضور فعال و موثر وردپرس در موتورهای جستجوی گوگل

طراحی سایت وردپرس به گونه‌ای است که به خوبی با موتورهای جستجو مانند گوگل، استاندارد و بهینه‌سازی شده است و با قاطعیت می­ توان گفت در بین سیستم­ های تولید محتوای موجود بهترین عملکرد در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو را دارد، به همین دلیل یکی از بهترین گزینه­ ها برای ایجاد یک سایت حرفه­ ای است و می­ توانید در استفاده از قالب­ ها و افزونه­ های وردپرس قابلیت­ های سئو و بهینه سازی سایت را نیز در نظر بگیرید.

با همیار سئو قله گوگل را فتح کنید.02122899087

3. موضوع امنیت در وردپرس

یکی از موضوعاتی که ذهن هر کسی را در یک کسب و کار آنلاین به خود مشغول می‌کند بحث حیاتی امنیت سایت در مقابل هکرها و کلاهبرداران اینترنتی و محافظت از سایت در مقابل هر نوع سوء استفاده است. وردپرس با استفاده از راهکارهای به روز رسانی شده به طور مستمر موارد امنیتی سایت­ های طراحی شده با وردپرس را مورد بررسی قرار می­ دهد تا راه­ های نفوذ به سایت را شناسایی و آنرا سد کند. البته در خصوص نفوذ به سایت فقط طراحی سایت 100 درصد موثر نیست و شما باید در انتخاب میزبان سایت نیز دقت و از افزونه­ ها و قالب­ های اصلی وردپرس استفاده کنید و وردپرس خود را همیشه به روز نگه دارید.

با همیارتوسعه سایت حرفه ای خود را راه اندازی کنید.02122899087

البته ویژگی­ های وردپرس محدود به موارد ذکر شده در بالا نیست و برای طراحی یک سایت حرفه­ ای ویژگی های بسیاری در سال­ های اخیر به این پلتفرم اضافه شده است که کارایی آن را به شدت بالا برده.

ووکامرس، فروشگاهی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد

تا اینجا احتمالا ترغیب شده­ اید که برای کسب و کارتان حتما یک سایت طراحی کنید و به احتمال زیاد به گزینه وردپرس جدی‌تر از گذشته فکر می­ کنید. جالب است بدانید که وردپرس راه­ اندازی فروشگاه اینترنتی را نیز پشتیبانی می­ کند. و این قابلیت نیز یکی از افزونه­ های وردپرس با کاربری وسیع در طراحی فروشگاه اینترنتی است. اما این افزونه چیست؟

ووکامرس (WooCommerce)  یکی از افزونه­ های قدرتمند وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی است که به دلیل پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و امکان پیاده‌سازی آسان آن در وردپرس بسیاری از سایت­ های اینترنتی از آن برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود استفاده می­ کنند.

طبق آمار، ووکامرس بیش از ۳۵ درصد از فروشگاه‌سازهای اینترنتی دنیا را به خود اختصاص داده و در تجارت الکترونیک یکی از پیشروهای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی به حساب می­ آید.

با همیارتوسعه فروشگاه اینترنتی حرفه ای خود را راه اندازی کنید.02122899087

1. در ووکامرس شما با چه امکاناتی روبرو خواهید بود

در ووکامرس امکانات پیش‌فرضی در نظر گرفته شده است که اکثر نیازهای اولیه یک فروشگاه اینترنتی را پوشش می­ دهد. خدمات فروشگاه می­ تواند شامل فروش کالا و خدمات یا فروش محتوای دیجیتالی باشد.

بعضی از امکانات عمومی ووکامرس عبارتند از:

  • تعریف و ایجاد دسته‌بندی­ های مختلف برای محصولات متنوع
  • ارائه تعداد نامحدودی محصول برای فروش
  • ارائه محصولات دیجیتالی و امکان دانلود (به عبارتی ارائه محصولات مجازی)
  • امکان تعریف یک محصول در دسته‌بندی‌های مختلف
  • نشان دادن محصولات مرتبط پس از انتخاب یک محصول
  • معرفی محصولات ویژه و پیشنهادی
  • ایجاد گالری تصاویر برای محصولات
  • امکان مشاهده تصاویر هر محصول با استفاده از ابزار بزرگنمایی تصویر توسط کاربر
  • امکان ایجاد فضای امتیاز دهی به کالا و اظهار نظر مشتریان
  • تولید خبرنامه و ارسال آن به مشتریان
  • ایجاد فرم‌های مختلف ارسال اطلاعات از جمله فرم تماس با ما یا ثبت نظرات
  • نمایش آخرین محصولات بارگذاری شده
  • نمایش محصولات پرفروش و یا پر بازدید
  • امکان تبلیغات در مکان های مختلف سایت
  • تعریف امکان پرداخت با ارزهای مختلف
  • امکان پرداخت از طریق انواع واسطه­ های پرداختی مانند کارت به کارت، بانکی، شاپرک و یا سایت­ های واسطه و اپلیکیشن­ ها
  • امکان جستجوی پیشرفته برای محصولات بر اساس خصوصیات مختلف یک کالا
  • امکان توضیح و شرح ویژگی­ های یک کالا به تعداد نامحدود
  • امکان ایجاد سبد کالا برای خرید بیش از یک کالا
  • انتخاب کالا و افزودن به سبد کالا بدون وارد شدن به صفحه معرفی کالا
  • مدیریت مشتریان و ارسال پیام­ های اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل
  • سازگاری با موتورهای جستجو
  • تعریف انواع روش­ های ارسال به مشتری

بعلاوه امکانات بسیار دیگری نیز با استفاده از افزونه‌های موجود یا برنامه‌نویسی افزونه‌های جدید امکان اضافه شدن به این سیستم را دارند.

فروشگاه اینترنتی که با ووکامرس طراحی می­ شود به دلیل سازگاری و ترکیب شدن با وردپرس، طبیعتا از همه امکانات وردپرس نیز بهره­ می­ برد.

ووکامرس امکانات و قابلیت­ های بسیاری برای سایت­ هایی که در کنار کار فروشگاهی به تولید محتوا و مقایسه آن می­ پردازند نیز دارد.

2. مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

تا اینجا با قابلیت­ های ووکامرس و انعطاف پذیری بالای آن برای طراحی انواع فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شدید. بنابراین طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می تواند یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی باشد. از آنجایی که می توان ووکامرس را بر روی وردپرس پیاده‌سازی کرد، داشتن همزمان امکانات ووکامرس و وردپرس، یکی از مزیت های انکار ناپذیر طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس است که آن را جز انتخاب‌های اول هر صاحب کسب و کاری قرار می­ دهد.

3. رابطه تنگاتنگ ووکامرس و سئو

همانطور که در بخش­ های پیشین گفته شد وردپرس ارتباط بسیار خوبی با موتورهای جستجو دارد و قالب­ ها و افزونه­ های آن را می توان بر اساس سئو بهینه طراحی کرد. این امر شامل حال ووکامرس نیز می­ شود، چرا که یکی از فرزندان وردپرس محسوب شده و از همان مزایای وردپرس در بهره­ گیری از اصول سئو برخوردار است. بنابراین برای فروشگاه­ های آنلاینی که سئو بهینه را یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ خود قرار داده­ اند طراحی سایت فروشگاهی با استفاده ار ووکامرس یکی از بهترین گزینه­ ها است.

وقت راه­ اندازی سایت فروشگاهی با ووکامرس است

تا اینجا احتمالا پاسخ اکثر سئوالاتتان درباره راه­ اندازی یک سایت با وردپرس و یا یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس را پیدا کرده‌اید. پس منتظر چه هستید؟ اول مدل کسب و کار خود را مرور کنید، برنامه­ ای برای تامین سرمایه مورد نیازتان طرح‌ریزی و سایتتان را راه بیاندازید. فراموش نکنید همیار توسعه در این مسیر همیشه همراهتان خواهد بود و شما را در ساخت و طراحی یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار همراهی می‌کند.

با همیارتوسعه فروشگاه اینترنتی حرفه ای خود را راه اندازی کنید.02122899087

عجله نکنید! آیا مشاور یا طراح خود را هم انتخاب کرده­ اید؟ آیا هنوز سوالی بدون پاسخ مانده است؟ نگران نباشید. ما در همیار توسعه با تجربه طراحی بیش از صدها سایت و فروشگاه آنلاین آماده­ ایم تا هرگونه مشاوره­ای را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم. اگر هنوز قید ایده­ تان را نزده‌اید و به تحقق رویایتان فکر می کنید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. ما از سیر تا پیاز راه­ اندازی سایت فروشگاهی را به شما خواهیم گفت و در طراحی بی‌نقص سایت یا فروشگاه خود در کنارتان خواهیم بود، زیرا همیار توسعه بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی