ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خلاصه کتاب‌های خواندنی و پرفروش دنیا در بوکاپو

اگر مطالعه کتاب یکی از دغدغه های شما باشد، با یک گشت و گذار ساده در اینترنت با وبسایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که به شیوه‌های مختلف، انتخاب و مطالعه کتاب یا خلاصه کتاب را برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر مطالعه کتاب یکی از دغدغه های شما باشد، با یک گشت و گذار ساده در اینترنت با وبسایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که به شیوه‌های مختلف، انتخاب و مطالعه کتاب یا خلاصه کتاب را برای مخاطب آسان‌تر کرده‌اند. همه‌ی ما می‌دانیم که اکثر چهره‌های شناخته شده یکی از طرفداران پروپاقرص فرهنگ‌سازی مطالعه کتاب هستند و از هر فرصتی برای آن استفاده می‌کنند. مثلا در انتهای هر سال به معرفی کتاب‌های دلخواه خود می‌پردازند. آنها تحت فشرده‌ترین برنامه‌ها نیز عادت مطالعه خود را ترک نمی‌کنند.

اما از طرفی هم غرق در سایر برنامه‌های کاری و اجتماعی خود هستند و ممکن است برای مطالعه با کمبود وقت مواجه‌ ‌شوند. از این رو پلتفرم‌هایی به وجود آمدند که‌ کتاب های غیر داستانی خود را در قالب خلاصه کتاب های بازاریابی و فروش، روانشناسی، مدیریت و رهبری و دیگر زمینه‌های کاربردی به صورت خلاصه ارائه می‌دهند تا پاسخگوی نیاز افراد پرمشغله و علاقمند به کتاب باشد.

تفاوت کتاب خلاصه با خلاصه کتاب

برخلاف تصور عموم، خلاصه کتاب تفاوت‌های اساسی با کتاب خلاصه دارد. کتاب‌های خلاصه شده عینا مشابه کتاب اصلی بوده و برخی مطالب اضافه حذف گردیده است اما  خلاصه کتاب مفهوم متفاوتی است. کتاب‌ها در واقع خلاصه‌ای از سال‌ها فعالیت‌، پژوهش و دانش نویسنده است که آنها را با جزئیات فراوان و دقیق در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اما گاهی اوقات بهترین نویسنده ها نیز ممکن است وارد حاشیه شوند و تمام مطالب کتابشان برای هر مخاطبی مناسب نباشد. به این ترتیب موجب می‌شود که مخاطب از ادامه آن سر باز زند.

اما با وجود خلاصه کتاب ها کاربر می‌تواند به مفاهیم اصلی و نکات کلیدی کتاب ظرف مدت کوتاهی دسترسی پیدا کند. فرض کنید که یک فرد علاقمند به روانشناسی کاربردی است و نمی‌داند چه کتابی برایش مفید است. او با مطالعه خلاصه کتاب های روانشناسی به راحتی می‌تواند در مدت زمان کوتاه متوجه کاربردی بودن کتابی که انتخاب کرده است، شود.

بوکاپو کامل‌ترین مرجع خلاصه کتاب

در سراسر جهان وبسایت‌ و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که خلاصه کتاب در حوزه‌های تخصصی مختلف را به صورت متنی، صوتی یا حتی تصویری در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند. بوکاپو کامل‌ترین مرجع برای مطالعه یا شنیدن خلاصه کتاب‌ است. بوکاپو خلاصه کتاب های پرفروش و مطرح دنیا و حتی کتاب های جدیدی را که ممکن است هنوز نسخه ترجمه شده‌ای از آن در بازار ایران موجود نباشد، در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خلاصه کتاب ها می‌توانند یک مرجع معتبر برای آموزش و یادگیری جدیدترین دستاوردهای دنیا باشد. حجم مناسب محتوا و انتقال آن در زمان کمتر از 30 دقیقه یکی از مزیت‌های خلاصه کتاب های بوکاپو است.

خلاصه کتاب‌ های غیر داستانی در بوکاپو

بانک غنی بوکاپو شامل صدها عنوان خلاصه کتاب در زمینه‌های کاربردی و ترند مانند مدیریت و رهبری، کارآفرینی، روانشناسی، رشد و توسعه‌ی مهارت‌های فردی، روابط و مهارت‌های اجتماعی، بازاریابی و فروش و افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان است. ایده‌های اصلی و آموزه‌های مهم کتاب ‌ها توسط تیم محتوای مسلط به همراه صفحه آرایی جذاب، طرح پرسش‌های اساسی و تاکید بر نکات مهم ارائه می‌شود. علاوه بر نسخه دیجیتال فایل صوتی خلاصه کتاب نیز برای تمامی عناوین کتاب ها وجود دارد تا مخاطب بتواند در زمان‌های مرده از وقت خود به درستی استفاده کند.

چه کسانی از بوکاپو استفاده می‌کنند

بوکاپو برای افراد پرمشغله‌ای که دوستدار مطالعه هستند، یک انتخاب مناسب است. اساتید دانشگاه، رهبران شرکت‌ها، مدیران عالی رتبه، روا‌شناسان و همه کسانی که دوست دارند همیشه به روز باشند، از کاربران بوکاپو هستند که بوکاپو را به بخشی از سبک زندگیشان بدل کرده اند. چرا که خلاصه کتاب‌های بوکاپو در حجم کم و زمان کوتاه اطلاعات بسیار مفید یک کتاب قطور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هم‌چنین نسخه صوتی خلاصه کتاب ها در کنار نسخه دیجیتال آن‌ ها در دسترس است. بنابراین زمانی که در مسیر روزانه و پرترافیک گیر کرده‌اید می‌توانید در کمتر از 30 دقیقه یک کتاب را به اتمام برسانید و از زمان خود به درستی استفاده کنید.

از قول همراهان بوکاپو

جناب آقای توحید علی اشرفی مدیر مارکتنیگ علی بابا درباره‌ی بوکاپو می‌گوید:

«بوکاپو فرصت بی‌نظیری برای من خلق کرده تا به چکیده مناسبی از بهترین کتاب‌های حوزه بازاریابی و کسب‌وکار دسترسی داشته باشم. خیلی وقت‌ها فایل‌های صوتی این کتاب‌ها را در داخل اتومبیلم گوش می‌دهم. برایم بسیار جالب بود که برخی از کتاب‌‌های موجود در بوکاپو، از به‌روزترین‌ کتاب‌های دنیا هستند و حتی هنوز به فارسی ترجمه نشده‌اند».

جناب آقای غلامرضا اکبری زاده رئیس اتاق بازرگانی آبادان هم درباره بوکاپو این گونه توضیح می دهد:

«انتخاب کتاب مناسب از میان خیل عظیم کتاب‌های حوزه مدیریت همیشه کار دشواری بوده است. بارها پیش آمده کتابی را به واسطه تبلیغات و یا معرفی دوستان تا نیمه مطالعه کرده‌ام اما آنچنان که باید در واقع کتاب مناسبی برای من نبود. به کمک بوکاپو می‌توان علاوه بر استفاده از مطالب آموزشی خلاصه کتاب ها، بهترین کتاب را برای مطالعه انتخاب کرد».

 اپلیکیشن بوکاپو

با نصب اپلیکیشن بوکاپو می‌توانید دسترسی راحت‌تری به خلاصه کتاب‌ داشته باشید. اپلیکیشن بوکاپو در هر دو نسخه اندروید و iOS عرضه شده است. شما با اضافه کردن هر خلاصه کتاب به کتابخانه شخصی خود به مطالب و نکات آموزشی آن در حجم بهینه و زمان کوتاه دسترسی پیدا می‌کنید. هم چنین می‌توانید از قابلیت خلاصه کتاب صوتی در کنار نسخه دیجیتال استفاده کنید. تنها با 30 دقیقه مطالعه در روز می‌توانید بیش از 300 عنوان خلاصه کتاب جدید و برتر جهان را بخوانید و همیشه از اطرافیان خود جلوتر باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی