ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یک استارت‌آپ دانش‌بنیان شرایط سفر و اقامت رایگان کودکان نیازمند را فراهم کرد

کمک به کودکان نیازمند و فراهم آوردن زمینه برای سلامت جسمی و روانی آنها امر مهمی است که علی بابا به عنوان یک استارت‌آپ دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای به آن دارد. به همین دلیل این استارت‌آپ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کمک به کودکان نیازمند و فراهم آوردن زمینه برای سلامت جسمی و روانی آنها امر مهمی است که علی بابا به عنوان یک استارت‌آپ دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای به آن دارد. به همین دلیل این استارت‌آپ به عنوان حامی موسسه خیریه تامین سفر و اقامت بیماران و نیازمندان (سیمرغ)، شرایط سفر و اقامت رایگان کودکان بی‌بضاعت را فراهم کرده است. به عنوان مثال اگر کودکی برای درمان یا سفر آموزشی و یا حتی تفریحی نیاز به کمک داشته باشد، علی بابا بلیط قطار مشهد به تهران، تهران مشهد و ...، اتوبوس و هواپیما را به صورت رایگان در اختیارش قرار می‌دهد.

در مورد سیمرغ باید بگوییم که سیمرغ یک نهاد خیریه است که خدمات سفر رایگان را به دو گروه بیماران و نیازمندان ارائه می‌دهد. برای مثال، اگر کسی برای درمان خود نیاز به سفر به شهرهای دیگر دارد، اما در پرداخت هزینه بلیط و هتل به مشکل برخورده است، می‌تواند روی کمک سیمرغ که با همکاری علی بابا، تمام بلیط‌های سفر را از بلیط هواپیما، قطار، مانند بلیط قطار زنجان مشهد و ... را در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌دهد، حساب کند. به طور مشخص، خدمات سیمرغ شامل عرضه رایگان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می‌شود؛ همچنین رزرو رایگان هتل و اقامتگاه بخش دیگر خدمات سیمرغ است.

خدمات سیمرغ

به صورت کلی خدمات سیمرغ به کودکان نیازمند شامل موارد زیر است:

1. خدمات سفر: سیمرغ می‌کوشد در کنار علی بابا، حامی اصلی این مرکز خیریه، بهترین خدمات انتقال از مسیرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای را برای تمام بیماران و نیازمندان تامین کند.

2. خدمات اقامت: سیمرغ و علی بابا، همچنین در کنار خدمات سفر، خدمات اقامتی را نیز فراهم کرده‌اند تا مسافران بیمار یا نیازمند، نگرانی بابت محل اسکان نداشته باشند.

3. تجربه شایسته سفر برای همه: تمام کودکان و نوجوانان نیازمند کشورمان حق سفر و تجربه کردن لذت سفر را دارند و در این مسیر علی بابا باکیفیت‌ و شایسته‌ترین خدمات را به کودکان نیازمند ارائه می‌دهد.

پروژه‌های انجام شده سیمرغ

این نهاد خیریه فعالیت خود را از سال 1397 آغاز و تاکنون ۱۵۰ سفر جمعیت امام علی (ع) را پوشش داده است. بخشی از فعالیت‌های این نهاد خیریه به شرح زیر است:

  • اعزام 100 نیروی امدادگر و پزشک به مناطق سیل‌زده در فروردین ماه سال جاری
  • همکاری مشترک با پروژه مانیز موسسه افق برای توانمندسازی روانی و ایجاد شرایط سفر به مشهد برای 25 نفر از زنان سرپرست خانوار
  • پوشش سفرهای جمعیت دانشجویی امام علی
  • پوشش حمل و نقل در لیگ پرشین که بزرگترین رویداد ورزشی کودکان محروم است
  • برگزاری اردوی ساری برای کودکان و نوجوانان خانه ایرانی خاک سفید

اگر شما هم کودک نیازمندی را می‌شناسید که در تامین هزینه‌های سفر خود به کمک نیاز دارد، آن را به سیمرغ معرفی کنید. اگر هم قصد سفر به هر کدام از شهرهای ایران را دارید برای خرید بلیط قطار قم مشهد، تهران به تمام شهرهای ایران و همچنین بلیط اتوبوس و هواپیما به علی بابا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen Asadi
    Mohsen Asadi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

    چطوری با سیمرغ تماس بگیریم

مطالب پیشنهادی