ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بلیط لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری از دیدگاه برخی از مسافران به این معناست که در فرودگاه و پای پرواز به فروش می رسد. اما بلیط لحظه آخری به این معنا نیست. گاهی برخی از بلیط های هواپیما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بلیط لحظه آخری از دیدگاه برخی از مسافران به این معناست که در فرودگاه و پای پرواز به فروش می رسد. اما بلیط لحظه آخری به این معنا نیست. گاهی برخی از بلیط های هواپیما تا واپسین لحظات پرواز هنوز به فروش نرسیده اند. برخی آژانس ها این سیاست را پیاده سازی می کنند که بلیط لحظه آخری را با قیمتی پایین تر برای فروش قرار می دهند؛ گاهی نا نصف قیمت.

البته گاهی این سیاست برعکس می شود و آژانس نرخ بلیط لحظه آخری را دو برابر می گذارند که البته تعداد این آژانسها خیلی زیاد نیست و بلیط لحظه آخری قیمتی مناسب دارد. بلیط لحظه آخری بلیطی است که معمولا تا حرکت آن کمتر از 24 ساعت مانده است و بلیط لحظه آخری با تعدادی محدود همیشه در همه پروازها موجود هستند.

بلیط لحظه آخری های هالیدی

یکی از مهم ترین رسالت وب سایت های فروش بلیط هواپیما نمایش و اطلاع رسانی بلیط های لحظه آخری هر پرواز است. های هالیدی با در دست داشتن کامل ترین و جامع ترین بانک پروازی کشور، فروش آنلاین بلیط هواپیما را سال هاست با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد های هالیدی اعلام بلیط های لحظه آخری به کاربران های هالیدی است. همچنین وب سایت های هالیدی در سایت خود گزینه ای تحت عنوان ارزان ترین بلیط های 2 روز آینده را دارد که روی تمامی مسیرهای هوایی کشور، ارزانترین بلیط هواپیما در 2 روز آینده به کاربران نمایش داده می شود.

مناسب ترین نرخ و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی های بازر های هالیدی در تمامی سال های فعالیتش است. شما با مراجعه به سایت های هالیدی و انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان از نرخ تمامی پروازهای موجود آن مسیر و همچنین بلیط لحظه آخری موجود در آن مسیر مطلع شوید. از پرتردد ترین مسیرهای هوایی که در آن تقاضای بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما بالاست می توان به بلیط لحظه آخری مشهد، بلیط لحظه آخری استانبول، بلیط لحظه آخری کیش، بلیط لحظه آخری اهواز، بلیط لحظه آخری قشم و بلیط لحظه آخری شیراز اشاره کرد.

بلیط لحظه آخری های هالیدی

همچنین با فعال سازی گزینه گوش به زنگ پرواز های هالیدی مناسب ترین نرخ بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری هواپیما را در مسیر اعلامی مسافر برای کاربران پیامک کرده و آنها را از نرخ مناسب بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری آگاه می سازد. خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین نرخ همواره دغدغه بسیاری از مسافران بوده است. همچنین آژانس های مسافرتی که تورهای مسافرتی را انجام می دهند همیشه در جست و جوی بلیط هواپیما با نرخ مناسب و همچنین بلیط لحظه آخری می باشند.

البته در سیستم هواپیمایی بلیط هایی هم با نوع سیتمی به فروش می رسد که مستقیماً از طرف خود ایرلاین روی سیستم های فروش نمایش داده می شود. این نوع بلیط ها معمولا دارای نرخی ثابت هستند و کم پیش می آید که تغییرات نرخ زیادی داشته باشند. از این رو می توان پی برد که بلیط های لحظه آخری اکثرا توسط آژانس های چارتر کننده روی سیستم نمایش داده می شود. بلیط هواپیما به صورت سیستمی برای ایجاد جذابیت برای مسافران، ارائه بلیط هواپیما روی کلاس نرخی مختلف را عرضه می کند. به عنوان مثال در یک پرواز تهران به مشهد بلیط سیستمی روی آن پرواز از 200.000 تومان موجود است الی 500.000 تومان.

بلیط لحظه آخری های هالیدی

فروش بلیط هواپیما طی سال های گذشته به سمت فروش آنلاین از طریق اینترنت رفته است و تمامی آژانس هایی که برای فروش بلیط هواپیما اقدام می کنند اکثرا فروش خود را از طریق فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین انجام می دهند. بلیط هواپیما چارتری بعلت اینکه فروش آن بر عهده آژانس ها است و سهمیه آن صرفا توسط آژانس های هواپیمایی انجام می شود، دستشان در تغییرات لحظه ای نرخ و کاهش آن تا نصف قیمت بسته به سیاست آنها قابل اجرا خواهد بود.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ های بالای پروازها، ترجیح اکثر مردم به خرید پروازهای با نرخ های مناسب تر و طبیعتا پایین تر هست تا بتوانند سفر خود را مدیریت کنند. از این رو وب سایت های هالیدی سیاست خود را به نمایش و فروش بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری قرار داده است که مسافران از هر مبدا و هر مقصد بتوانند از مناسب ترین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوند و خرید آنلاین خود را انجام دهند. همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته های هالیدی پاسخگوی کلیه اوامر مسافران محترم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی