ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هتل مشهد
رپورتاژ آگهی

بهترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم مطهر رضوی

برای گردشگران، معیار رزرو هتل در مشهد نزدیک به حرم بودن آنها است. سایت پرشین هتل نزدیک ترین هتل های مشهد را به شما عزیزان معرفی می کند. در این مقاله به معرفی هتل کیانا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای گردشگران، معیار رزرو هتل در مشهد نزدیک به حرم بودن آنها است. سایت پرشین هتل نزدیک ترین هتل های مشهد را به شما عزیزان معرفی می کند. در این مقاله به معرفی هتل کیانا مشهد و هتل آرمان مشهد پنج ستاره و هتل حیات شرق پنج ستاره با همان کیفیت می پردازیم.

هتل کیانا

هتل کیانا مشهد هتل 4 ستاره در سطح شهر مشهد است که با کیفیت خوب و مطلوب اتاق هایش توانسته این هتل را به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در مشهد تبدیل کند. از مزیت های خوب هتل کیانا مشهد نزدیک بودن به آستان قدس رضوی است. مسافران گرامی که در این هتل مشهد اقامت دارند با 4 دقیقه پیاده روی می توانند به این مکان مقدس برسند.

هتل مشهد

هتل کیانا و اتاق های زیبا مخصوص زوجین

برای آن دسته از عزیزانی که قصد رزرو هتل مشهد را برای ماه عسل خود دارند پیشنهاد می کنیم هتل کیانا را انتخاب کنند، زیرا این هتل مشهد با اتاق های زیبا و لوکسی که برای زوج های جوان تدارک دیده است خاطره سفری شیرین همچون عسل را برای شان به یادگار می گذارد. با ورود به این اتاق شما استشمام بوی گلهای تازه را حس خواهید کرد و با شمع هایی زیبا که فضایی رمانتیک و خاص را ایجاد کرده اند لحظاتی بسیار آرام و دلنشین را تجربه خواهید کرد. این هتل به نسبت دیگر هتل های مشهد از قیمت مناسب تری برخوردار است و می تواند اقامتی با قیمت مناسب و خاطره انگیز را برای شما فراهم آورد.

هتل کیانا و علاقه کودکان

یکی دیگر از مزیت هایی که هتل کیانا مشهد دارد فضای بازی مخصوص کودکان است. این هتل مشهد با ساخت مجموعه ای برای کودکان و رفاه بیشتر شان کاری کرده تا نزد کودکان بسیار محبوب باشد. این قابلیت هتل کیانا مشهد در بین دیگر هتل های مشهد کم نظیر است و مدیریت این هتل با توجه خاصی که به کودکان داشته این مجموعه بازی را برای شان تدارک دیده است. زائرانی که کودکان دلبند خود را در این فضای بازی آزاد می گذارند ،می دانند که این مجموعه به آخرین استاندارد ها و ایمن ترین وسایل ها مجهز شده تا آسیبی به فرزندان این مهمانان گرامی نرسد.

هتل کیانا و موقعیت مکانی خوب

موقعیت هتل کیانا طوری است که علاوه بر نزدیک بودن به حرم مطهر به مراکز خریدی همچون بازار رضا و بازار سرشور هم دسترسی آسانی دارد. قرار گرفتن خطوط بی آر تی در نزدیکی این هتل باعث شده تا مهمانان گرامی دسترسی آسانی به پایانه مسافربری و میدان های اصلی مشهد داشته باشند. هتل کیانا مشهد با موقعیت خوبی که دارد یکی از محبوب ترین هتل های مشهد محسوب می شود که همواره به فکر آسایش و رفاه بیشتر زائران گرامی بوده است.

هتل کیانا و منو غذایی

هتل کیانا مشهد با دارا بودن رستورانی با نام ارغوان توانسته بهترین منوی غذایی را برای مهمانان آماده کند. منوهای رنگارنگی که لذیذ ترین غذاهای ایرانی تا خوشمزه ترین پاستاهای ایتالیایی را ارائه می کند و هر نوع سلیقه ای را در منو غذایی خود گنجانده است. سرآشپز های آموزش دیده و مجرب غذایی با کیفیتی استثنایی و لذیذ را برای مهمانان این هتل مشهد مهیا می کنند.

هتل کیانا و کافی شاپ های دنج

اگر برای ساعتی می خواهید خلوت کنید و به دنبال جایی دنج می گردید کافی شاپ هتل کیانا مشهد بهترین انتخاب است. فضایی بسیار آرام بخش همراه با موزیک های ملایم که می تواند خاطره ی عصری شیرین را برای شما رقم بزند. کافی شاپ این هتل با سرو انواع نوشیدنی های بسیار گوارا و دسر های خوشمزه باعث شده تا مورد توجه همگان باشد. این کافی شاپ علاوه بر پذیرایی از مهمانان خود هتل کیانا پذیرای قرار های دوستانه هم هست که برای جشن های کوچک، بسیار مناسب است. برای رزرو هتل در مشهد، هتل کیانا مشهد و دیگر هتل آپارتمان های مشهد با مراجعه کردن به سایت معتبر پرشین هتل می توانید بهترین هتل های مشهد و هتل کیانا را رزرو کنید.

هتل مشهد
هتل حیات شرق و اقامتی آرام
هتل حیات شرق مشهد و اقامتی آرام همچون خانه خود

هتل حیات شرق یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد است که توانسته در اتاق های خود امکانات کاملی (نظیر ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و ...) را به خوبی امکانات یک خانه برای مهمانان فراهم بیاورد. از این رو با اقامت در هتل آپارتمان حیات شرق می توانید تجربه استراحت و آرامش خانه خود را در این به خوبی احساس کنید. گردشگرانی که در این هتل مشهد اقامت داشتند در نظر های خود گفته اند هتل آپارتمان حیات شرق مانند خانه خودشان بوده و با اقامت در آن راحتی خانه خود را حس کرده اند.

هتل حیاط شرق مشهد و خیابان شارستان

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد در خیابان شارستان قرار گرفته تا علاوه بر نزدیک بودن به حرم، دسترسی مهمانان به خانه های تاریخی و دیدنی مشهد از جمله خانه داروغه و خانه توکلی هم بسیار آسان باشد. برای رسیدن به خانه تاریخی داروغه با چند دقیقه پیاده روی به این خانه تاریخی خواهید رسید. خانه تاریخی داروغه یکی از زیبا ترین خانه هایی است که در خیابان شارستان واقع شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است. ناگفته نماند که خانه توکلی هم یکی دیگر از خانه های تاریخی واقع شده در خیابان شارستان است.

هتل آرمان مشهد و نزدیک بودن به خیابان خشک بار

هتل آرمان مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود که نزدیک به خیابان خوار و بار و خشک بار واقع شده است. این هتل با دسترسی آسان به میدان اعدام و خیابان مصلی از محبوب ترین هتل های مشهد برای گردشگرانی است که می خواهند خشک بار های معروف شهر مانند (آلو بخارا، برگه هلو، برگه زردآلو،برگه سیب و...) را از این خیابان تهیه کنند.

هتل آرمان مشهد و پارک وحدت زیبا

هتل آرمان مشهد با فاصله ی اندکی که از پارک وحدت دارد انتخاب خوبی برای طبیعت دوستان مقیم در این هتل مشهد است. مهمانانی که در هتل آرمان مشهد اقامت دارند و می خواهند به این پارک بزرگ مشهد برسند کافیست با قدم زدن در خیابان وحدت به این پارک زیبا دست پیدا کنند. پارک وحدت از زیباترین و شلوغ ترین پارک های مشهد به شمار می رود زیرا این پارک به حرم نزدیک بوده و تفرج گاهی برای زائران است تا خستگی خود را در این پارک با صرف یک فنجان چای از تن به در کنند.

هتل مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد و وجود نخل در رستوران

به جرات می توان گفت هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد در رنج 5 ستاره است که پذیرای مهمانان خارجی و داخلی بسیار است. شاید وجود نخل در مشهد کمی دور از تصور باشد اما طراحان هتل مجلل درویشی مشهد در رستوران لوکس و شیشه ای این هتل نخل های خرما را تعبیه کردند که گویی زنده هستند. وجود نخل در رستوران یکی از مزایای هتل مجلل درویشی است. یکی از مزایای دیگر رستوران این هتل مشهد سرو لذیذ ترین غذاهای بین المللی و ایرانی، باب طبع بسیاری از مهمانان مقیم در این هتل مشهد است.

هتل مجلل درویشی و رستوران آتریوم

یکی از زیباترین رستوران هایی که در هتل های مشهد می توان پیدا کرد رستوران هتل مجلل درویشی است که با سقفی شیشه ای ساخته شده و با نخل های مصنوعی و آب نماهای زیبا یکی از زیباترین رستوران های آتریوم در مشهد است که در نوع خود کم نظیر است. این رستوران زیبا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باب طبع مهمانان این هتل مشهد است. برای رزرو هتل مشهد و رزرو هتل مجلل درویشی و استفاده از رستوران آتریوم این هتل و انواع غذاهای بین المللی فقط کافیست تا با مراجعه به سایت محبوب و معتبر پرشین هتل رزرو هتل های مشهد را به آسانی انجام دهید.

هتل مشهد

هتل مجلل درویشی و موقعیت این هتل مشهد

هتل مجلل درویشی مانند دیگر هتل های مشهد در خیابان امام رضا واقع شده تا دسترسی گردشگران به این هتل از فرودگاه بسیار آسان باشد زیرا از فرودگاه سوار بر مترو شده و در ایستگاه بسیج پیاده می شوند و در مقابل هتل مجلل درویشی قرار می گیرند ولی برای مسافرانی که این هتل مشهد را با تشریفات وی آی پی رزرو کرده اند با خودروهای لیموزین از پای پرواز به این هتل مجلل ورود می کنند. قرار گرفتن خطوط بی آر تی و قطار شهری نزدیک به این هتل مشهد باعث شده رفت وآمد مسافران به مراکز خرید و مرکز شهر را به دور از ترافیک آسان نماید. برای تشرف به حرم مطهر هم می توانید از ترانسفر این هتل مشهد استفاده کنید.

هتل قصر طلایی و موقعیت این هتل مشهد

هتل قصر طلایی در بهترین و شلوغ ترین نقطه مشهد یعنی در خیابان امام رضا واقع شده که بسیاری از هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در این خیابان اصلی قرار دارد. خیابان امام رضا به دلیل منتهی شدن به سمت حرم مطهر و دسترسی خوب گردشگران مشهدی به تمام نقاط شهر از موقعیت خیلی خوبی برخوردار است. نزدیک بودن فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد و پایانه مسافر بری به خیابان امام رضا و هتل قصر طلایی باعث شده تا گردشگران مشهدی دسترسی آسانی به این هتل و دیگر هتل های مشهد داشته باشند. برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد باید به بهترین سایت رزرو هتل در مشهد مراجعه کنید. سایت پرشین هتل از بهترین سایت های موجود برای رزرو هتل در مشهد و هتل آپارتمان های مشهد است تا با مناسب ترین قیمت هتل مشهد، خدمات رزرو را برای شما به آسانی انجام دهد.

هتل قصر طلایی و ساخت رقیب برای این هتل مشهد

هتل قصر طلایی مشهد تنها هتل لوکس مشهد در سال 89 تا 91 بود ولی به وجود آمدن هتل مجلل درویشی که هتلی 5 ستاره با بهترین کیفیت است باعث شد تا هتل قصر طلایی مشهد نسبت به گذشته از رنگ و جلای کمتری برخوردار شود. این هتل مشهد باعث شد لقب لوکس ترین هتل مشهد را از هتل قصر طلایی مشهد بگیرد و با خودش تقسیم کند. هتل قصر طلایی مشهد با وجود رقیب سر سختی که دارد باز هم یکه تازی کرده و در صدر بهترین هتل های مشهد قرار دارد که خدمات بی نظیری را به گردشگران مشهدی ارائه می دهد.

هتل قصر طلایی و هدف این هتل مشهد

هتل قصر طلایی هدفی را پیگیری می کند تا آسایش و راحتی بیشتری را به مهمانان خود هدیه دهد، از این رو با ساخت 610 واحد اقامتی، سوئیت های مختلف و اتاق های مخصوص شامل امپریال، پریزیدنت، لوکس و استاندارد باعث شده تا مهمانان این هتل با اقامت در واحد های ذکر شده رفاه بیشتری را تجربه کنند و از همین طریق این هتل مشهد به هدف خود دست پیدا کرد. یکی دیگر از محاسن اتاق های هتل قصر طلایی مشهد این است که با چشم اندازی زیبا از حرم علی ابن موسی الرضا( ع) چشم مهمانان خود را به بارگاه منور رضوی روشن می کند. از طریق سایت محبوب پرشین هتل به راحتی می توانید هتل قصر طلایی مشهد، هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد را رزرو کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dogaw2012
    dogaw2012 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    تبلیغات هم حدی داره اخه این چه ربطی به تکنولوژی داشت...

مطالب پیشنهادی