ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پارادایس هاب شعبه ولیعصر (ایرانداک) یک فضای خوش مسیر و جذاب

شاید یکی از خوش مسیرترین شعبه‌های پارادایس هاب شعبه ولیعصر باشد. من محدوده چهار راه ولیعصر و میدان انقلاب را خیلی دوست دارم و اگر می‌خواستم خودم فضای کاری را انتخاب کنم، این منطقه حتما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید یکی از خوش مسیرترین شعبه‌های پارادایس هاب شعبه ولیعصر باشد. من محدوده چهار راه ولیعصر و میدان انقلاب را خیلی دوست دارم و اگر می‌خواستم خودم فضای کاری را انتخاب کنم، این منطقه حتما یکی از گزینه‌ها بود.

از مهم‌ترین مزایای این محدوده، دسترسی فوق‌العاده به آن از راه‌های مختلف است. فرقی ندارد شما در کجای تهران باشید، با ماشین خودتان یا وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به این قسمت شهر برسید. حتی اگر شما ساکن کرج هم باشید باز هم رسیدن به محدوده ولیعصر کار سخت و پیچیده‌ای نیست.

یکی از سؤالات همیشگی افراد این است؛ کجا کار کنم که کمترین مسافت ممکن را برای رسیدن به محل کار طی کنم؟ یا کجا کار کنم که به امکانات مختلف موجود در شهر دسترسی داشته باشم؟ یا این که کجا کار کنم که دسترسی راحتی داشته باشد و با هر وسیله‌ای بتوانم به آن برسم؟

خوشبختانه شعبه پاردایس هاب ولیعصر در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات واقع شده است که یکی از خوش‌ مسیرترین موقعیت‌های شهر تهران است.

چه چیزی بهتر از این که محیط کار ما با سایر جاهایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، فاصله کمی داشته باشد. ناحیه چهارراه ولی‌عصر به‌عنوان مرکزی برای رسیدن به نقاط مختلف شهر و کاربری‌های مختلف محسوب می‌شود. این محدوده، به واسطه دانشگاه‌های متعددی که در آن وجود دارد، دانشجویی هم محسوب می‌شود بنابراین شعبه ولیعصر پارادایس هاب می‌تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان هم باشد.

امکانات شعبه

امکانات مختلفی برای این شعبه در نظر گرفته شده که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به پیشرفت افرادی که در آن مشغول به فعالیت هستند، کمک کند. به طور کلی چندین عامل مختلف می‌تواند باعث شود که فضای کاری مناسبی داشته باشیم. ایجاد یک فضای کار اشتراکی مناسب نیاز به تجربه، تخصص و موشکافی دارد. در مجموعه پارادایس هاب می‌بینیم که اجزای مختلف با هماهنگی مناسبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و فضای کار اشتراکی مناسبی را ایجاد کرده‌اند.

امکانات مختلف

شعبه ولیعصر امکانات مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می توان به وجود دو دفتر 4 نفره اشاره کرد. دفترها می‌توانند برای گروه‌هایی مناسب باشند که نیاز به تمرکز و آرامش بیشتری دارند یا حتی نمی‌خواهند کسی سر از کار و خلاقیت آن‌ها در بیاورد. یکی از مزایای پارادایس هاب ایجاد محیط امن، سالم و حرفه‌ای است که در آن جوانان ایرانی می‌توانند ایده‌های خود را به مرحله عمل برسانند. پارادایس هاب اولین نمونه داخلی این قبیل مجموعه‌ها است و به واسطه امکانات مختلفی که در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کار و افراد مختلف قرار می‌دهد، به منظم‌تر بودن چرخه اقتصادی کشور کمک می‌کند.

پارادایس هاب ایرانداک یا همان ولیعصر دارای 45 نفر ظرفیت است. این شعبه 37 صندلی اختصاصی دارد که صاحبان مشاغل می‌توانند با در اختیار گرفتن آن‌ها، از فضای پارادایس هاب استفاده کنند.

در صورتی که افراد نیاز به برگزاری جلسات داشته باشند، پارادایس هاب اتاق جلساتی ایجاد کرده که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این یکی از مزیت‌های بزرگ برای گروه‌های کاری مختلف است. فرض کنید شما در حال انجام کار هستید و گروه دیگری در فاصله چند متری شما جلسه کاری برگزار کرده‌اند. این مسئله قطعا روی تمرکز شما و سایرین و راندمان ایجاد شده تأثیر خواهد گذاشت، اما در پارادایس هاب کسانی که جلسه دارند می‌توانند در اتاق جلسات بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به کارهای خود رسیدگی کنند.

نکته جالب در مورد شعبه ولیعصر وجود سالن‌های کنفرانس 30 نفره و 100 نفره است که موقعیت‌های جذابی را برای صاحبان کسب و کار به وجود می‌آورد. شما می‌توانید در صورت تمایل در این فضا به معرفی کسب و کار خود بپردازید، کارگاه و سمینار برگزار کنید و کسب و کار خودتان را به بقیه معرفی کنید.

همچنین این شعبه کلاس‌های آموزشی 18 نفره و 30 نفره هم دارد که از جمله مزایای بسیار خوب این مجموعه محسوب می‌شود.

در شعبه ایران داک شما فضای کاری جذابی را تجربه می‌کنید که اینترنت پر سرعت را در اختیار شما قرار داده و بخش‌های پذیرایی و سرو غذای مناسبی هم دارد. بخش سرو غذای شعبه ایرانداک پارادایس هاب شامل وجود ماکروویو، چای‌ساز، قهوه ساز و... است.

این شعبه امکانات دیگری از جمله سالن غذاخوری، نمازخانه و... دارد و مجموعه امکانات موجود در آن، می‌تواند دلیل مناسبی باشد که ما بدانیم باید کجا کار کنیم؟

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات

ظرفیت: 45 نفر

  • صندلی اختصاصی 37 عدد
  • دفتر شرکتی 2 عدد (4 نفره)

امکانات: دسترسی فوق العاده، اینترنت پرسرعت، اتاق جلسه، فضای پذیرایی و سرو غذا (ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز و ...)، سالن کنفرانس 30 و 100 نفره، کلاس های آموزشی 18 و 30 نفره با امکانات کامل، سالن غذاخوری، نماز خانه

قیمت: از 300 هزار تومان تا 450 هزار تومان



دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی