ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماهان نت
رپورتاژ آگهی

تاثیرات اینترنت پرسرعت بر عملکرد سازمان‌ها

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تامین نیاز اینترنت پرسرعت خود، به پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، فیبر نوری، اینترانت و غیره نیاز دارند. طبق تحقیقات انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو (اندیشکده تحقیقاتی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تامین نیاز اینترنت پرسرعت خود، به پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، فیبر نوری، اینترانت و غیره نیاز دارند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو (اندیشکده تحقیقاتی در واشینگتن دی سی)، در ده سال اخیر تعداد کاربران اینترنت پرسرعت رشد چشمگیری داشته است به طوری که در سال 88 میلادی از هر ده نفر فقط 5 نفر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشتند اما این مقدار در سال 98 به 9 نفر از هر 10 نفر افزایش پیدا کرده است.

ماهان نت

نمودار بالا نشان می دهد که تا سال 98 به میزان 56 درصد از مردم کل جهان و 81 درصد از مردم در کشورهای توسعه یافته به اینترنت دسترسی داشته اند. دسترسی به اینترنت پرسرعت، در ایران نیز پیشرفت چشمگیری داشته به‌طوری که از سال 88 تاکنون با رشد 80 درصدی استفاده از اینترنت پرسرعت در کشورمان مواجه بوده‌ایم.

ماهان نت

گزارشات پیو در نمودار بالا نشان می‌دهد همراه با افزایش تعداد کاربران اینترنت، وابستگی کسب و کارها نیز به بهره برداری از یک سرویس اینترنت پرسرعت، با امنیت بالا و بدون قطعی افزایش پیدا کرده است. طبق این آمار در سال 98 به میزان 99 درصد افراد به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته اند.

همان طور که در نمودار بالا قابل مشاهده هست، در سال جاری، 95 درصد از شرکت ها و سازمان ها از اینترنت پرسرعت استفاده کرده‌اند. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد اینترنت اشتراکی دیگر پاسخگوی نیاز شرکت‌ها از سرعت و کیفیت اینترنت نیست. مشکلاتی از قبیل تاخیر پهنای باند، کیفیت پایین و سرعت ضعیف در دانلود و آپلود و همچنین امنیت پایین، نیاز به استفاده از سرویس باکیفیت‌تری را برای شرکت‌ها ایجاد کرده است. با استفاده از یک فناوری پرسرعت کسب و کارها می توانند در فضای رقابتی شرکت کنند و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز، به توسعه کسب و کار خود با نازل ترین قیمت کمک کنند.

شرکت انتقال داده ماهان در راستای تامین نیاز اینترنت شرکت‌ها و سازمان‌ها، در سال 1395 با اخذ مجوز ServCO و آماده‌سازی زیرساخت سراسری، توانسته است 31 استان کشور را تحت پوشش شبکه گسترده خدمات پهنای باند اختصاصی قرار دهد. این خدمت، بدون محدودیت‌های اینترنت اشتراکی جهت عرضه به کاربران سازمانی، ارگان‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ به دو صورت نامحدود و حجمی ارائه می‌‌شود. اینترنت اختصاصی حجمی، باتوجه به میزان حجم درخواست شده توسط مشتری عرضه می‌شود و اینترنت نامحدود، همانطور که از اسم آن پیداست، بدون محدودیت در حجم ارائه می‌شود.

ویژگی‌های پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت

ماهان‌‌نت به عنوان یکی از زیر مجموعه های انتقال داده ماهان، با استفاده از شبکه زیرساخت و لینک‌های پرظرفیت موجود، امکان سرویس‌دهی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، برج‌ها و مجتمع‌ها را مهیا کرده است. پوشش گسترده شبکه سراسری ماهان نت، امکان عرضه خدمات این شرکت را حتی در دورترین نقاط کشور امکان پذیر کرده است.

این سرویس روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و TD-LTE قابل عرضه است. درنتیجه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین قیمت، از اینترنت سازمانی با بالاترین سطح پشتیبانی بهره‌مند شد. پهنای باند اختصاصی ماهان نت باتوجه به درخواست مشتری با سرعت برابر دانلود و آپلود ارائه می شود. برخلاف سرویس‌های اشتراکی، این سرویس از کیفیت تضمین شده برخوردار است. چرا که در سرویس های اشتراکی، سرعت ارائه شده تا حداکثر میزان درخواست مشتری است، اما در سرویس اختصاصی سرعتی دقیقاً برابر با درخواست مشتری عرضه خواهد شد. همچنین ماهان نت موفق شده است با بهره گیری از به روزترین نرم افزارها میزان تاخیر در پردازش داده شبکه را به حداقل رساند.

ارائه مشاوره رایگان توسط تیم فنی و متخصص و عرضه پهنای باند باتوجه به نیاز کاربر از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت است. همچنین سیستم نظارت و پایش بر خدمات پهنای باند ماهان نت، با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات سخت‌افزاری انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خدمات ماهان‌نت باید به پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته توسط تیم متخصص اشاره کرد.

امروزه استفاده از اینترنت پرسرعت و فناوری اطلاعات به کمک کسب و کارها آمده و به یک عامل ضروری تبدیل شده تا به توسعه و بهبود آن‌ها در فضای رقابتی کمک کند.

برخی از مزایای پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت
  • پایداری ارتباط به همراه تضمین کیفیت مطابق با SLA (توافق نامه سطح خدمات)
  • ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی
  • مسیریابی اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP
  • ارائه پهنای باند بدون cache
  • تضمین عرضه سرویس با پایداری 99 درصد
  • تضمین کیفیت سرویس
  • تضمین برابر بودن سرعت انتقال و دریافت اطلاعات
  • کاهش زمان ping
  • کاهش تاخیر در پردازش داده شبکه

در صورت تمایل جهت اطلاع از تعرفه‌های پهنای باند اختصاصی ماهان نت لطفاً به وبسایت ماهان نت به آدرس mahannet.ir مراجعه فرمایید یا جهت استفاده از مشاوره رایگان با شماره 02187277011 تماس گیرید تا کارشناسان متخصص ماهان‌نت اطلاعات خود را بی‌دریغ در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی