ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه بدون قرعه کشی برنده پلی استیشن ۴ و یا هدفون بیتس شویم؟

اگه همه از اطلاعات عمومی بالایی که داری تعریف می کنن، یا اگه اهل کتاب و فیلم و موسیقی هستی، یا اگه فکر می‌کنی که جواب همه ی سوالات رو بلدی، آی‌کیو باز پالسین مسابقه‌ایه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگه همه از اطلاعات عمومی بالایی که داری تعریف می کنن، یا اگه اهل کتاب و فیلم و موسیقی هستی، یا اگه فکر می‌کنی که جواب همه ی سوالات رو بلدی، آی‌کیو باز پالسین مسابقه‌ایه که برای به چالش کشیدن تو طراحی شده. در یکی از چالشی‌ترین مسابقات اطلاعات عمومی ایران شرکت کن و با بدست آوردن بالاترین امتیاز، برنده‌ی جایزه بدون قرعه‌کشی پالسین باش.

پالسین برای این مسابقه جوایز زیادی در نظر گرفته که برنده مسابقه می تونه بدون قرعه کشی یکی از این جوایز رو به خونه ببره. جایزه ها هم شامل پلی‌استیشن‌۴، هدفون بیتس، تلویزیون سونی، گیفت کارت و حتی هدفون آئودیو تکنیکا است. به جز این، یه جایزه دیگه هم داریم که به قید قرعه و البته بازم به انتخاب برنده، به یکی از شرکت کننده ها اهدا میشه.

کافیه به صفحه شروع بازی وارد بشید، در مسابقه ثبت نام کنید و به ۱۰۵ سؤال مسابقه جواب بدین. اگه دیدید که امتیازتون برای برنده شدن کافی نیست، می‌تونید از دوستاتون برای شرکت در مسابقه دعوت کنید تا به ازای هر کسی که از طرف شما به بازی اضافه میشه ۲ امتیاز دیگه هم به دست بیارید. اما این تنها روش کسب امتیاز بیشتر نیست. حتماً صفحه‌ی قوانین رو بخونید تا ببینید که برنده شدن در این مسابقه ساده‌تر از چیزیه که فکر می کنین.

راستی یه چیز دیگه؛ شرکت در مسابقه رایگانه و هیچ هزینه ای نداره. از هر روزی که به مسابقه ملحق بشی، می تونی به سوالات روزای قبل هم جواب بدی تا امتیاز روزای قبل رو از دست نداده باشی. در ضمن علاوه بر پالسین، ایران رنتر، تیکت و چیلیوری هم در اهدای جوایز روزانه با ما مشارکت می‌کنن و به ازای هر روز شرکت در مسابقه، از این سرویس ها جایزه دریافت می کنید.

اینم بگم که پالسین یه سرویس خدمات آنلاین در منزل و محل کاره که خدمات متنوعی رو ارائه میده. مثلا برای تعمیر یخچال،‌ ماشین لباسشویی، درخواست قالیشویی و یا حتی ارتقا و تعمیر سخت افزار، می‌تونین اپ پالسین رو نصب کنید و یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید تا متخصص های پالسین بابت خدمات مورد نیاز شما، پیشنهاد خودشون رو ارائه کنن. کنار این چند تا سرویسی که گفتم، نظافت منزل، کارواش در محل، نقاشی ساختمان و حتی تدریس خصوصی موسیقی رو هم داریم که از طریق سایت و اپ می‌تونید به این خدمات دسترسی داشته باشید.

شک نکنید که شما هم می‌تونید یکی از برنده‌های پالسین باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرحسین میرزائی
    امیرحسین میرزائی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

    سلام خوبی

  • امیرحسین میرزائی
    امیرحسین میرزائی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

    امیرحسین

  • Mahdild
    Mahdild | ۴ تیر ۱۳۹۸

    شک برانگیزه هیجا چیزیو رایگان نمیدن....

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳ تیر ۱۳۹۸

    دمتون گرم

مطالب پیشنهادی