ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نقد و بررسی ولوو اکس سی ۶۰

ولوو اکس سی ۶۰ یک شاسی بلند لاکچری و کامپکت است که از سال 2010 تا کنون تولید می شود. نکته ی مورد توجه این است که بسیاری از رقبای این خودرو، به نسل سوم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ولوو اکس سی ۶۰ یک شاسی بلند لاکچری و کامپکت است که از سال 2010 تا کنون تولید می شود. نکته ی مورد توجه این است که بسیاری از رقبای این خودرو، به نسل سوم یا چهارم رسیده اند، اما اکس سی 60 نسل اول هم چنان تولید می شود. تنها دلیل آن هم این است که ولوو دغدغه تولید محصولات مهم تری را دارد. ولوو برای تحت تاثیر قرار دادن بازار خرید و فروش، ابتدا یک مدل از اکس سی ۶۰ تولید کرد که به پرفروش ترین محصول ولوو در ایالات متحده تبدیل شد و سپس شروع به محصولات دیگر خود کرد.

از ابتدا تا سال 2016 تجهیزات این خودرو تغییرات زیادی داشته است، در طول این چند سال موتور های مختلفی بر روی خودرو نصب شده است اما حالا دارای 2 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه است. یکی از موتورهای آن 300 اسب بخار قدرت دارد که توربوشارژ و سوپرشارژ است و 4200 سی سی حجم دارد، موتور دوم آن 2000 سی سی حجم دارد و 240 اسب بخار توربوشارژ و گشتاور ۳۶۱ نیوتون متر و 4 سیلندر است. هم چنین گیربکس اتوماتیک 8 دنده دارد که بسیار نرم است و به خوبی کار می کند. بازخورد فرمان به راننده بسیار خوب است اما تیز نیست و سست عمل می کند.

نمای داخلی خودرو ولوو xc60 سوئدی و شیک است. اگر سرنشینان روی صندلی جلو بنشینند، دید به بیرون عالی است، اما اتاق خودرو کوچک به نظر می رسد. شیشه ی جلو ضخامت کم و زاویه دید بسیاری دارد و شیشه ی پشت نسبتا بزرگ است اما جایگاه خوبی ندارد. کار چوب در ساخت داشبورد مثل معماری خانگی جلوه می کند و طرح روی داشبورد شبیه پوست کرگدن است. هم چنین داشبورد کاملا دیجیتالی طراحی شده. اطلاعاتی مشخصی را می توان به طور هم زمان بر روی صفحه نمایش نشان داد. نمایشگر سیستم اینفوتِینمِنت آن که شبیه به آیپد است، کاربری آسانی دارد. چرم ضخیم و کرم رنگ، نمای زیبایی به صندلی ها داده است. برای این طبقه بندی ولوو، صندلی های عقب کم جا هستند.

امنیت ولوو xc60 بسیار بالاست و با وجود امنیت زیاد مشهور شده است، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک در سرعت های پایین، و سیستم شناسایی عابرین پیاده و دوچرخه سواران بر روی خودرو نصب شده است. سیستم هشدار تصادف در سرعت بالا به عنوان آپشن در خودرو وجود دارد. اکس سی 60 تجهیزات استاندارد بسیاری دارد. از جمله این تجهیزات می توان به دوربین دنده عقب، سیستم نظارت بر نقاط کور، موتور های abs، صندلی های جلو چرمی و برقی، مون ‌روف پانورامیک بزرگ، تهویه اتو دوگانه اتوماتیک، پنجره های برقی، آیینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، ناوبری و صندلی عقب چرمی اشاره کرد. اکس سی 60 با دو دیفرانسیل در بازار ارائه می شود.

ولوو ایکس سی 60 دارای طول 4000 سانتی متر، عرض 1644 سانتی متر و ارتفاع 1713 سانتی متر و وزن ۱۸۳۳ کیلوگرم می باشد. حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن هفت و دو دهم ثانیه است.

برای خرید خودروی ولوو xc60  و فروش آن می توانید به سایت دیوار بخش خرید و فروش آنلاین خودرو، که در حال حاضر جزء بزرگ ترین سایت های خرید و فروش است مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی