ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سور ایونت 3 شروع شد، حدس بزن سورفریز چیست؟ [رپورتاژ آگهی]

شرکت سورانو در فروشگاه اینترنتی خود از اواسط اسفند ماه 94 امکان جدیدی به فروشگاه خود اضافه خواهد کرد که به نوبه خود بسیار منحصر به فرد است و در آن مشتریان می توانند در هر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت سورانو در فروشگاه اینترنتی خود از اواسط اسفند ماه 94 امکان جدیدی به فروشگاه خود اضافه خواهد کرد که به نوبه خود بسیار منحصر به فرد است و در آن مشتریان می توانند در هر زمانی که به وبسایت مراجعه می کنند، بدون پرداخت وجهی اضافی، اجناس داخل فروشگاه را حتی از خود فروشگاه سورانو ارزانتر خریداری کنند.

نام این امکان منحصر به فرد سورفریز استسورانو به مناسبت افتتاح بخش سورفریز در ماه دوازدهم سال 94 , کمپین حدس بزن سورفریز چیست ؟ را راه اندازی کرده و به 12 نفر از کسانی که درست حدس زده باشند، به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهداء خواهد کرد.

جوایز در نظر گرفته شده به شرح زیر است: 3 نفر اول هر کدام 1 میلیون تومان، 3 نفر دوم هر کدام 500 هزار تومان و 3 نفر سوم هر کدام 300 هزار تومان، 3 نفر چهارم هر کدام یک پاور بانک 5000 میلی آمپر و ماوسلازم بذکر است که حدس شما باید الگوریتم کلی سیستم سورفریز را شرح دهد و نیازی به حدس جزئیات نیست.

برای شرکت در کمپین حدس بزن سورفریز چیست ؟ بر روی بنر آن در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی سورانو کلیک کنید و شرح الگوریتم اجرای سورفریز را آنجا نوشته و ثبت نمایید.همچنین در طول ایونت در کانال تلگرام سورانو،  کدهای تخفیف چند ساعته با ارزش های متفاوت برای اجناس گوناگون ارسال خواهد شد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام از این فرصت هیجان انگیز استفاده نمایید.

website: www.soorano.com

telegram: @soorano

هدیه سورانو:

کد تخفیف 10 درصدی بر روی کلیه اسپیکرها: 1019BHNT

مدت اعتبار تا ساعت 24 روز یکشنبه 9 اسفند

reportaj

مطالب پیشنهادی